институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Визначення життєвого циклу товару та його різновиди

Каталог пособий и учебных материалов | Психологический тренинг | Курсовая | Страниц: 8 | Год: 2007 | Размер: 11 кб. | Стоимость: 15 грн. | Смотреть | Купить

Визначення життєвого циклу товару та його різновиди

1. Сутність товару в маркетингу 3 2. Створення нового товару 6 3. Концепція життєвого циклу товару 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10
Cмотрите также:
Концепція життєвого циклу товару фірми

ВСТУП 3 1. ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ 5 1.1. Концепція життєвого циклу товару 5 1.2. Різновиди кривих життєвого циклу товару 11 1.3. Життєвий цикл стилю, моди й фетишу 12 1.4. Критика концепції життєвого циклу товару 14 2. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ НА ЕТАПАХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 18 2.1. Етап впровадження 18 2.2. Етап зростання 23 2.3. Етап зрілості 25 2.4. Етап спаду 32 ВИСНОВКИ 38 Список використаних джерел 40

Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів

ЗМІСТ Вступ 1. Життєвий цикл товару. 1.1. Поняття Життєвого Циклу товару 1.2. Стадії життєвого циклу товару. 2. Маркетингові заходи на етапах життєвого циклу товару 2.1. Політика комунікацій 2.2. Вплив реклами на криву життєвого циклу товару. 3. Практичне застосування моделі життєвого циклу товару при плануванні маркетингової концепції. Висновки Перелік використаної літератури

Життєвий цикл товару

Вступ 3 Розділ 1. Життєвий цикл товару і його значення 5 1.1.Поняття Життєвого Циклу товару. 5 1.2. Стадії життєвого циклу товару. 5 1.3. Види кривих життєвого циклу товару. 9 1.4. Реклама і життєвий цикл товару 10 Розділ 2. Аналітичний огляд 16 2.1.Характеристика товару 16 2.2.Разработка товара 17 2.3. Життєвий цикл товару 23 2.4. Визначення попиту 26 Розділ 3. Шляхи удосконалювання організації виробництва 28 3.1.Рекламна діяльність на різних етапах життєвого циклу товару 28 3.2.Методи стимулювання продажів 29 3.3. Канали збуту 30 3.4. Рішення про структуру каналу 32 3.5. Ефективність розробок і пропозицій 33 Висновки і пропозиції 39 Список літератури 42

Концепції життєвого циклу товару

В представленій роботі докладно розглянуто питання концепції життєвого циклу товару. У першій частині викладено теоретичні аспекти даного питання. У другій розглянуто практичний приклад стадій життєвого циклу медичного препарату „Софтовак” конкретної фірми. Зміст. Вступ. 3 1. Концепції життєвого циклу товару. 4 1.1 Життєвий цикл товару. 4 1.2 Види кривих життєвого циклу товару. 6 1.3. Вплив реклами на криву життєвого циклу товару. 10 2. Етапи життєвого циклу товару „Софтовак” фармацевтичної фірми Люпін. 12 2.1 Етап вивчення і розробки.. 12 2.2. Этап выведения продукта на рынок.. 14 2.3. Этап росту. 16 2.4. Етап зрілості. 18 2.5. Етап занепаду. 20 Висновок. 23 Літературні джерела. 24

Визначення стадій життєвого циклу товарів виробничого підприємства

ВСТУП 2 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРІВ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. ПОНЯТТЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 4 1.2. ЗАЛЕЖНІСТЬ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ВІД СТАНУ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАДІЙ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРІВ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА ВАТ КИЯНИ 17 2.1. МАРКЕТИНГОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ КИЯНИ 17 2.2. ВРАХУВАННЯ СТАДІЙ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПРОДУКЦІЇ У РОБОТІ ВАТ КИЯНИ 21 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37

Цінова стратегія підприємства з урахуванням життєвого циклу товару

1. Сутність та етапи життєвого циклу товару 3 2. Залежність стратегії маркетингу від етапу життєвого циклу товару 9 3. Мета підприємства на ринку і політика ціноутворення 15 Список використаної літератури 21

Маркетингові заходи для етапів життєвого циклові товарів

Вступ 2 1. Сутність життєвого циклу товару. Види життєвих циклів 4 2. Використання маркетингових інструментів в залежності від життєвого циклу товару 7 Список літератури 16

Концепції життєвого циклу товару фірми

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Концепція життєвого циклу товару 5 1.1. Суть концепції та напрямки її використання 5 1.2. Характеристика етапів життєвого циклу товару 7 Розділ 2. Формування стратегії на різних етапах життєвого циклу товару 14 Висновки 22 Список використаної літератури 25 Метою даної роботи є розширення та поглиблення теоретичних та практичних знань з маркетингу, розкриття сутності маркетингових стратегій на різних етапах життєвого циклу товару. Завданням роботи є аналіз маркетингових стратегій на різних етапах життєвого циклу товару. Об’єктом дослідження є прояви маркетингових стратегій на різних етапах ЖЦТ, приклади з діяльності підприємств. Предметом дослідження роботи є сукупність теоретичних і практичних проблем, пов’язаних з формами маркетингових стратегій та ефективністю їх застосування на різних етапах життєвого циклу товару. Відповідно до мети були поставлені наступні завдання. 1. Висвітлити теоретичні засади життєвого циклу товару та його етапів. 2. Проаналізувати маркетингові стратегії на різних етапах ЖЦТ. Відповідно до завдань роботи побудована її структура, яка складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури. Інформаційною основою дослідження є різноманітні навчальні посібники, підручники, монографії економістів, періодичні видання.

Товар і його властивості

Вступ 3 Розділ І. Товар та його властивості 5 1.1 Сутність товару 5 1.2 Класифікація товарів 7 1.3 Життєвий цикл товару 10 1.3.1 Поняття життєвого циклу товару 10 1.3.2 Стадії життєвого циклу товару 11 Розділ ІІ. Властивості товару 14 2.2 Споживча вартість 14 2.3 Вартість та мінова вартість 15 Розділ ІІІ. Теорії товару 20 3.1 Трудова теорія вартості 20 3.2 Теорія граничної корисності і суб'єктивна цінність блага 21 Висновки 24 Література 25

Розроблення товару

Вступ Розділ 1. Процес створення продукту (товару) Розділ 2. Поняття та етапи життєвого циклу товару Розділ 3. Основні проблеми життєвого циклу товару Висновки Список використаної літератури