институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Дослідження впливу психокорекційної роботи з дитячими страхами

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Реферат | Страниц: 42 | Год: 2007 | Размер: 518 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Дослідження впливу психокорекційної роботи з дитячими страхами

ВСТУП 2 І. ПРОГРАМА КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДИТЯЧИМИ СТРАХАМИ. 4 І.1. Умови усунення страхів у дітей 4 І.2. Корекція страхів у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку за допомогою малювання та гри 8 І.3. Програма занять з дітьми молодшого шкільного віку з корекції страхів і розвитку емоційно-вольової сфери у дітей 13 ІІ. МЕТОДИКИ І МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАХІВ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. 19 ІІ.1. Методика виявлення страхів за допомогою спеціального тесту тривожності (Р.Теммл, М.Доркі, В.Амен) 19 ІІ.2. Діагностика кількості страхів (тест: «Страхи в будиночках» м. М.А.Панфілової) 27 ІІІ. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ПСИХОЛОГА СПІЛЬНО З БАТЬКАМИ 32 ІІІ.1. Методика виявлення страхів за допомогою спеціального тесту тривожності (Р.Теммл, М.Доркі, В.Амен) 32 ІІІ.2. Діагностика кількості страхів (тест: «Страхи в будиночках» м. М.А.Панфілової) 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТОК 1 39
Cмотрите также:
Питання до ДЕРЖАВНОГО КОМПЛЕКСНОГО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ЕКЗАМЕНУ з практичної психології

1. Психологічні особливості міжособистісного спілкування психолог-клієнт. 3 2.Поняття психоконсультування, мета та основні завдання консультативної роботи. 4 3.Принципи психоконсультування, їх характеристика. 5 4.Бесіда як основний метод психологічного консультування. 6 5.Види психоконсультування, їх особливості. 7 6. Професійні та особистісні вимоги до психоконсультанта. 8 7.Технологія проведення психоконсультативної бесіди. 9 8.Поняття психокорекція, її основні завдання. 9 9.Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 10 10. Вимоги до складання психокорекційної програми. 11 11. Характеристика дитячого аутизму. 11 12.Системний підхід у вивченні сім'ї. 12 13.Відмінності невротичної та психотичної поведінки у дітей. 13 14.Особливості психокорекції агресивності у дітей. 14 15.Підготовчо-діагностична стадія психокорекційної роботи. 16 16.Особливості настановчої стадії психокорекційної роботи. 17 17. Особливості психоконсультативної роботи з дитячими психотравмами. 17 18. Психодіагностика індивідуальної свідомості та самосвідомості. 18 19.Психодіагностика особистісних властивостей. 19 20.Психодіагностика загальних інтелектуальних здібностей. 20 21 .Психокорекція тривожності у дітей. 22 22.Етапи життєвого циклу сім'ї. 22 23.Характеристика проективного підходу у психодіагностиці. 23 24.Психологічна типологія сім'ї. 24 25.Взаємозв'язок психодіагностики з іншими галузями психології. 25 26.Поняття про психологічний діагноз. Рівні розвитку психологічного діагнозу. 26 27.Тест як інструмент психодіагностики. Види тестів. 26 28.Напрям психокорекційної роботи за змістом. 28 29.Основні параметри оцінки сім'ї. 28 30. Психодіагностика креативності. 29

Звіт з психокорекційної практики

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 3 ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 5 1. ЗМІСТ ЗАНЯТЬ 5 2. ТЕХНОЛОГІЧНІ ЕТАПИ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ 10 2.1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 10 2.2. Настановний етап 11 2.3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 11 ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ І ПІСЛЯКОРЕКЦІЙНОЇ ПСИХОДІАГНОСТИКИ 15 3.1. Докорекційно-психодіагностичний етап 15 3.2. Настановний етап 15 3.3. Психокорекційний етап 16 3.4. Завершальний (оцінювальний) етап 19 ВИСНОВКИ 20 Додатки 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Звіт з психокорекційної практики. Психокорекційна практика проходила в СШ №XX м. Києва. Практика проходила на протязі 6-ти тижнів. Довільно обрати період з початку грудня до кінця лютого.

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 5 1. ЗМІСТ ЗАНЯТЬ 5 2. ЕТАПИ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ 9 2.1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 9 2.2. Настановний етап 9 2.3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 10 2.4. Завершальний (оцінювальний) етап 14 Література до психокорекційної програми 15 РОЗДІЛ 2 16 ПРАКТИЧНЕ ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ 16 3.1. Докорекційно-психодіагностичний етап 16 3.2. Настановний етап 17 3.3. Психокорекційний етап 17 3.4. Завершальний (оцінювальний) етап 19 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22 ДОДАТКИ 24

Звіт з психокорекційної практики

ЗВІТ 3 Практичне виконання заходів психокорекційної програми 5 1. Докорекційно-психодіагностичний етап 5 2. Настановний етап 6 3. Психокорекційний етап 6 4. Завершальний (оцінювальний) етап 8 Висновки 10 ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 11 Зміст занять 11 Процедура психокорекційної роботи 15 1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 15 2. Настановний етап 15 3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 16 4. Завершальний (оцінювальний) етап 20 ЩОДЕННИК ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТКИ 31

Звіт з психокорекційної практики ( в СШ)

ЗВІТ 3 Практичне виконання заходів психокорекційної програми 5 1. Докорекційно-психодіагностичний етап 5 2. Настановний етап 6 3. Психокорекційний етап 6 4. Завершальний (оцінювальний) етап 8 Висновки 10 ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 11 Зміст занять 11 Процедура психокорекційної роботи 15 1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 15 2. Настановний етап 15 3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 16 4. Завершальний (оцінювальний) етап 20 ЩОДЕННИК ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТКИ 32

Дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер та особливості розвитку дитини

Зміст Вступ 3 Розділ 1. теоретичні засади технологій формування особистості дитини 7 1.1. Сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності 7 1.2. Психолого педагогічні особливості та функції сім’ї як суб’єкта виховання дитини 11 1.3. Шляхи виявлення і попередження конфліктів між подружжям і розвитком дитини 17 Розділ 2. Методи соціально-педагогічної роботи у процесі дослідження конфліктних подружніх взаємин та їх впливу на характер і особливості дитини 25 2.1. Методи соціальної роботи із конфліктними сім’ями 25 2.2. Особливості впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 31 2.3. Експериментальне дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 35 Висновки 46 Список використаної літератури 49 Додатки 53 Доповідна записка доклад - 4 стор. Об’єктом дослідження - являється процес соціально-педагогічної роботи щодо особистості дитини у конфліктних сім’ях. Предметом дослідження - є методи соціально-педагогічної роботи у процесі дослідження конфліктних подружніх взаємин та їх впливу на характер і особливості розвитку дитини. Метою дослідження - виявити та обґрунтувати методи соціально-педагогічної роботи у конфліктних сім’ях та виявити особливості впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості розвитку дитини.

Практична частина до дипломної роботи на тему: Невротичні розлади у хворих на бронхіальну астму

Розділ 2. Емпіричне дослідження прояву невротичних розладів у хворих на бронхіальну астму 3 2.1. Організація та методи дослідження 3 2.2. Хід та процедура дослідження 7 2.3. Аналіз отриманих результатів та їх інтерпретація 28 Короткі висновки 55 Розділ 3. Робота медичного психолога, щодо корекції невротичних розладів у хворих на бронхіальну астму 56 3.1. Психологічні умови проведення консультативної роботи 56 3.2. Програма психокорекційної роботи 59 3.3. Перевірка ефективності психокрекційної роботи з хворими на бронхіальну астму 72 Короткі висновки 81 Список використаної літератури 83 Додатки до практичної частини 87

Питання з психодіагностики

1. Поняття про психоконсультування. 4 2. Мета та завдання психоконсультативної роботи. 5 3. Психоконсультування як напрям і складова професійної діяльності практичного психолога. 6 4. Основні завдання психоконсультативної та психокорекційної роботи психолога. 7 5. Відмінності та спільне у психоконсультування, психологічній допомозі, психокорекції та психотерапії. 8 6. Принципи психологічного консультування. 9 7. Етичний кодекс практичного психолога. 10 8. Етичні проблеми та труднощі професійної роботи практичного психолога. 11 9. Особистісні уміння практичного психолога. Модель практичного психолога-психоконсультанта. 12 10. Психологічні особливості між особистісного спілкування „психоконсультант – клієнт”. 13 11. Принципи та передумови створення консультативного контакту „психолог-клієнт”. 14 12. Психотерапевтичний клімат та особливості його створення. 15 13. Медична та немедична модель психоконсультування. Принципи немедичного підходу до психоконсультативної діяльності психолога. 16 14. Діалогічна інтенція та особливості діалогічних професійних стосунків у професійній роботі практичного психолога. 17 15. Види психоконсультування та їх особливості. 18 16. Структура психоконсультативної роботи. 19 17. Фаза катарсису у психоконсультування, її особливості. 20 18. Фаза постановки діагнозу у психоконсультування, її особливості. 21 19. Засоби та прийоми проведення бесіди як основного методу і технології професійної діяльності. 22 20. Схема та стадії процесу психоконсультативної бесіди. 23 21. Психоконсультативний запит та його динаміка і особливості формування. 24 22. Фактори ризику для різних вікових груп та їх врахування у психоконсультативній та психокорекцій ній роботі при постановці психологічного діагнозу. 25 23. Прогностичні фактори для різних вікових груп та особливості застосування отриманої психологічної інформації у психологічної роботи. 26 24. Поняття про психокорекцію. Мета, предмет та завдання психокорекції. 27 25. Види психокорекції, їх особливості. 28 26. Принципи психокорекційної роботи. 29 27. Принцип пріоритетності психокорекції каузального (чинникового) типу, його особливості. 30 28. Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 31 29. Вимоги до складання психокорекційної програми, її зміст і структура. 32 30. Особливості первинної та вторинної психодіагностики психокорекційної роботи. 33 31. Психологічний анамнез та психологічний діагноз у психокорекційній роботі. 34 32. Візуальна психодіагностика та особливості і складності її використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 35 33. Мета, особливості та методи настановчої стадії психокорекційної роботи. 36 34. Мета, особливості та методи суто психокорекційної стадії корекційної роботи практичного психолога-психоконсультанта. 37 35. Ефективність психокорекційної роботи: методи визначення та обґрунтування необхідності і динаміки визначення. 38 36. Методи та технології психотерапевтичного впливу у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 39 37. Особливості ігрової психокорекції та її методи, напрями та відмінності використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі практичного психолога. 40 38. Індивідуальна психокорекція, її особливості та обмеження. 41 39. Групова психокорекція, її особливості. 42 40. Ігротерапія як метод психокорекції. 43 41. Казкотерапія та лялькотерапія як методи психокорекції. 44 42. Музикотерапія як метод психокорекції. 45 43. Проективні методи психодіагностики та психокорекції. 46 44. Психотехнічні засоби та особливості їх використання у психокорекційної роботи. 47 45. Психокорекція пізнавальної сфери дитини: особливості, цілі та засоби використання. 48 46. Психокорекція дитячих страхів: особливості, методи та труднощі роботи. 49 47. Психокорекція підвищеної тривожності та невпевненості у собі. 50 48. Психокорекція агресивності дитини: особливості, цілі, методи. 51 49. Психокорекція відставань у навчанні та особливості використовуваних методів. 52 50. Психокорекція негативних стереотипів батьківського виховання. 53 51. Психокорекція готовності дітей до навчання та особливості використовуваних методів. 54 52. Засоби та психокорекційні прийоми психокорекції психічного розвитку дітей (пам’ять, увага, мислення, уява тощо). 55 Література 56

Основи психоконсультування та психокорекції, білети

1. Поняття про психоконсультування. 5 2. Мета та завдання психоконсультативної роботи. 6 3. Психоконсультування як напрям і складова професійної діяльності практичного психолога. 7 4. Основні завдання психоконсультативної та психокорекційної роботи психолога. 8 5. Відмінності та спільне у психоконсультування, психологічній допомозі, психокорекції та психотерапії. 9 6. Принципи психологічного консультування. 10 7. Етичний кодекс практичного психолога. 11 8. Етичні проблеми та труднощі професійної роботи практичного психолога. 12 9. Особистісні уміння практичного психолога. Модель практичного психолога-психоконсультанта. 13 10. Психологічні особливості між особистісного спілкування „психоконсультант – клієнт”. 14 11. Принципи та передумови створення консультативного контакту „психолог-клієнт”. 15 12. Психотерапевтичний клімат та особливості його створення. 16 13. Медична та немедична модель психоконсультування. Принципи немедичного підходу до психоконсультативної діяльності психолога. 17 14. Діалогічна інтенція та особливості діалогічних професійних стосунків у професійній роботі практичного психолога. 18 15. Види психоконсультування та їх особливості. 19 16. Структура психоконсультативної роботи. 20 17. Фаза катарсису у психоконсультування, її особливості. 21 18. Фаза постановки діагнозу у психоконсультування, її особливості. 22 19. Засоби та прийоми проведення бесіди як основного методу і технології професійної діяльності. 23 20. Схема та стадії процесу психоконсультативної бесіди. 24 21. Психоконсультативний запит та його динаміка і особливості формування. 25 22. Фактори ризику для різних вікових груп та їх врахування у психоконсультативній та психокорекцій ній роботі при постановці психологічного діагнозу. 26 23. Прогностичні фактори для різних вікових груп та особливості застосування отриманої психологічної інформації у психологічної роботи. 27 24. Поняття про психокорекцію. Мета, предмет та завдання психокорекції. 28 25. Види психокорекції, їх особливості. 29 26. Принципи психокорекційної роботи. 30 27. Принцип пріоритетності психокорекції каузального (чинникового) типу, його особливості. 31 28. Структура психокорекційної роботи: основні стадії та прийоми. 32 29. Вимоги до складання психокорекційної програми, її зміст і структура. 33 30. Особливості первинної та вторинної психодіагностики психокорекційної роботи. 34 31. Психологічний анамнез та психологічний діагноз у психокорекційній роботі. 35 32. Візуальна психодіагностика та особливості і складності її використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 36 33. Мета, особливості та методи настановчої стадії психокорекційної роботи. 37 34. Мета, особливості та методи суто психокорекційної стадії корекційної роботи практичного психолога-психоконсультанта. 38 35. Ефективність психокорекційної роботи: методи визначення та обґрунтування необхідності і динаміки визначення. 39 36. Методи та технології психотерапевтичного впливу у психоконсультативній та психокорекційній роботі. 40 37. Особливості ігрової психокорекції та її методи, напрями та відмінності використання у психоконсультативній та психокорекційній роботі практичного психолога. 41 38. Індивідуальна психокорекція, її особливості та обмеження. 42 39. Групова психокорекція, її особливості. 43 40. Ігротерапія як метод психокорекції. 44 41. Казкотерапія та лялькотерапія як методи психокорекції. 45 42. Музикотерапія як метод психокорекції. 46 43. Проективні методи психодіагностики та психокорекції. 47 44. Психотехнічні засоби та особливості їх використання у психокорекційної роботи. 48 45. Психокорекція пізнавальної сфери дитини: особливості, цілі та засоби використання. 49 46. Психокорекція дитячих страхів: особливості, методи та труднощі роботи. 50 47. Психокорекція підвищеної тривожності та невпевненості у собі. 51 48. Психокорекція агресивності дитини: особливості, цілі, методи. 52 49. Психокорекція відставань у навчанні та особливості використовуваних методів. 53 50. Психокорекція негативних стереотипів батьківського виховання. 54 51. Психокорекція готовності дітей до навчання та особливості використовуваних методів. 55 52. Засоби та психокорекційні прийоми психокорекції психічного розвитку дітей (пам’ять, увага, мислення, уява тощо). 56 Література 57

Психологічна корекція особистості засобами мистецтва

План. Вступ. 2 Розділ I.Психокорекція і її місце серед методів психотерапії 4 1.1.Зміст психокорекції 4 1.2.Організація психокорекційної роботи 5 Розділ II.Психологічна корекція особи засобами мистецтва. 11 2.1. Історія застосування арттерапії в психоррекции 11 2.2. Форми і методи арттерапії 13 2.3. Свідчення до арттерапії 19 2.4. Протипоказання до арттерапії 20 2.5. Методика застосування арттерапії 20 Висновки і практичні рекомендації 27 Список використаної літератури 28 Мета дослідження. Отже виходячи з вищесказаного ми обрали метою нашої роботи виявити місце засобів мистецтва у психологічній корекції особистості. Об’єкт дослідження. Система методів психологічної корекції особистості. Предмет дослідження. Місце засобів мистецтва у психологічній корекції особистості.