институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Реферат | Страниц: 33 | Год: 2005 | Размер: 57 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими

ВСТУП 1 І. ПОНЯТТЯ „СПІЛКУВАННЯ” 3 І.1. Мовний фактор спілкування 5 І.2. Етапи розвитку мовного спілкування 7 ІІ. КОМУНІКАТИВНИЙ ФАКТОР СПІЛКУВАННЯ 11 ІІ.1. Контакти дошкільника з дорослим (в ході спільних дій та розмови) 11 ІІ.2. Потреба в спілкуванні дітей дошкільного віку та індивідуальна взаємодія дитини і дорослого 16 ІІІ. РОЛЬ І ВПЛИВ СПІЛКУВАННЯ В РОДИНІ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКА 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТОК 1 32 ДОДАТОК 2 35
Cмотрите также:
Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими

ВСТУП 2 І. ПОНЯТТЯ „СПІЛКУВАННЯ” 4 І.1. Мовний фактор спілкування 6 І.2. Етапи розвитку мовного спілкування 8 ІІ. КОМУНІКАТИВНИЙ ФАКТОР СПІЛКУВАННЯ 12 ІІ.1. Контакти дитини з дорослим (в ході спільних дій та розмови) 12 ІІ.2. Потреба в спілкуванні дітей раннього віку та індивідуальна взаємодія дитини і дорослого 17 ІІІ. РОЛЬ І ВПЛИВ СПІЛКУВАННЯ В РОДИНІ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ 23 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32

Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми становлення мовлення у дітей раннього віку 6 1.1. Сутність поняття "мова", "мовлення" особистості 6 1.2. Особливості розвитку мовлення дітей раннього віку 12 1.3. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку 14 Розділ 2. Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.1. Визначення рівнів розвитку мовлення дітей раннього віку 20 2.2. Організація роботи в розвитку мовлення у дітей раннього віку 25 Висновки 31 Список використаної літератури 35 Додатки 37

Формування у дітей третього року життя діалогічного мовлення в процесі ігор-занять

Зміст Вступ 2 1. Становлення і розвиток мовлення дітей раннього віку. Аналіз психолого-педагогічних досліджень 7 2. Методика проведення ігор-занять з розвитку мовлення з дітьми раннього віку 20 3. Особливості спілкування дітей в ситуації з дорослими і з однолітками 28 Особливості спілкування дитини 30 4. Методика формування у дітей діалогічного мовлення в процесі ігор-занять 34 5. Рівні сформованості діалогічного мовлення у дітей третього року життя 42 Висновки і педагогічні рекомендації 45 Список використаної літератури 48 Додатки 52

Розвиток емоцій у дітей раннього віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПСИХОЛОГІЇ 5 1.1. Аналіз огляду джерел за темою дослідження 5 1.2. Особливості емоційного розвитку дитини раннього віку 12 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ТА КОРЕКЦІЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ РАНЬОГО ВІКУ 17 2.1. Методи дослідження розвитку емоцій у дітей раннього віку 17 2.2. Корекційна програма розвитку емоційної сфери у дітей раннього віку 21 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ДОДАТКИ 30 Додаток А. Протокол до методики «Кольорова соціометрія» 30 Додаток Б. Інтерпретація даних до методики «Кольорова соціометрія» 31

Розвиток мовлення дітей раннього віку

1. Особливості становлення і розвитку мовлення дітей раннього віку 3 2. Завдання розвитку мовлення дітей раннього віку 9 Список використаної літератури 14

Розвиток самостійності у дітей раннього віку

ВСТУП 2 І. ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРІОДУ РАННЬОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 3 ІІ. РОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ 12 ІІ.1. Особливості самостійності дітей 1-го року життя 17 ІІ.2. Прояви самостійності дворічних дітей 19 ІІ.3. Особливості проявів самостійності у дітей 3-х років 22 ІІІ. ГРА, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ ДИТИНИ 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 34 ДОДАТОК 3 35 ДОДАТОК 4 40

Психологічні основи раннього виявлення здібностей дітей

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи з питання здібностей дітей 6 1.1. Здібності, обдарованість та інтереси дітей дошкільного віку 6 1.2. Види здібностей. Вплив типології людей на певні здібності 10 Розділ 2. Психологічні основи раннього виявлення здібностей дітей 16 2.1. Діагностичні особливості здібностей дітей 16 2.2. Методики виявлення здібностей дітей дошкільного віку через сприймання 23 Висновок 30 Список використаної літератури 31

Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 5 1.1. Сутність поняття гра, іграшка 5 1.2. Проблема психічного розвитку дітей третього року життя в сучасних умовах 9 Розділ 2. Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку 13 2.1. Характеристика рівнів психічного розвитку дітей третього року життя 13 2.2. Шляхи психічного розвитку дітей раннього віку 19 Висновки 27 Список використаних джерел 29 Додатки 31

Розвиток мовлення дітей раннього віку. Значення

Розвиток мовлення дітей раннього віку. Значення 2 Список використаної літератури 12

Педагогічні умови формування гігієнічних навичок у дітей раннього віку

Вступ 2 І. Гігієнічне виховання дитини 4 1.1 Діти раннього віку та здоровий спосіб життя 4 1.2 Закладення гігієнічних навичок дитині в сім’ї 11 1.3 Педагогічні умови формування культурно-гігієнічних навиків 17 ІІ. Практичне дослідження методу закладення дитині раннього віку гігієнічної навички – догляду за ротовою порожниною 23 2.1 Актуальність гігієнічної проблеми 23 2.2 Етапи виховання гігієнічної навички догляду за зубами 24 2.3 Дослідження та застосування медико-педагогічної методики навчання дітей догляду за гігієною ротової порожнини 25 Висновки 29 Список використаних джерел 31