институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Застосування процесного підходу до створення системи менеджменту якості на основі ISO 9001 : 2000

Каталог пособий и учебных материалов | Криминальное право | Диплом | Страниц: 49 | Год: 2005 | Размер: 746 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Застосування процесного підходу до створення системи менеджменту якості на основі ISO 9001 : 2000

Перелік умовних позначень та скорочень 3 Вступ 4 І. Огляд літератури зі створення системи управління якістю відповідно до стандартів ISO 9001: 2000 6 1.1. Історія розробки міжнародних стандартів якості ISO 9000. 6 1.2. Процесний підхід до створення системи управління якістю 14 ІІ. Об'єкти, матеріали та методи дослідження впровадження процесного підходу до управління якістю на основі ISO 9001: 2000 28 2.1. ВАТ „Укртелеком” як об’єкт дослідження впровадження системи якості за МС ISO 9001: 2000. 28 2.2. Основні етапи та методи впровадження системи управління якістю у ВАТ „Укртелеком” 31 ІІІ. Результати дослідження системи управління якістю та подальші перспективи її розвитку для ВАТ „Укртелеком”. 39 3.1. Результати дослідження системи управління якістю для ВАТ „Укртелеком” та їх обговорення 39 3.2. Розрахунок економічної ефективності впровадженої системи управління якістю на ВАТ „Укртелеком”. 43 Список використаної літератури 46 ДОДАТКИ 48 Додаток А. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2000 виданий Харківській дирекції ВАТ „Укртелеком” 48 Додаток Б. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2001 виданий Харківській дирекції ВАТ „Укртелеком” 49 Додаток В. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2001 виданий Запорізькій філії ВАТ „Укртелеком” 50 Додаток Г. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2000 виданий Запорізькій філії ВАТ „Укртелеком” 51
Cмотрите также:
Система якості діагностичного центру

ВСТУП 2 1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 3 1.1. Стандартизація 3 1.2. Сертифікація 4 1.3. Державний нагляд за якістю 5 1.4. Внутрішньовиробничий технічний контроль 6 2. СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ У ДІАГНОСТИЧНОМУ ЦЕНТРІ 10 2.1. Стандарт ДСТУ ISO 9001 – 2001 як база сучасних систем якості 10 2.2. Система управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001 – 2001 12 2.3. Система якості діагностичного центру 21 ВИСНОВОК 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРІ 25

Процесний підхід до управління інноваціями на підприємстві

Вступ 3 1. Теоретичні основи інноваційного процесу на підприємствах 6 1.1 Інновації та їх класифікація 6 1.2 Інноваційні аспекти управління підприємством 9 2. Дослідження організаціями процесного підходу в управлінні інноваціями на підприємстві 12 2.1 Сутність процесного підходу до управління інноваціями на підприємствах 12 2.2 Стадії інноваційного процесу 23 3. Методи організації процесного підходу в управлінні інноваціями на підприємствах 26 Висновки 31 Список використаної літератури 34

Процесний підхід до управління інноваціями на підприємстві

Вступ 3 1. Інновації та їх класифікація 6 2. Сутність процесного підходу до управління інноваціями на підприємствах 10 3. Стадії інноваційного процесу 22 4. Методи організації процесного підходу в управлінні інноваціями на підприємствах 24 Висновки 29 Список використаної літератури 32

УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

ЗМІСТ 0 ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ СИСТЕМИ ЯКОСТІ 6 1.1. Суть та поняття якості 6 1.2. Значення стандартизації та сертифікації 18 1.3. Менеджмент системи якості 30 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 46 2.1. Загальна характеристика підприємства 46 2.2. Аналіз системи управління якістю 52 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 61 3.1. Характеристика систем управління якістю підприємств даної галузі 61 3.2. Шляхи удосконалення менеджменту якості на підприємстві 76 ВИСНОВОК 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98 ДОДАТКИ 107

Системи управління якістю

1. Побудувати логічний ланцюжок подій, що призвели до появи менеджменту якості як окремого наукового напрямку (починаючи з давніх часів) 3 2. Навести по кілька прикладів практичної реалізації кожного з принципів менеджменту якості, покладених в основу концепції TQM і стандартів ISO серії 9000 5 3. Сформулювати обґрунтованість і своєчасність видання стандартів ISO серії 9000 7 4. Дати трактування таких понять, як система, система менеджменту, система менеджменту якості. Обґрунтувати універсальність стандартів ISO серії 9000 і пояснити можливість їх застосування в умовах будь-яких підприємств і організацій, незалежно від величини, форми власності, специфіки своєї продукції і т.д. 9 5. Пояснити на конкретних прикладах важливість і доцільність застосування принципів стандартизації в менеджменті якості 11 Список використаних джерел 13

Контрольна робота з дисципліни: Менеджмент. Тема: Основи теорії мотивації.

1. Поняття та елементи процесу мотивації 3 2. Сутність змістовного підходу до мотивації 6 3. Сутність процесного підходу до мотивації 14 Список використаної літератури 20

Менеджмент якості

1. Загальні поняття про міжнародні стандарти ISO 9000: 2000, ISO 14000, OHSAS 18000, SA 8000, вимоги яких покладені в основу систем менеджменту 3 2. Поняття про інтегровані системи менеджменту 7 Література 11

Система управління якістю

1) Побудувати логічний ланцюжок подій, що призвели до появи менеджменту якості як окремого наукового напрямку (починаючи з давніх часів) 3 2) Привести по кілька прикладів практичної реалізації кожного з принципів менеджменту якості, покладених в основу концепції TQM і стандартів ISO серії 9000 5 3) Сформулювати обгрунтованість і своєчасність видання стандартів ISO серії 9000. Привести хронологію розробки всіх версій стандартів цієї серії і показати необхідність їх застосування в нині діючих версіях як узгодженого комплекту документів 7 4) Дати трактування таких понять, як система, система менеджменту, система менеджменту якості. Обгрунтувати універсальність стандартів ISO серії 9000 і пояснити можливість їх застосування в умовах будь-яких підприємств і організацій, незалежно від величини, форми власності, специфіки своєї продукції і т.д. 9 5) Пояснити на конкретних прикладах важливість і доцільність застосування принципів стандартизації в менеджменті якості 11 Список використаних джерел 13

Контрольна робота менеджмент

1. Процесуальні теорії мотивації 3 2. Характеристика процесного підходу 7 3. Характеристика та сутність організаційної структури управління 10 Список використаної літератури 15

Що таке системний підхід до управлівння операціями? Класифікація операційний менеджмент

1. Сутність системного підходу в операційному менеджменті 3 2. Класифікація операційної системи менеджменту підприємства 5 3. Менеджмент з позицій системного підходу 6 Література 9