институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПРАВОПИСУ СЛІВ З АПОСТРОФОМ ЗА ЛІНІЙНО-КОНЦЕНТРИЧНИМ ПРИНЦИПОМ ПРОГРАМИ

Каталог пособий и учебных материалов | Психология социальная | Реферат | Страниц: 24 | Год: 2005 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПРАВОПИСУ СЛІВ З АПОСТРОФОМ ЗА ЛІНІЙНО-КОНЦЕНТРИЧНИМ ПРИНЦИПОМ ПРОГРАМИ

ВСТУП 2 І. СИСТЕМИ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 4 ІІ. ПРАВИЛА ВЖИВАННЯ АПОСТРОФА 18 ІІІ. КОНСПЕКТ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 3-МУ КЛАСІ. УРОК – ГРА ЩО? ДЕ? КОЛИ?. ЗАКРІПЛЕННЯ ПО ТЕМІ АПОСТРОФ 21 ВИСНОВКИ 25 ЛІТЕРАТУРА 26
Cмотрите также:
"Не з різними частинами мови"

План Вступ 1.Написання частки не з різними частинами мови 1.1. Написання частки не разом 1.2. Написання частки не окремо 2. Деякі аспекти правопису не з дієсловом 2.1. Не при перехідних дієсловах 3. Важкі випадки правопису та вживання слів з не Література

"Не з різними частинами мови"

План Вступ 1.Написання частки не з різними частинами мови 1.1. Написання частки не разом 1.2. Написання частки не окремо 2. Деякі аспекти правопису не з дієсловом 2.1. Не при перехідних дієсловах 3. Важкі випадки правопису та вживання слів з не Література

Розвиток пізнавальної активності школярів у процесі вивчення будови слова

Вступ. -1- I. Розвиток пізнавальної активності учнів - запорука міцних знань, умінь та навичок у процесі навчання та виховання. - 8- II. Вчення про будову слова в українській мові. 1. Поняття про морфеми. -18- 2. Основа і закінчення слова. -19- 3. Основи похідні, непохідні та зв’язані. -21- 4. Корінь, суфікс та префікс. -22- 5. Морфемний аналіз слова. -24- III. Методика опрацювання розділу “Будова слова” у початковій школі. 1. Значення і завдання роботи над вивченням будови слова. -26- 2. Проблемний метод серед основних методів та прийомів викладання української мови, що використовуються для ефективного вивчення будови слова. -30- 3. Основні етапи формування граматичних понять. -46- 4. Методика вивчення закінчення та основи слова. -52- 5. Корінь - основна частина слова, яка несе у собі головне значення. -55- а) етапи вивчення кореня слова; б) розвиток мовлення - невід’ємний компонент кожного уроку мови; в) орфограми кореня та методика їх вивчення. 6. Методика вивчення префікса та суфікса у початковій школі. -68- 7.Морфемний аналіз слова як завершальний етап вивчення будови слова. -72- а) етапи вивчення морфемного аналізу слів; б) труднощі у проведенні морфемного аналізу слів; в) зв’язок морфемного аналізу слів зі словотворчим; г) експеримент та його результати, шляхи випралення помилок та вдосконалення умінь та нивичок. Висновок. -82- Список використаної літератури. -87- Додаток. -90-

Практична робота з патопсихології

Методика "Виключення слів" (діагностика мислення) Оснащення. Стандартний бланк методики, на якому надруковані серії слів (17 серій по 5 слів в кожній), секундомір і заздалегідь підготовлений протокол.

Українська мова професій спрямування

1. Документи щодо особового складу. 3 2. Правопис слів іншомовного походження. 9 3. Комунікативно діяльний підхід до вивчення морфології. 11 4. Короткий тлумачний словник професійних термінів (100-120 слів). 14 список використаної літератури. 20

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ В ЛІТЕРАТУРІ 5 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.2. МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ПРОЗАЇЧНОГО ТВОРУ ЧЕРЕЗ ВИВЧЕННЯ ФРАГМЕНТІВ 15 2.3. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18 2.4. ЗАДАЧІ ТА ЦІЛІ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ) 22 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛІ 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41

Правопис слів іншомовного походження

1.Вступ.........................................................................................................................3 Основна частина: 2.1. Види і форми слів іншомовного походження в українській мові 2.1.1. Безпосереднє запозичення і калькування слів з інших мов.............5 2.1.2. Основні лексичні ознаки слів іншомовного походження................8 2.2. Практичні аспекти орфографії іншомовних слів в українській мові 2.1.1. Проблеми написання власних слів іншомовного походження.......10 2.1.2. Правопис складних слів, що мають іншомовне походження.........14 2.1.3. Чергування літер в словах..................................................................15 2.1.4. Подвоєння букв...................................................................................16 2.1.5. Апостроф в іншомовних словах........................................................18 2.1.6. Правопис ненаголошених голосних..................................................19 2.1.7. Вживання літери „ґ”............................................................................21 Висновок..................................................................................................................22 Бібліографія..............................................................................................................23

Лексичні архаїзми та історизми в творах Г. Сінкевича

ВСТУП 1 І. ТВІР Г.СЕНКЕВИЧА „КАМО ГРЯДЕШИ” ЯК ЛІТЕРАТУРНО-ІСТОРИЧНА ЦІННІСТЬ. 5 І.1. Поняття „лексичного архаїзму” та „історизму” в художніх творах 5 І.2. Загальна характеристика твору „Quo Vadis” Г.Сенкевича 15 І.3. Джерела вивчення проблеми використання лексичних застарілих слів в романі Г.Сенкевича „Камо грядеши”. 26 ІІ. ЛЕКСИЧНІ АРХАЇЗМІ РОМАНУ „QUO VADIS”, ЇХ ВЖИВАННЯ У РЕЧЕННЯХ 34 ІІ.1. Група слів, що означає частини обличчя та тіла людини 37 ІІ.2. Лексико-семантична група слів, що визначає людину за певною ознакою, її фізичний чи емоційний стан 41 ІІ.3. Група слів, пов'язаних зі сприйняттям смерті, явищ навколишнього світу та певної землі, що дана долею 45 ІІ.4. Лексико-семантична група слів, що означає певну дію чи мову 50 ІІІ. ВЖИВАННЯ ІСТОРИЗМІВ В ТВОРІ Г.СЕНКЕВИЧА „КАМО ГРЯДЕШИ”. 55 ІІІ.1. Лексико-семантична група слів, що означає посади, звання та належність до певного стану 55 ІІІ.2. Слова, що означають побутові поняття, одяг, будови та їх частини 63 ІІІ.3. Група слів, що означає військову лексику 74 ВИСНОВКИ 77 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 81

Показники виробничої програми, взаємозв’язок між показниками, методика розрахунку, характер використання

ВСТУП 3 1. Сутність виробничої програми та її показників 4 2. Методика розрахунку показників виробничої програми 8 ВИСНОВОК 12 Список використаних джерел 13

Показники виробничої програми, взаємозв’язок між показниками, методика розрахунку, характер використання

ВСТУП 3 1. Сутність виробничої програми та її показників 4 2. Методика розрахунку показників виробничої програми 8 ВИСНОВОК 12 Список використаних джерел 13