институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Ознайомлення учнів з образотворчим мистецтвом

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 36 | Год: 2005 | Размер: 281 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Ознайомлення учнів з образотворчим мистецтвом

ПЛАН: ВСТУП 1 І. ВИДИ ТА ЖАНРИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА 2 ІІ. АНАЛІЗ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ З ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВУ 7 ІІІ. ВПЛИВ ЗОБРАЖУВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА НА МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 12 ІІІ.1. Констатуючий експеримент 14 ІІІ.2. Формуючий експеримент 19 ІІІ.3. Контрольний експеримент 24 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 34 ДОДАТОК 3 35 ДОДАТОК 4 36 ДОДАТОК 5 37 ДОДАТОК 6 38
Cмотрите также:
Психодинамічна терапія мистецтвом

Зміст Вступ…………………………………………………………….…3 I. Психодинамічна терапія мистецтвом…………………….…..5 1.1. Арттерапія, основні поняття і визначення………….…5 1.2. Мета арттерапії…………………………………………10 II. Основні процедури терапії мистецтвом………………….….12 2.1. Етапи роботи з дітьми по методу В. Окдендер……...12 2.2. Усунення страхів за допомогою ізотерапії……….…..15 2.3. Практичні вправи……………………………………....27 Висновок…………………………………………………….……32 Список використаної літератури……………………………..…33

ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ПРАЦЮВАТИ З ОРНАМЕНТОМ В ТЕХНІЦІ БАТІК (без додатків)

ВСТУП................................................................................................................ РОЗДІЛ 1 ІСТОРИЧНИЙ ОГЛЯД РОЗВИТКУ ОРНАМЕНТУ ТА БАТІКУ. СПОСОБИ ЙОГО ВИКОНАННЯ.................................................. 1.1 Орнаментація тканини в стародавні часи.................................................. 1.2 Орнамент. Поняття, види, мова орнаменту............................................... 1.3 Історія розвитку батіку. Види, способи, виконання................................. Висновки до 1 розділу....................................................................................... РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ У ТЕХНІЦІ БАТІКУ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА............................ 2.1 Ознайомлення учнів з мистецтвом оздоблення тканин........................... 2.2 Розробка орієнтовних планів-конспектів уроків і гуртових занять........ Висновки до 2 розділу....................................................................................... РОЗДІЛ 3 ОБГРУНТОВАННЯ ТВОРЧОГО ЗАДУМУ ТА ХУДОЖНЄ ВИРИШЕННЯ ТВОРЧОЇ РОБОТИ............................................... 3.1 Творчій задум та вибір матеріалу............................................................... 3.2 Вирішення творчого задуму........................................................................ Висновок до 3 розділу........................................................................................ ВИСНОВКИ........................................................................................................ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...........................................................

Cпособи ознайомлення учнів з активними/пасивними іншомовним граматичним матеріалом + резюме (англ.)

Вступ 3 Розділ І. Технологія навчання активного граматичного матеріалу 5 1.1 Мета і зміст навчання граматики 5 1.2 Активний і пасивний граматичний мінімум 8 1.3 Ознайомлення з граматичними структурами активного граматичного мінімуму 10 Розділ ІІ. Технологія навчання активного граматичного матеріалу 12 2.1 Ознайомлення й первинне закріплення граматичного матеріалу 12 2.2 Застосування граматичного матеріалу в мовленні 16 2.3 Психологічні особливості учнів у процесі навчання іноземної мови 17 Розділ ІІІ. Практична частина. Розробка фрагментів уроку з навчання граматики у 7-му класі 23 Висновки 28 Література 30

Форми, методи та прийоми роботи по ознайомленню дітей з декоративно-прикладним мистецтвом (методика зображувальної діяльності)

Вступ 3 1. Значення декоративно-прикладного мистецтва в естетичному вихованні дітей дошкільного віку 3 2. Форми та методи ознайомлення дітей з творами декоративно-прикладного мистецтва 6 Висновок 9 Література 10

Питання до державних екзаменів з методики викладання математики в початкових класах

1. Поняття числа (натурального). Десяток, заподій виділення десятку в окремий концентр. Нумерація усна і письмова. Методика вивчення нумерації в межах 10. 2. Сотня. причини виділення сотні в окремий концентр. Нумерація усна і письмова. Додавання і віднімання в межах сотні. Методика вивчення нумерації і арифметичних дій. 3. Тисяча. Причини виділення тисячі в окремий концентр. Нумерації, усна і письмова. Додавання і віднімання в межах тисячі. 4. Методика вивчення нумерації багатоцифрових чисел. Таблиця класів і розрядів. 5. Методика вивчення додавання і віднімання багатоцифрових чисел. 6. Методика навчання учнів розв'язуванню задач. Загальні питання роботи НАД задачею за етапами. 7. Поняття дробу. Методика ознайомлення учнів 3 (4 класів) з дробами. 8. Поняття величини: Загальні питання ознайомлення учнів початкових класів з величинами і їх вимірюванням. 9. Алгебраїчна пропедевтика в початковому курсі математиків. 10.Елементи геометрії в курсі математиків

Методика ознайомлення учнів з видами образотворчого мистецтва

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Походження та етапи розвитку видів та жанрів образотворчого мистецтва 4 1.1. Поняття про жанри образотворчого мистецтва 4 1.2. Види образотворчого мистецтва 9 1.2.1. Графіка 9 1.2.2. Живопис 11 1.2.3. Скульптура 12 1.2.4. Ювелірні вироби 15 1.2.5. Музичні інструменти 18 1.2.6. Іконопис 19 1.3. Предмет мистецтва, художній образ, зміст та форма 25 1.4. Специфіка художнього образу 26 Розділ 2. Методика ознайомлення учнів з видами образотворчого мистецтва 28 2.1. Малювання з натури 30 2.2. Тематичне малювання 37 2.3. Ілюстративне малювання 38 2.4. Декоративне малювання 40 2.5. Використання нетрадиційних технік на уроках образотворчого мистецтва. 41 2.5.1. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з таким видом техніки як плямографія 41 2.5.2. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою - гратографія 42 2.5.3. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою монотипія на склі 43 2.5.4. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою - монотипія "близнята" 44 Висновки 46 Список використаної літератури 48

Питання до державного екзамену з методики трудового навчання

1. Організація роботи з природними матеріалами, їх види, заготівля, зберігання, підготовка до роботи. Методика проведення уроку до виготовленню аплікацій із рослинних форм і об’ємних виробів із природних матеріалів. 2 2. Особливості уроків трудового навчання в порівнянні з іншими навчальними предметами. Структура уроку трудового навчання і характеристика його етапів (на прикладі уроку по виготовленню виробів з тканини). 3 3. Інструктаж в трудовому навчанні. Види інструктажу за часом проведення і обхватом учнів. Вимоги до проведення інструктажу. Навести приклад проведення інструктажу на уроці по виготовленню виробів з паперу. 4 4. Праця як самостійний навчальний предмет, її освітнє значення. Мета трудової політехнічної підготовки учнів 1-4 класів. 5 5. Засвоєння політехнічних завдань учнями 1-4 класів під час роботи з різними матеріалами, ознайомлення з інструментами, процесом виробництва вцілому. 6 6. Формування в учнів політехнічних умінь: уміння планувати трудовий процес, організовувати робоче місце, проводити технологічні операції: згинання, різання, монтажу. 7 7.Динаміка розвитку конструкторсько-винахідницьких умінь у учнів 1-4 класів. 8 8. Специфіка проведення уроків трудового навчання в 1 класі. Особливості їх організації. 9 9. Особливості роботи з пластичними матеріалами. Обробка глини та пластиліну. Методика організації індивідуальної та колективної роботи по виготовленню виробів із пластичних матеріалів. 9 10. Організація роботи по виготовленню виробів із паперу і картону. Методика виготовлення виробів із використанням шаблонів. Методика ознайомлення учнів 1 класу із виготовленням закладки з візерунком із квадратиків, кружечків тощо. 11

Питання з методики викладання образотворчого мистецтва

1. Мета і завдання викладання образотворчого мистецтва в школі на сучасному етапі. 2 2. Формування в учнів знань з основ кольорознавства на уроках образотворчого мистецтва. Методи та прийоми роботи вчителя. 3 3. Методика ознайомлення дітей с творами образотворчого мистецтва на уроках та в позаурочний час. Навести приклади. 4 4. Композиційна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва . Вікові особливості. 4 5. Декоративно-прикладна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва, її значення в художньо-естетичному розвитку дітей. 5 6. Організація колективної роботи учнів на уроках образотворчого мистецтва. Вікові особливості організації. 6 7. Методика проведення уроків малювання з натури. 7 8. Методика проведення уроків декоративного малювання. Складання узорів та орнаменту. 7 9. Методика проведення уроків тематичного малювання. Навести приклади. 9 10. Методика зображення представників тваринного світу. Навчально-виховне значення. Вікові особливості. 9

Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 6 1.1 ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ 6 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 15 2.1 ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 15 2.2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 18 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Знаки візуальної інформації у рекламному та поліграфічному мистецтві і відображення їх у композиціях учнями 3-4 класів

Зміст. Вступ…………………………………………………………….3 Розділ І. Уроки трудового навчання, та сприйняття учнями знаків візуальної інформації…………………………………………5 1.1. Проведення уроку трудового навчання………………………5 1.2. Основні вимоги до знань і вмінь учнів………………………8 Розділ ІІ. Методика художньої праці……………………………..10 2.1. Мета і завдання художньої праці……………………………..10 Розділ ІІІ. Художня праця……………………………………………18 3.1. Візуально-інформаційні знаки та відображання їх у композиціях учнями…………………………………………………...18 3.2. Ознайомлення учнів про образотворче мистецтво, та опрацювання таблиці символів……………………………………...23 Висновок…………………………………………………………………31 Список використаної літератури……………………………………33 Додатки…………………………………………………………………..34