институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Рекламна компанія ТОВ “Крок ТТЦ”

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Реферат | Страниц: 30 | Год: 2005 | Размер: 69 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Рекламна компанія ТОВ “Крок ТТЦ”

ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства. 5 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 5 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 11 Розділ II. Розробка рекламної кампанії ТОВ “Крок ТТЦ” 19 2.1 Обґрунтування рекламної кампанії ТОВ “Крок ТТЦ” 19 2.2. Формування бюджету для проведення рекламної кампанії 22 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Cмотрите также:
Бізнес-план Салон краси

Крок 1. Початкова згода і оцінка готовності організації до процесу стратегічного планування 2 Крок 2. З’ясування та усвідомлення мандатів організації 3 Крок 3. Місія і стейкхолдери підприємства. 4 Крок 4. Аналіз та оцінка середовища 6 Крок 5. Формулювання загальної стратегії підприємства 17 Крок 6. Визначення та розв’язання стратегічних проблем 17 Крок 7. Оцінка ефективності прийнятого та реалізованого рішення 20 Список літератури 23

Оцінка макро та мікросередовища фірми. Формування маркетингової товарної політики на фірмі. Рекламна компанія

Вступ 1. Оцінка макро та мікросередовища фірми 2. Формування маркетингової товарної політики на фірмі 3. Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства Висновок Використана література

Суть та мета aнaлiзу фiнaнcoвoгo менеджмента

Розділ 1. Загальна характеристика фінансового менеджмента 6 1.1. Суть та мета aнaлiзу фiнaнcoвoгo менеджмента 6 Постановка задачі курсової роботи 27 Крок 1. Поділ витрат на перемінні і постійні 31 Крок 2. Проведення аналізу беззбитковості за рік 32 Крок 3. Складання графіка обслуговування боргу 33 Крок 4. Складання звіту про прибуток підприємства 33 Крок 5. Складання прогнозного балансу підприємства 35 Крок 6. Складання прогнозного звіту про рух коштів 39 Висновки........................................................................................................44 Література.......................................................................................................46

Бізнес-план професійної кар

1. Бізнес - планування як концепція забезпечення ефективного функціонування підприємства 3 2. Бізнес – план проекту «Схід» 9 Концепція. 9 Планування. 9 Конкуренти 10 Контракт. 10 Студія (I етап) 11 Вибір репертуару. 11 Запис пісень на студії. 11 Робота з артистом. 11 Коректування Проекту (II етап) 12 Перші виступи. 12 «Перша Хвиля» (III етап) 12 Зйомка відеокліпу. 12 Випуск першого CD. 12 Промоушн. Рекламна компанія «Перша хвиля». 13 Постановка концертної програми. 14 Концертний графік (IV етап) 15 Побудова концертного графіку. 15 Включення концертної програми. 15 Гастрольна робота (V етап) 16 Гастрольно-концертна діяльність. 16 Студійна робота. 16 «Друга хвиля» (VI етап) 17 Рекламна компанія. 17 Перша професійна ступінь (VII етап) 17 Додатки 19 Бюджет проекту 19 Фінансові відносини учасників проекту. 22 КОНТРАКТ 23 Використана література 28

Рекламна діяльність промислових підприємств

Вступ 3 Рекламна діяльність промислових підприємств 4 1. Основні поняття рекламної діяльності підприємства 4 2. Рекламна стратегія підприємства та стадії життєвого циклу товару. 7 3. Етапи організації рекламної кампанії 12 Висновки 18 Література 19

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 2. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 16 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21 ДОДАТКИ 22

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

Зміст Вступ............................................................................................................ 3 1. Планування рекламної роботи на підприємстві.......................... 4 2. Принципіальні основи рекламної компанії.................................. 6 2.1. Поняття, сутність рекламної компанії.......................................... 6 2.2. Види рекламних компаній.............................................................. 9 2.3. Зміст рекламної компанії............................................................... 11 Висновки..................................................................................................... 18 Перелік використаних джерел.................................................................. 19

Розробка рекламної стратегії підприємства (на мат. ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва)

Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства 6 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 6 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 14 1.3. Види реклами та особливості їх використання підприємствами 25 Розділ II. Дослідження рекламної діяльності ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва 36 2.1 Аналіз комплексу маркетингу на підприємстві 36 2.2 Аналіз організації та процесу планування рекламної діяльності 52 2.3 Оцінка ефективності використання реклами в діяльності підприємства 57 Розділ III .Розробка рекламної стратегії ТОВ “Крок ТТЦ”. 64 3.1 Обґрунтування рекламної стратегії ТОВ “Крок ТТЦ”. 64 3.2 Удосконалення планування рекламної кампанії підприємства 68 3.3 Формування бюджету для проведення нової рекламної кампанії 74 Висновки та пропозиції 81 Список використаної літератури 85 Додатки 88

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ВСТУП..................................................................................................................... 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ...................... 5 2. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ................................................. 9 2.1. Система маркетингового планування............................................................ 9 2.2. Розробка рекламної стратегії.......................................................................... 13 2.3. Організація рекламної діяльності................................................................... 14 2.4. Формування рекламного бюджету................................................................. 19 2.5. Рекламні агентства........................................................................................... 26 2.5. Рекламна компанія........................................................................................... 30 3. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ…………………………………………… 34 ВИСНОВКИ............................................................................................................. 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................................ 40

Теоретичні основи організації фінансової діяльності страхової компанії

Зміст Вступ 3 1.Теоретичні основи організації фінансової діяльності страхової компанії 5 1.1. Сутність та організація фінансів страхових компаній 5 1.2 Особливості фінансової діяльності страхових компаній України 8 2. Аналіз і оцінка фінансової діяльності ЗАТ “Страхова компанія “ВЕСКО” 22 2.1. Формування та розміщення страхових резервів ЗАТ “Страхова компанія “ВЕСКО” 22 2.2. Аналіз платоспроможності та фінансової стійкості ЗАТ “Страхова компанія “ВЕСКО” 34 2.3. Аналіз грошових потоків ЗАТ “Страхова компанія “ВЕСКО” 38 3. Шляхи підвищення ефективності фінансової діяльності ЗАТ “Страхова компанія “ВЕСКО” 43 Висновки 47 Список використаної літератури 48 Додатки 50