институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація і методика проведення аудиту операцій з основними засобами на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Архитектура | Курсовая | Страниц: 12 | Год: 2007 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | Купить

Організація і методика проведення аудиту операцій з основними засобами на підприємстві

1. Мета аудиту операцій з основними засобами 3 2. Завдання аудиту операцій з основними засобами 4 3. Предмет та об‘єкт аудиту операцій з основними засобами 5 4. Нормативні документи, які регулюють операції з основними засобами 6 5. Внутрішні джерела аудиту операцій з основними засобами 7 6. Процедури аудиторських операцій з основними засобами 8 7. Бухгалтерські рахунки, що застосовуються для обліку операцій. Бухгалтерські записи обліку операцій 8 8. Способи вивчення операцій з основними засобами 11 9. Порушення, які можуть бути виявлені аудитором при дослідженні документів та записів щодо операцій з основними засобами 12 Література 14
Cмотрите также:
Аудит операцій з основними засобами банківської установи

Вступ. 4 1. Сутність та завдання аудиту операцій банку з основними засобами 5 2. Методика дослідження операцій банку із основними засобами 8 Висновки. 16 Література. 17

Удосконалення обліку, аудиту та аналізу операцій з вибуття основних засобів (з урахуванням змін в законодавстві до 01.09.2004 року)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Теоретичні засади обліку, аудиту та аналізу операцій з вибуття основних засобів 7 1.1 Основні засоби підприємства, їх суть та значення в умовах ринкової економіки 7 1.2 Огляд нормативної бази та спеціальної літератури 20 1.3 Міжнародний досвід обліку операцій з вибуття основних засобів 30 РОЗДІЛ ІІ. Організація обліку вибуття основних засобів на підприємстві „” 44 2.1 Загальна техніко-економічна характеристика підприємства 44 2.2 Організація аналітичного та синтетичного обліку операцій з основними засобами підприємства 48 2.3 Облік операцій з вибуття основних засобів на підприємстві 59 2.4 Операції з вибуття основних засобів як чинник, що впливає на визначення оподатковуваного прибутку підприємства 68 Розділ ІІІ. Загальні засади організації та проведення аудиту операцій з вибуття основних засобів на підприємстві 74 3.1 Задачі та джерела інформації для проведення аудиту операцій з вибуття основних засобів 74 3.2 Аудит операцій з вибуття основних засобів на підприємстві „” 77 3.3 Організація внутрішнього контролю операцій з вибуття основних засобів на підприємстві 84 Розділ ІV. Аналіз вибуття основних засобів на підприємстві 88 4.1 Завдання та інформаційне забезпечення проведення аналізу операцій вибуття основних засобів 88 4.2 Аналіз вибуття основних засобів на підприємстві 89 4.3 Використання сучасних методик економічного аналізу операцій з основними засобами 95 РОЗДІЛ V. Організація інформаційних систем обліку, аудиту та аналізу вибуття основних засобів 100 5.1 Організація первинного, поточного та підсумкового обліку вибуття основних засобів в умовах комп’ютеризації 100 5.2 Організація роботи облікового персоналу 101 5.3 Організаційне, технічне, правове, інформаційне, соціальне та ергономічне забезпечення інформаційних систем обліку 101 5.4 Інформаційні системи обліку, аудиту та аналізу вибуття основних засобів 108 5.4.1 Вхідна інформація 108 5.4.2 Нормативно-довідкова інформація 111 5.4.3 Вихідна інформація 114 ВИСНОВКИ 116 ЛІТЕРАТУРА 124 ДОДАТОК А. Кореспонденція рахунків бухгалтерського обліку операцій з основними засобами 129 ДОДАТОК Б. Порівняння міжнародного та національного стандартів з обліку основних засобів 134 ДОДАТОК В. Фінансовий звіт ВАТ „” за 2000-2003 рр. 136 ДОДАТОК Г. Акт на списання основних засобів 137

Аудит грошових коштів на підприємстві

План роботи 2.3.Організація та методика аудиту операцій з грошовими коштами на підприємстві. 3 2.3.1.Мета і завдання аудиту операцій з грошовими коштами на підприємстві. 3 2.3.2.Джерела інформації та об’єкти аудиту операцій з грошовими коштами на підприємстві. 4 2.3.3.Вивчення системи внутрішнього контролю та системи обліку. 6 Встановлення ступеня ризику контролю. 6 2.3.4.План та програма аудиту операцій з грошовими коштами на підприємстві. 15 2.3.5.Способи та прийоми аудиту операцій з грошовими коштами. 18 2.3.6.Проведення аудиту операцій з грошовими коштами. 21 2.4.Аудиторський звіт. 22

Особливості проведення аудиту на малих підприємствах

ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ І ОРГАНІЗАЦІЯ АУДИТУ НА МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 5 1.1. Економічна сутність та характеристика малого підприємства згідно МСА 5 1.2. Нормативно-правова база регулювання проведення аудиту на малих підприємствах 7 1.3. Завдання аудиту малого підприємства та його напрямки 12 II. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА АУДИТУ НА МАЛОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 16 2.1 Організація і планування аудиту на малому підприємстві 16 2.2 Методика проведення аудиту на малому підприємстві 21 2.3 Узагальнення результату аудиту 26 III. КОМП'ЮТЕРИЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ 33 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 40

Організація аудиту касових операцій на підприємстві

Зміст Вступ 3 1 Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 5 2 Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства. 8 3 Організація аудиту касових операцій на підприємстві. 14 3.1 Складання плану проведення аудиту касових операцій. 14 3.2 Опис заходів і методів проведення аудиту касових операцій. 18 3.3 Результат аудиторської перевірки. 21 4. Складання аудиторського акту. 24 5 Аудиторський висновок. 36 Висновки і пропозиції 38 Список використаних джерел 40 Додатки 41

Методика аудиту основних засобів

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні особливості проведення аудиту основних засобів 5 1.1. Цілі і задачі аудиту основних засобів 5 1.2. Нормативно-правове регулювання аудиту основних засобів 7 Розділ 2. Особливості використання основних засобів на підприємстві 10 2.1. Аудит облікової політики підприємства стосовно основних засобів 10 2.2. Показники стану та ефективності використання основних засобів 12 Розділ 3. Методика аудиту основних засобів 16 3.1. Оцінка системи внутрішнього контролю та виявлення зон ризику 16 3.2. Зміст програми аудиторської перевірки 18 3.3. Типова кореспонденція стосовно операцій з основними засобами 23 3.4. Збір аудиторських доказів та формування робочих документів 27 3.5. Аудиторський висновок по результатам перевірки 34 Висновок 38 Список використаної літератури 40

Аудит зобов’язань розрахунків, щодо імпортних операцій ТОВ “Ольвія”

ВСТУП 3 1.Організація та методика аудиту зобов’язань, щодо імпортних операцій на підприємстві ТОВ “Ольвія”. 4 1.1.Мета і завдання аудиту зобов’язань, щодо імпортних операцій на підприємстві ТОВ “Ольвія”. 4 1.2. Джерела інформації та об’єкти аудиту зобов’язань, щодо імпортних операцій на підприємстві ТОВ “Ольвія”. 6 2.Вивчення системи внутрішнього контролю та системи обліку. Встановлення ступеня ризику контролю. 7 3. План та програма аудиту зобов’язань, щодо імпортних операцій на підприємстві ТОВ “Ольвія”. 12 4.Способи та прийоми аудиту зобов’язань, щодо імпортних операцій на підприємстві ТОВ “Ольвія”. 14 5. Проведення аудиту зобов’язань, щодо імпортних операцій на підприємстві ТОВ “Ольвія”. 15 6.Аудиторський звіт. 20 ВИСНОВКИ. 23 Список використаної літератури. 24

Організація та методика аудиту заробітної плати на підприємстві

Вступ 3 1. Теоретичні та методичні аспккти аналізу та аудиту заробітної плати 5 1.1. Економічна сутність заробітної плати 5 1.2. Організація обліку заробітної плати на підприємстві 8 2. Організація та методика аудиту заробітної плати на підприємстві 14 2.1. Економічна характеристика підприємства ЗАТ “Харчосервіс” 14 2.2. Особливості методики аудиту заробітної плати 21 3. Організація аудиту заробітної плати на підприємстві 30 3.1. Аудит розрахунків з оплати праці 30 3.2. Заключні процедури проведення аудиту та складання аудиторського висновку 37 Висновки 40 Пропозиції 43 Список використаної літератури 45 Додатки 48

Облік аналіз і аудит кредитних операцій (практичні частини диплому)

Зміст Розділ 2. Організація облікового процесу кредитних операцій на підприємстві ТОВ „Оптіма - Лізинг”. 3 2.1. Організація обліку кредитних операцій на підприємстві ТОВ „Оптіма - Лізинг”. 3 2.2. Види і структура кредитних операцій її синтетичний і аналітичний облік. 10 2.3. Методичні аспекти обліку по кредитних операціях в регістрах бухгалтерського обліку і фінансової звітності. 22 2.4. Облік кредитних операцій із застосуванням автоматизованих систем на ПЕОМ. 26 Розділ 3. Організація та проведення аналізу і аудиту кредитних операцій 33 3.1. Аналіз ефективності використання кредитних ресурсів підприємства і сукупність показників забезпечуючих проведення аналізу 33 3.2. Організація і планування аудиту кредитних операцій. 39 3.3. Методика перевірки і контрольні процедури з аудиту кредитних операцій. 47 3.4. Формування аудиторського висновку за результатами аудиту кредитних операцій. 62 3.5. Шляхи підвищення ефективності використання кредитних ресурсів. 65 Висновки та пропозиції 71 Список використаної літератури 75 Додатки 79-98 1. Лист - пропозиція 2. Лист - зобов’язання 3. ДОГОВІР НАДАННЯ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ 4. ПЛАН АУДИТУ кредитних операцій підприємства 5. ПРОГРАМА АУДИТУ Кредитних операцій підприємства 6. Аудиторський висновок За результатами перевірки кредитних операцій

Організація і методика проведення аудиту на підприємстві КП „Криворізька друкарня”

ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Економічна сутність аудиту витрат на збут готової продукції та характеристика джерел його проведення 1.1 Актуальність та економічна доцільність проведення аудиту витрат на збут готової продукції 1.2 Економічна сутність процесу формування витрат на збут готової продукції 1.3 Огляд нормативних документів, що регламентують організацію обліку і аудиту витрат на збут готової продукції 1.4 Характеристика КП „Криворізька друкарня”, оцінка основних техніко-економічних показників діяльності та аналіз його фінансового стану Розділ 2. Організація і методика проведення аудиту на підприємстві КП „Криворізька друкарня” 2.1. Організаційні принципи проведення аудиту на підприємстві 2.2. Аналітичні дослідження в процесі аудиту витрат на збут готової продукції 2.3. Аудит операцій з формування та відображення витрат на збут готової продукції 2.4. Перевірка відображення витрат на збут готової продукції в фінансовій звітності підприємства Розділ 3. Оформлення результатів аудиту та рекомендації аудитора Висновки Список використаної літератури Додатки