институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Рентабельність та конкурентоспроможність продукції на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Психология гендерная | Реферат | Страниц: 45 | Год: 2007 | Размер: 99 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Рентабельність та конкурентоспроможність продукції на підприємстві

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1 Економічна сутність рентабельності продукції, методика її оцінки 5 1.2 Поняття конкурентоспроможності продукції. Вибір бази порівняння та засоби оцінки конкурентоспроможності 13 2 ОЦІНКА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 17 2.2 Факторний аналіз рентабельності підприємства 17 2.3 Оцінка конкурентних позицій підприємства 17 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 ВИСНОВКИ 17 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ДОДАТКИ 17
Cмотрите также:
Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості

Зміст Вступ 4 1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6 1.1. Якість продукції 6 1.2. Конкурентоспроможність продукції 12 1.3. Ефективність і способи її підвищення 17 2. Стандартизація та сертифікація продукції 22 3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26 4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29 Висновки 33 Список використаних джерел 34

Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи і засоби її забезпечення

Вступ. 3 1. Принципи конкурентоспроможності продукції. 5 2. Характеристика факторів, що впливають на конкурентоспроможність продукції. 8 2.1. Види ринків та їх характеристика, сучасне становище ринку українських товарів. 8 2.2. Цінова складова характеристики конкурентоспроможності продукції. 13 2.3. Вплив якості на конкурентоспроможність продукції. 20 2.4. Витрати виробництва продукції, їх загальна характеристика. 27 3. Методи вимірювання конкурентоспроможності та шляхи її підвищення.. 33 Висновок. 41 Література. 60 Об’єктом роботи є вивчення думки провідних спеціалістів щодо проблеми конкурентоспроможності продукції. Предметом роботи є визначення факторів впливу на конкурентоспроможність продукції та визначення шляхів її підвищення. При написання роботи були використані навчальні посібники з економіки підприємства, маркетингу, стратегічного планування, управління підприємством та публікації провідних спеціалістів стосовно проблем конкурентоспроможності у пресі.

Аналіз рентабельності та конкурентоспроможності продукції підприємства

ВСТУП 2 1 ПОНЯТТЯ АНАЛІЗУ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1 Конкурентоспроможність продукції 4 1.2 Рентабельність виробу 10 2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ МК «ЮВІЛЕЙНИЙ» 13 2.1 Аналіз виробничо-господарської діяльності досліджуваного об’єкту 13 2.2 Дослідження конкурентоспроможності та рентабельності продукції підприємства 23 ВИСНОВКИ 33 Додаток А Звіт про фінансові результати Київської філії ТОВ МК «Ювілейний»за 2006 рік 36 Додаток Б Баланс Київська філія ТОВ МК «Ювілейний» за 2006 рік 38

Контрольна робота з економіки підприємства

1. Загальна характеристика виробничих фондів 3 2. Методичні підходи і система показників ефективності відтворення та рівня використання основних і оборотних фондів 13 Задача 24 У розрахунковому році підприємство має такі показники діяльності: Рентабельність продукції - 20% Рентабельність основних фондів - 402% Обсяг реалізованої продукції - 3000 тис. грн.. Розрахувати: 1) рівень рентабельності продукції, який забезпечив би одержання прибутку, більшого на 100 тис. грн.., ніж у розрахунковому році; 2) рівень рентабельності продукції, якщо середньорічна вартість основних фондів збільшиться на 5%; 3) обсяг реалізованої продукції, який забезпечив би рентабельність продукції 25%. Література 26

Економічне обґрунтування заходів по забезпеченню конкурентоспроможності продукції

ВСТУП 4 1.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1.Формування конкурентноспроможної середи. Фактори, що впливають на конкурентоспроможність 6 1.2.Поняття конкурентоспроможності продукції 10 1.3. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 13 2. ТЕХНІКО – ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИДНІПРОВСЬКОЇ ТЕС 15 2. 1 Характеристика Придніпровської ТЕС 15 2.2.Техніко-економічні показники 18 2.3. Конкурентоспроможність Придніпровської ТЕС на фоні сучасного стану галузі 20 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 ЛІТЕРАТУРА 47

Організація розрахунків, рентабельність продукції, ліквідність

1. Принципи організації розрахунків підприємств 3 2. Рентабельність продукції 6 3. Форми кредитів, які використовуються у господарській діяльності підприємства 10 4. Сутність ліквідності підприємства. Оцінка показників ліквідності 13 Література 21

Виробництво, якість і конкурентоспроможність продукції

Вступ 3 1. Персонал 4 1.1. Сутність персоналу підприємства 4 1.2. Персонал і керівництво 5 2. Виробництво, якість і конкурентоспроможність продукції 7 2.1. Стандартизація і сертифікація продукції 7 2.2. Якість продукції 9 2.3. Конкурентноздатність товарів 12 Висновки 14 Розрахунково-аналітичне завдання 1. 16 Розрахунково-ситуаційне завдання 2. 19 Розрахунково-аналітичне завдання 3. 26 Розрахунково-ситуаційне завдання 5 29 Завдання 6. 31 Список літератури 34

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 1.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Поняття конкурентоспроможності продукції 5 1.2. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 7 2. ТЕХНІКО – ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИДНІПРОВСЬКОЇ ТЕС 9 2. 1 Характеристика Придніпровської ТЕС 9 2.2.Техніко-економічні показники 12 2.3. Конкурентоспроможність Придніпровської ТЕС на фоні сучасного стану галузі 14 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 30 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 41

Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні засади конкурентоспроможності продукції 5 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість продукції яка реалізується на конкурентному ринку 5 1.2. Чинники та критерії конкурентоспроможності продукції 15 1.3. Методичні підходи щодо оцінювання рівня конкурентоспроможності продукції 19 Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 40 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії GFK Ukraine 40 2.2. Аналіз конкурентного середовища компанії в Україні та власної позиції 59 2.3. Оцінка конкурентоспроможності портфелю послуг компанії та окремих його складових 74 Розділ 3. Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 83 3.1. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності продукції компанії в поточному періоді та довгостроковій перспективі 83 3.2. Концепція забезпечення якості маркетингових досліджень 91 3.3. Економічне обґрунтування шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 111 Висновки 118 Список літератури 122 Додатки 128

Загальна характеристика продукції

1. Загальна характеристика продукції. 3 2. Виробництво продукції 6 3. Поняття і показники якості продукції 8 4. Конкурентоспроможність 12 Список використаної літератури 15