институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Основні концепції зниження собівартості продукції (на прикладі підприємства)

Каталог пособий и учебных материалов | Психология гендерная | Реферат | Страниц: 38 | Год: 2005 | Размер: 56 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Основні концепції зниження собівартості продукції (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ ТА АНАЛІЗУ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1 Собівартість – комплексний економічний показник: поняття, види, склад витрат 5 1.2 Зміст, завдання та джерела інформації аналізу собівартості продукції 8 1.3 Нормативно-правове регулювання обліку та аналізу собівартості продукції на підприємстві 11 2 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ОБЛІКУ ТА АНАЛІЗУ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ БКК №1 15 2.1 Техніко-економічна характеристика діяльності комбінату 15 2.2 Аналіз складу і структури собівартості продукції комбінату 21 3 ШЛЯХИ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА БКК №1 28 ВИСНОВКИ 32 ЛІТЕРАТУРА 34 ДОДАТКИ 36
Cмотрите также:
Шляхи зниження собівартості на підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 1. Собівартість, як сукупність витрат виробництва і резерви її зниження. 5 1.1. Економічна сутність собівартості і методи її калькулювання 5 1.2. Аналіз витрат на виробництво продукції та шляхів її зниження 12 1.3. Планування собівартості 21 2. Управління собівартістю на прикладі 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Аналіз техніко-економічного стану підприємства «Викант» 26 Аналіз собівартості продукції і виявлення резервів її зниження 30 3. Шляхи зниження собівартості на підприємстві. 36 Висновок 40 Література 43

Шляхи зниження собівартості на підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 1. Собівартість, як сукупність витрат виробництва і резерви її зниження. 5 1.1. Економічна сутність собівартості і методи її калькулювання 5 1.2. Аналіз витрат на виробництво продукції та шляхів її зниження 12 1.3. Планування собівартості 21 2. Управління собівартістю на прикладі 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Аналіз техніко-економічного стану підприємства «Викант» 26 Аналіз собівартості продукції і виявлення резервів її зниження 30 3. Шляхи зниження собівартості на підприємстві. 36 Висновок 40 Література 43

Управління витратами на підприємстві "ВАЛ"

ЗМІСТ Вступ 3 1. Собівартість, як сукупність витрат виробництва і резерви її зниження. 5 1.1. Економічна сутність собівартості і методи її калькулювання 5 1.2. Аналіз витрат на виробництво продукції та шляхів її зниження Планування собівартості 12 2. Управління собівартістю на прикладі 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Аналіз техніко-економічного стану підприємства “ВАЛ” 26 Аналіз собівартості продукції і виявлення резервів її зниження 30 3. Шляхи зниження собівартості на підприємстві. 36 Висновок 40 Література 43

Управління витратами на підприємстві "ВАЛ"

ЗМІСТ Вступ 3 1. Собівартість, як сукупність витрат виробництва і резерви її зниження. 5 1.1. Економічна сутність собівартості і методи її калькулювання 5 1.2. Аналіз витрат на виробництво продукції та шляхів її зниження Планування собівартості 12 2. Управління собівартістю на прикладі 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Аналіз техніко-економічного стану підприємства “ВАЛ” 26 Аналіз собівартості продукції і виявлення резервів її зниження 30 3. Шляхи зниження собівартості на підприємстві. 36 Висновок 40 Література 43

Шляхи зниження собівартості продукції, оцінка економічної ефективності зниження

ВСТУП 2 1 Шляхи зниження собівартості продукції 4 2 Аналіз та оцінка реальних можливостей зниження собівартості продукції підприємства 7 3 Оцінка економічної ефективності зниження собівартості при впровадженні нового обладнання 11 ВИСНОВКИ 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21

Аналіз собівартості продукції

Вступ 3 1. Теоретичні основи розрахунку собівартості продукції 4 1.1. Загальна характеристика та класифікація витрат підприємства 4 1.2. Собівартість продукції, її планування та калькулювання 9 1.3. Значення і шляхи зниження собівартості продукції в умовах ринкової економіки 17 2. Аналіз собівартості продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 21 2.1 Характеристика підприємства та основні фінансово-економічні показники за 2002-2003 рр 21 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво та собівартості продукції 27 2.3. Аналіз витрат на гривню товарної продукції 37 3. Шляхи збільшення ефективності підприємства за рахунок управління собівартістю продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 42 3.1. Напрямки збільшення ефективності за рахунок управління собівартістю продукції 42 3.2. Розрахунок економічного ефекту від заходів по управлінню собівартістю 43 Висновок 45 Список використаної літератури 46

Аналіз собівартості продукції

Вступ 3 1. Теоретичні основи розрахунку собівартості продукції 4 1.1. Загальна характеристика та класифікація витрат підприємства 4 1.2. Собівартість продукції, її планування та калькулювання 9 1.3. Значення і шляхи зниження собівартості продукції в умовах ринкової економіки 17 2. Аналіз собівартості продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 21 2.1 Характеристика підприємства та основні фінансово-економічні показники за 2002-2003 рр 21 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво та собівартості продукції 27 2.3. Аналіз витрат на гривню товарної продукції 37 3. Шляхи збільшення ефективності підприємства за рахунок управління собівартістю продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 42 3.1. Напрямки збільшення ефективності за рахунок управління собівартістю продукції 42 3.2. Розрахунок економічного ефекту від заходів по управлінню собівартістю 43 Висновок 45 Список використаної літератури 46

Шляхи зниження собівартості видавничої продукції (на прикладі)

Вступ 3 1. Економічна сутність витрат виробництва у видавничій справі 4 2. Шляхи зниження собівартості видавничої продукції 8 3. Динаміка собівартості продукції ВАТ "Видавництво "Київська правда" 13 Висновок 16 Література 18

Дослідження формування собівартості продукції в умовах переходу до ринкової економіки (бакалавр)

Вступ 3 1. Теоретико методологічні основи зниження собівартості продукції 5 1.1 Сутність собівартості продукції 5 1.2 Калькуляція собівартості та кошторис витрат 9 1.3. Витрати виробництва та їх класифікація 16 2. Аналіз собівартості продукції ЗАТ «Чексіл» 26 2.1 Стан розвитку легкої промисловості в Україні 26 2.2. Фінансово-економічна характеристика підприємства 34 2.3 Особливості калькулювання собівартості продукції на ЗАТ “назва” 38 2.4 Аналіз факторів, які впливають на рівень витрат на одиницю товарної продукції 43 3. Зниження собівартості продукції ЗАТ «Чексіл» 53 Висновки 59 Список використаної літератури 62 Додатки 68-73

Собівартість продукції

Вступ 3 1. Теоретичні основи розрахунку собівартості продукції 4 1.1. Загальна характеристика та класифікація витрат підприємства 4 1.2. Собівартість продукції, її планування та калькулювання 9 1.3. Значення і шляхи зниження собівартості продукції в умовах ринкової економіки 17 2. Аналіз собівартості продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 21 2.1 Характеристика підприємства та основні фінансово-економічні показники за 2002-2003 рр 21 2.2. Аналіз динаміки та структури витрат на виробництво та собівартості продукції 27 2.3. Аналіз витрат на гривню товарної продукції 37 3. Шляхи збільшення ефективності підприємства за рахунок управління собівартістю продукції на прикладі КГКМК «Криворіжсталь» 42 3.1. Напрямки збільшення ефективності за рахунок управління собівартістю продукції 42 3.2. Розрахунок економічного ефекту від заходів по управлінню собівартістю 43 Висновок 45 Список використаної літератури 46