институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Практичне заняття: Психологія емоційно вольової сфери

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Разное | Страниц: 13 | Год: 2007 | Размер: 29 кб. | Стоимость: 15 грн. | Смотреть | Купить

Практичне заняття: Психологія емоційно вольової сфери

1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 3 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 8 2.1. Дослідження імпульсивності особистості 8 2.2. Діагностика емпатії. Оцінка психологічної активації, інтересу, емоційного тонусу, напруги і комфортності 12 ВИСНОВКИ 15 ЛІТЕРАТУРА 16
Cмотрите также:
Психокорекція емоційно-вольової сфери наркозалежної особистості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНОЇ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Фізична звичка і психологічна залежність особистості 5 1.2. Психосоматичний стан наркозалежної особистості 7 1.3. Особливості наркоманій в підлітковому віці 8 1.4. Психологічні методи корекції та реабілітації наркозалежних осіб 13 РОЗДІЛ 2. РОБОТА ПСИХОЛОГА З ДІАГНОСТУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНИХ ПІДЛІТКІВ 17 2.1. Організація та методи дослідження 17 2.2. Результати первинного діагностичного дослідження та їх інтерпретація 22 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ КОРРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНИХ ПІДЛІТКІВ 32 3.1. Особливості корекції наркозалежних підлітків 32 3.2. Зміст занять групової психологічної корекції 35 ВИСНОВОК 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48 ДОДАТКИ 51

Емоційно-вольові особливості психології пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози

Вступ 3 I. Загальні медико-психологічні аспекти захворювань щитовидної залози 5 1.1. Анатомія і фізіологія щитовидної залози 5 1.2. Роль психічних факторів в етіології і патогенезі захворювань щитовидної залози 7 II. Зміна емоційно-вольової сфери пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози 14 2.1. Емоційно-вольова сфера пацієнтів з явищами гіпертиреозу 14 2.2. Емоційно-вольова сфера пацієнтів з явищами гіпотиреозу 18 III. Експериментальне дослідження емоційно-вольової сфери пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози 23 Висновки 32 Література 35 Додатки 37

ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ ПІДЛІТКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТУ РОЗЕНЦВЕЙГА

ВСТУП 3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка 8 1.1. Загальна характеристика підліткового віку 8 1.2. Розвиток пізнавальної та емоційно-вольової сфери підлітка 35 Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку особистості в підлітковому віці 76 2.1. Характеристика методики Розенцвейга 76 2.2. Аналіз результатів дослідження 79 ВИСНОВКИ 87 Список використаної літератури 90

Становлення емоційно-вольової сфери в підлітковому віці

Вступ 2 Розділ І. Становлення емоційної сфери підлітків як психологічна проблема 5 Розділ ІІ. Дослідження емоційної зрілості у підлітковому віці 11 Висновки 19 Список використаних джерел 22

ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СИСТЕМИ СЕРІЙНОГО ТИПУ

Зміст Практичне заняття №1 ТЕХН1КО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ 3 Практичне заняття № 2 ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СИСТЕМИ СЕРІЙНОГО ТИПУ 7 Практичне заняття № 3 ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ 16 Практичне заняття №4 ОПТИМІЗАЦІЯ НОРМ ПРАЦІ В ЗАГОТІВЕЛЬНОМУ ВИРОБНИЦТВІ 24 Практичне заняття №5 ОПЕРАТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ Й УПРАВЛІННЯ ПОТОКОВИМ ВИРОБНИЦТВОМ МАСОВОГО ТИПУ 34 Список використаної літератури 42

ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СИСТЕМИ СЕРІЙНОГО ТИПУ

Зміст Практичне заняття №1 ТЕХН1КО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ 3 Практичне заняття № 2 ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СИСТЕМИ СЕРІЙНОГО ТИПУ 7 Практичне заняття № 3 ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ 16 Практичне заняття №4 ОПТИМІЗАЦІЯ НОРМ ПРАЦІ В ЗАГОТІВЕЛЬНОМУ ВИРОБНИЦТВІ 24 Практичне заняття №5 ОПЕРАТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ Й УПРАВЛІННЯ ПОТОКОВИМ ВИРОБНИЦТВОМ МАСОВОГО ТИПУ 34 Список використаної літератури 42

Діагностика емоційно-особистісної сфери дитини

Вступ 3 Розділ І. Теоретичне обґрунтування досліджуваної теми 6 1. Емоції. Природа емоцій 6 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження емоційно особистісної сфери дітей 7 2.1. Дослідження емоційної сфери дітей за методикою «Неіснуюча тварина» 7 2.1. Аналіз отриманих результатів на основі діагностичного дослідження емоційної сфери дітей шкільного віку 10 (На основі даних діагностування порівняли відмінності психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку (6 – 10 років) та шкільного віку (11 – 16 років)) Висновки 14 Список використаної літератури: 15

Лекція та практичне заняття на тему: Теорії психічного розвитку особистості

І. ЛЕКЦІЯ 2 І.1. Історія розвитку уявлень про особистість 2 І.2. Структура особистості 2 І.3. Розвиток особистості 3 І.4. Індивідуальні властивості особистості 5 І.5. Теорії особистості 6 ІІ. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ (МЕТОДИКА Г.АЙЗЕНКА) 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ДОДАТОК 1 18

Написати сценарій лекції (семінарського заняття, практичного заняття) на любу тему з курсу Загальна психологія

1. Класифікація методів навчання 3 Методи контролю і самоконтролю в навчанні: 9 2. Характеристика методів викладання психології 9 3. Сценарій лекції з дисципліни „Загальна психологія” 13 Короткий конспект лекції 17 1. Основні поняття психологічних досліджень мотивації 17 2. Мотивація агресивної та просоціальної поведінки 19 3. Мотиваційно-психологічні фактори, які сприяють або перешкоджають досягненню успіхів 22 Список використаної літератури 26

Практичне заняття: Психологія старшокласника: діагностування особистості, пам'яті, мислення

ДОСЛІДЖЕННЯ № 1. Роль відчуттів у пізнавальній діяльності людини 3 ДОСЛІДЖЕННЯ № 2. Концентрація уваги 5 ДОСЛІДЖЕННЯ № 3. Оперативна пам’ять 7 ДОСЛІДЖЕННЯ № 4. Аналітичність мислення 9 ВИСНОВКИ 11 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 14