институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетинг комунікацій

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Курсовая | Страниц: 10 | Год: 2007 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 15 грн. | Смотреть | Купить

Маркетинг комунікацій

1. Лоббізм та групи тиску у PR 3 2. Особливості взаємовідносин служби РR з мас-медіа 4 3. Р.П.М., маркетинг, комунікації: сутність та завдання. 5 4. Особливості використання рекламно-оформлюваних матеріалів у Р.П.М. 6 5.Визначення реакції споживача на прямий маркетинг 7 6. Засоби прямого маркетингу 8 7. Поняття сітьового маркетингу 9 8. Оцінка результатів роботи торгового агента 10 Список використаної літератури 12
Cмотрите также:
Проектування систем комунікацій у менеджменті

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Поняття комунікацій у теорії управління 5 1.2. Основні етапи комунікаційного процесу 9 2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «...» 13 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «...» 13 2.2. Види комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 19 2.3. Оцінка і аналіз міжособистих комунікацій у трудовому колективі підприємства ВАТ «...» 21 2.4. Комунікаційні «перешкоди» і шляхи їх усунення 23 3. ПРОЕКТУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ 26 3.1. Вдосконалення спілкування та їх проектування 26 3.2. Вдосконалення комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 27 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією

Вступ 2 1. Сутність комунікацій та їхня роль в управлінні 5 1.1. Теоретичні засади комунікацій 5 1.2. Групи типи та методи комунікацій 7 1.3. Доцільність використання комунікацій в організаціях: управлінський аспект 9 1.4. Роль внутрішньоорганізаційних комунікацій у вдосконаленні організаційних структур менеджменту 15 2. Практичне використання основних методів та типів комунікацій у обраній компанії 19 2.1. Загальні відомості про фірму 19 2.2. Методи та типи комунікацій у досліджуваній компанії 21 2.3. Управління комунікаційними процесами у ТОВ «Дистриб ютор Центр» 24 2.4. Комплекс маркетингових комунікацій фірми 29 Висновки 32 Література 34

Елементи та етапи процесу комунікацій

ЗМІСТ Вступ 2 1. Сутність та завдання системи комунікацій на підприємстві 3 2. Етапи та методи комунікаційної системи на підприємствах 10 3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 15 Висновок 19 Література 20 Додаток 1. Цілі системи маркетингових комунікацій Додаток 2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій

Види комунікації та причини неефективних комунікацій

ВСТУП 3 1. Необхідність використання комунікацій 4 2. Види комунікацій і причини неефективних комунікацій 5 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

Структура системи маркетингових комунікацій: основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій

ВСТУП 3 1. СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 4 2. МОДЕЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ 9 3. ЗАСОБИ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 18 ВИСНОВОК 26 ЛІТЕРАТУРА 27

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 64 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 64 2.2. Аналіз ринку на якому працює підприємство та комунікативної активності вітчизняних підприємств 77 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 98 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 109 3.1. Вибір оптимальних моделей стратегічного планування маркетингових комунікацій на підприємстві 109 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 121 ВИСНОВКИ 133 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 138 ДОДАТКИ 149

Організація системи комунікації на фірмі

ЗМІСТ Вступ 3 1. Сутність та завдання системи маркетингових комунікацій на підприємстві 4 2. Методика формування комунікаційної системи на підприємствах 11 3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 16 Висновок 20 Література 21 Додатки 21 Цілі системи маркетингових комунікацій Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 54 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 54 2.2. Аналіз ринку на якому працює ... та комунікативної активності вітчизняних підприємств 67 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 87 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 97 3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 97 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 109 ВИСНОВКИ 116 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 121 ДОДАТКИ 131

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 73 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 73 2.2. Аналіз ринку на якому працює підприємство та комунікативної активності вітчизняних підприємств 86 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 106 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 116 3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 116 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 128 ВИСНОВКИ 135 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 140 ДОДАТКИ 151

Психологічні особливості різних видів комунікацій в організаціях

Вступ 2 1. Теоретичні засади комунікацій 4 2. Групи, види і форми комунікацій 6 3. Особливості комунікації в організаціях: психологічний аспект 8 Висновки 14 Література 15