институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічні основи спілкування керівника з підлеглими

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Курсовая | Страниц: 8 | Год: 2005 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 15 грн. | Смотреть | Купить

Психологічні основи спілкування керівника з підлеглими

1. Психологічний портрет керівника 3 2. Авторитет керівника та його складові 6 3. Мотивація, інформування, дисциплінування підлеглих 9 4. Подолання труднощів у спілкуванні 10 Література 12
Cмотрите также:
Психологічні особливості спілкування керівника з підлеглими

1. Психологічгний портрет керівника 2 2. Авторитет керівника та його складові 3 3. Мотивація, інформування, дісціпліонування підлеглих 4 4. Подолання труднощів у спілкуванні 7 Література 9

Психологічні особливості спілкування керівника з підлеглими

Зміст 1. Психологічгний портрет керівника 3 2. Авторитет керівника та його складові 4 3. Мотивація, інформування, дісціпліонування підлеглих 5 4. Подолання труднощів у спілкуванні 8 Література 10

Психологічні особливості спілкуванння керівника з підлеглими

1. Психологічний портрет керівника 3 2. Авторитет керівника та його складові 5 3. Мотивація, інформування, дисциплінування підлеглих 8 4. Подолання труднощів у спілкуванні 10 Список використаної літератури 12

Спілкування з підлеглими та співробітниками

Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 3 а) Загальна ціль спілкування 3 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 4 3. Форма спілкування 6 а) Колективне спілкування 6 б) Індивідуальне спілкування 6 Висновки 8 Література: 9

Форми і організація спілкування

Зміст Вступ 3 1 Форми і організація спілкування 4 2 Організація ділових нарад та ділових переговорів 8 3 Аналіз та оцінка повсякденного ділового спілкування менеджера (керівника) організації з підлеглими 12 Висновки та пропозиції 16 Використана література 17

Форми і організація спілкування

Зміст Вступ 3 1 Форми і організація спілкування 4 2 Організація ділових нарад та ділових переговорів 8 3 Аналіз та оцінка повсякденного ділового спілкування менеджера (керівника) організації з підлеглими 12 Висновки та пропозиції 16 Використана література 17

Психологічні особливості ділового спілкування

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретична частина 5 1.1. Історико-психологічні аспекти дослідження проблеми ділового спілкування 5 1.2. Характеристика ділового спілкування 12 1.2.1. Визначення спілкування, його класифікація 13 1.2.2. Психологічні особливості ділового спілкування 16 1.2.3 Зони спілкування 17 1.2.4. Фази спілкування 18 1.2.5.Форми і функції спілкування 19 1.2.6. Стратегія і тактика спілкування 20 1.2.7. Рівні ділового спілкування 21 Розділ 2. Практична частина 23 2.1. Методика дослідження 23 2.2. Організація проведення дослідження та результати 29 2.3. Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння у спілкуванні 31 Висновки 36 Список використаних джерел 37 Додатки 39

Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Теоретико-методологічні основи дослідження прийомів ділового спілкування 5 1.2. Особливості становлення культури ділового спілкування 8 1.3. Психологічні прийоми успішного ділового спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРИЙОМІВ ТА ПОЗИТИВНИХ ЯКОСТЕЙ УСПІШНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ (практика) 21 2.1. Організація дослідження 21 2.2. Констатуючий експеримент 22 2.3. Формуючий експеримент 23 2.4. Контрольний експеримент 31 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35

Аналіз особистості керівника

Вступ 3 1. Значення керівника в управлінні персоналом 4 1.1. Управлінські ролі керівника 4 1.2. Психологічні типи керівників 9 2. Загальна характеристика особистості керівника та механізму її розвитку 14 2.1. Якості і риси керівника 14 2.2. Детермінанти та механізми розвитку особистості керівника 22 2.3. Регресивний розвиток керівника та управлінська деформація 26 3. Аналіз особистості та розвиток кар’єри керівника ..... 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38

Психологічні проблеми керування

ЗМІСТ 1. Об’єкт, суб’єкт керування 3 2. Психологічні концепції керування 5 3. Психологічні вимоги до керівника на сучасному етапі 12 4. Фактори взаємодії керівника та підлеглих 16 Список використаної літератури 22