институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вплив сімейних взаємин на розвиток дитини

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Реферат | Страниц: 36 | Год: 2005 | Размер: 40 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Вплив сімейних взаємин на розвиток дитини

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 7 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 7 1.2 Структура і функції сім’ї 16 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 24 2.1. Стилі сімейного виховання 24 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 30 ЛІТЕРАТУРА 36 ДОДАТКИ 38 ДОДАТОК 1 38
Cмотрите также:
Сім'я як чинник виховання молодшого школяра

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 5 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 5 1.2 Структура і функції сім’ї 14 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 21 2.1. Стилі сімейного виховання 21 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 26 ВИСНОВКИ 30 ЛІТЕРАТУРА 32 ДОДАТКИ 34 ДОДАТОК 1 34

Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини молодшого шкільного віку - 7-11 років

ВСТУП 2 І. РОЛЬ СІМ’Ї В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 3 1.1. Теоретико-методологічний аналіз проблеми впливу родини на розвиток особистості 3 1.2. Родина як об'єкт психологічного дослідження 5 1.3. Типи сімейних взаємин як основний фактор розвитку особистості 8 ІІ. ВПЛИВ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ 16 2.1. Мета і задачі дослідження 18 2.2. Організація дослідження і характеристика досліджуваних груп 19 2.3. Результати дослідження та їх аналіз 22 ВИСНОВКИ 26 ЛІТЕРАТУРА 27 ДОДАТКИ 31

Вплив сім’ї на формування особистості дитини

План. Вступ……………………………………………………………….1 Розділ І. Вплив сім’ї на формування особистості дитини..3 1.1. Особливості виховної ролі повних та не повних сімей у формуванні особистості дитини. ……………………………………3 1.2. Вплив сім’ї на одержання першого життєвого досвіду дитини………………………………………………………………… 11 1.3. Найбільш важливі проблеми у вихованні…………………..13 Розділ ІІ. Вплив сім’ї на формування особистості підлітка………………………………………………………………….17 2.1. Типи сімейних взаємин та їх вплив на підлітка…………….17 2.2 Вплив сім’ї на перехідний період дитини…………………..25 Висновок…………………………………………………………..33 Список використаної літератури……………………………..36

Вплив сімейних традицій і установок на розвиток соціалізації дитини

ВСТУП 3 Розділ 1. Сім'я як персональне мікросередовище розвитку дитини 6 1.1. Сім'я як задоволення потреб дитини 6 1.2. Вплив сімейних відносин на соціалізацію дитини 10 Розділ 2. Специфіка сімейного впливу на розвиток соціалізації дитини 15 2.1. Психолого-педагогічні завдання сім'ї і виховні функції батьків. 15 2.2. Специфіка сімейного виховання: позитивний і негативний вплив сім'ї. 18 Розділ 3. Дослідження батьківського відношення до виховання дітей 26 ВИСНОВКИ 29 Список використаної літератури 31 ДОДАТКИ 33

Взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА. СВІДОМІСТЬ ТА САМОСВІДОМІСТЬ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ПРЕДМЕТ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ 5 1.1 Дослідження дошкільного віку у вітчизняній та зарубіжній науковій літературі 5 1.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини-дошкільника 9 1.3 Психологічна готовність дитини до школи 12 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ПРОЯВИ СВІДОМОСТІ ДОШКІЛЬНИКА ЧЕРЕЗ ЙОГО ХУДОЖНІЙ СВІТОГЛЯД 14 2.1 Констатуючий експеримент 16 2.2 Формуючий експеримент 20 2.3 Контрольний експеримент 25 ВИСНОВКИ 30 ЛІТЕРАТУРА 34

Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку

Зміст І. Вступ. ІІ. Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку. 1.1. Огляд вітчизняної і закордонної психології - непедагогічної літератури з проблем виховання і сімейних взаємин. ІІІ. Опис методик дослідження і його організація. 3.1. Опис діагностичних методик. 3.1.1. Діагностика тривожності в підлітка. 3.1.2. Діагностика стану агресії в підлітків. IV. Висновок. V. Використана література.

Конфліктні подружні взаємини та їх вплив на характер і особливості дитини

Вступ 3 1. Технологія дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 6 2. Результати дослідження 14 Висновки 17 Список використаних джерел 19 Додатки 22 Об’єктом дослідження - являється процес формування особистості дитини. Предметом дослідження - є сукупність внутрішньосімейних зв’язків, які впливають на формування особистості дитини. Мета дослідження - є дослідження істотності зв’язку між рівнем конфліктності подружніх взаємин і наявністю проблем у розвитку особистості дитини.

Вплив родини на розвиток особистості

ВСТУП 2 І. РОЛЬ СІМ’Ї В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 3 І.1. Теоретико-методологічний аналіз проблеми впливу родини на розвиток особистості 3 І.2. Родина як об'єкт психологічного дослідження 5 І.3. Типи сімейних взаємин як основний фактор розвитку особистості 8 ІІ. ВПЛИВ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ПРОДУКТИВНІСТЬ ДІТЕЙ 16 ІІ.1. Мета і задачі дослідження 18 ІІ.2. Організація дослідження і характеристика досліджуваних груп 19 ІІ.3. Результати дослідження та їх аналіз 22 ВИСНОВКИ 27 ЛІТЕРАТУРА 28 ДОДАТОК 1 29 ДОДАТОК 2 32 ДОДАТОК 3 33

Дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер та особливості розвитку дитини

Зміст Вступ 3 Розділ 1. теоретичні засади технологій формування особистості дитини 7 1.1. Сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності 7 1.2. Психолого педагогічні особливості та функції сім’ї як суб’єкта виховання дитини 11 1.3. Шляхи виявлення і попередження конфліктів між подружжям і розвитком дитини 17 Розділ 2. Методи соціально-педагогічної роботи у процесі дослідження конфліктних подружніх взаємин та їх впливу на характер і особливості дитини 25 2.1. Методи соціальної роботи із конфліктними сім’ями 25 2.2. Особливості впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 31 2.3. Експериментальне дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 35 Висновки 46 Список використаної літератури 49 Додатки 53 Доповідна записка доклад - 4 стор. Об’єктом дослідження - являється процес соціально-педагогічної роботи щодо особистості дитини у конфліктних сім’ях. Предметом дослідження - є методи соціально-педагогічної роботи у процесі дослідження конфліктних подружніх взаємин та їх впливу на характер і особливості розвитку дитини. Метою дослідження - виявити та обґрунтувати методи соціально-педагогічної роботи у конфліктних сім’ях та виявити особливості впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості розвитку дитини.

Навчання дітей у повсякденному житті

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВПЛИВУ ПОВСЯКДЕННОГО ЖИТТЯ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ 5 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ПОВСЯКДЕННОГО ЖИТТЯ В РОДИНІ В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 8 2.1. Родина та повсякденне життя у ній як об'єкт психологічного дослідження 8 2.2. Типи сімейних взаємин як основний фактор розвитку особистості у повсякденному житті 10 РОЗДІЛ 3. ВПЛИВ НАВЧАННЯ ДИТИНИ У ПОВСЯДЕННОМУ ЖИТТІ НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ПРОДУКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ 18 3.1. Мета і завдання дослідження впливу на інтелект дитини 20 3.2. Організація дослідження і характеристика досліджуваних груп 21 3.3. Результати практичного дослідження та їх аналіз 24 ВИСНОВКИ 28 ЛІТЕРАТУРА 29 ДОДАТКИ 30