институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Навчання дітей з порушенням зору (Тіфлопсихологія)

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 29 | Год: 2005 | Размер: 887 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Навчання дітей з порушенням зору (Тіфлопсихологія)

ВСТУП 2 І. АНАЛІЗ НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ТЕМИ 5 ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПЕРЦЕПТИВНИХ ДІЙ В ПРОЦЕСІ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ 9 ІІ.1. Методи навчання дітей з порушеннями зору 9 ІІ.2. Наочно-дієва методика „Мозаїка” 12 ІІ.3. Аналіз наочно-дієвої методики „Мозаїка” 13 ІІ.3.1. Ознайомлення дитини з елементами мозаїки 13 ІІ.3.2. Закріплення знань основних елементів мозаїки, розвиток уваги дитини формі й орієнтації елементів мозаїки 13 ІІ.3.3. Навчання виділенню єдиної ознаки, 14 по якому згруповані фігури 14 ІІ.3.4. Навчання дитини аналізувати зображення і складати з елементів мозаїки прості зображення за зразком 14 ІІ.3.5. Навчання дитини знаходити закономірність розташування елементів мозаїки на ігровому полі та відсутній елемент 16 ІІ.3.6. Навчання аналізові і синтезові простих і складних за структурою і числом елементів зображень 17 ІІ.3.7. Навчання дитини аналізувати і збирати за зразком кілька зображень середнього ступеня складності на одному ігровому полі. Розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 20 ІІ.3.8. Навчання упізнанню неповного зображення і відтворенню його до цілого 21 ІІ.3.9. Навчання дитини добудовувати симетричне зображення до цілого, використовуючи як зразок зібрану частину зображення 23 ІІ.3.10. Формування навичок порівняння складних зображень, розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 24 ІІ.3.11. Навчання дитини збирати зображення по словесній інструкції 25 ІІ.3.12. Навчання дитини виділяти зображення в замаскованому перцептивному полі 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
Cмотрите также:
Дефектологія

Диференціація дітей з дефектами зорового аналізатора 3 Особливості розвитку дитини з порушенням зору 5 Шляхи соціальної адаптації дітей з порушенням зору 8 Використана література: 13

Навчання вимови і підготовка до навчання грамоті дітей з порушенням мовлення

Вступ 2 1. Логопедичні ігри для дошкільників 4 2. Логопедична ритміка 12 Висновки 14 Використана література 15

Інтеграція інвалідів у сфері освіти

Вступ 2 1. Основні засади інтеграції дітей-інвалідів у сфері освіти 5 2. Інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 7 3. Вища освіта дітей з особливими потребами у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини «Україна» 10 4. Практичне дослідження навчання дітей-інвалідів зору 12 Висновки 17 Список використаної літератури 19

Робота соціального педагога по адаптації дітей-інвалідів до умов соціуму

Вступ 3 1. Поняття інвалідності її причини та види 5 2. Правила реабілітації дітей-інвалідів до умов соціуму 10 3. Основні напрями соціальної роботи з людьми з обмеженими можливостями 12 4. Соціальна адаптація дітей з вадами слуху 15 5. Соціальна реабілітація осіб з порушенням зору 22 Висновок 32 Список використаної літератури 34 Метою курсової роботи є з’ясування соціальної природи реабілітації інвалідів та дослідження роботи соціального педагога по адаптації дітей-інвалідів до умов соціуму. Для досягнення поставленої мети дослідження вважається за необхідне вирішення таких завдань: - визначити сутність поняття інвалідність її причини та види; - з’ясувати правила реабілітації дітей-інвалідів до умов соціуму; - визначити основні напрями соціальної роботи з людьми з обмеженими можливостями; - розкрити зміст соціальної адаптації дітей з вадами слуху і з порушенням зору. Об’єктом дослідження є соціальна адаптація дітей-інвалідів до умов соціуму. Предметом дослідження виступають суспільні відносини, що виникають у сфері адаптації та реабілітації дітей-інвалідів.

Значення комунікації в психічному розвитку дітей з порушеннями зору

ВСТУП 2 Розділ 1. Проблема комунікації дітей з вадами зору в вітчизняній та зарубіжній психології 5 1.1. Роль комунікації в психічному розвитку дітей з порушеннями зору 5 1.2. Особливості формування та розвитку комунікативних здібностей в дітей з вадами зору 11 1.3. Психологічна структура дефекту 14 Розділ 2. Експериментальна перевірка значення комунікації в психічному розвитку дітей з порушеннями зору 18 2.1. Описання організації та методів дослідження 18 2.2. Результати дослідження 21 2.3. Шляхи корекції комунікативної сфери слабозорих дошкільників 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35

Навчання дітей у повсякденному житті

Вступ 2 І. Особливості розвитку і навчання дітей старшого дошкільного віку 4 ІІ. Шлях переходу від чуттевого пізнання до інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку 9 ІІІ. Організація навчання дітей старшого дошкільного віку 13 Висновки 24 Список використаної літератури 25

Консультації батьків як умова підготовки дітей старшого дошкільного віку до школи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПІДГОТОВКА ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 5 1.1 Психологічна готовність дитини до навчання у школі 5 1.2 Система педагогічного керівництва у проблемі готовності дитини до навчання в школі 7 1.3 Дидактичні умови реалізації підготовки дітей до навчання у системі «родина – школа» 10 РОЗДІЛ 2.ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ДОСЛІДЖЕННЯ 14 2.1 Організація та методи дослідження 14 2.2 Порівняльний аналіз соціально–психологічної готовності дітей 17 2.3. Методичні рекомендації 24 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТНИХ ДЖЕРЕЛ 30 ДОДАТОК А 32 ДОДАТОК Б 34

Психологічна готовність дітей до школи

Вступ Розділ І. Завдання підготовки дітей до навчання в світлі сучасної школи Розділ ІІ. Зміст психологічної готовності дітей до шкільного навчання 2.1. Проблема підготовки дітей до школи в психолого-педагогічних дослідженнях 2.2. Види психологічної готовності дітей до школи а) мотиваційна б) інтелектуальна в) емоційна г) вольова 2.3. Єдність дошкільного закладу у сім’ї у підготовці дитини до школи Розділ ІІІ. Діагностика функціональної та вольової готовності дітей до школи Висновки Список використаної літератури

. ПОРІВНЯННЯ СТУПЕНЮ ГОТОВНОСТІ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПРОХОДИЛИ РІЗНІ ПІДГОТОВЧІ МЕТОДИКИ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ПСИХОЛОГІЧНУ ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ 5 1.1. Сучасні трактування проблеми підготовки дітей до школи 5 1.2.Компоненти психологічної готовності до школи 8 1.3. Методики підготовки дітей до шкільного навчання 18 1.4. Аналіз методик підготовки дітей до шкільного навчання 25 РОЗДІЛ ІІ. ПОРІВНЯННЯ СТУПЕНЮ ГОТОВНОСТІ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПРОХОДИЛИ РІЗНІ ПІДГОТОВЧІ МЕТОДИКИ 30 2.1. Опис програми дослідження 30 2.2. Результати дослідження та їх обговорення 32 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 39

Процеси навчання, виховання і розвитку здібностей дітей на уроках

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Процес виховання школярів у навчально-виховних закладах 5 1.1. Сутність, зміст і процес виховання 5 1.2. Рушійні сили процесу виховання 5 1.3. Фактори виховання 7 1.4. Мотиви виховання 7 1.5. Структура виховного процесу 8 1.6.Зміст виховання 10 Розділ 2. Процес навчання 12 2.1. Сутність навчання, його методологічна основа 12 2.2. Рушійні сили навчального процесу 13 2.3. Функції навчання 15 Розділ 3. Процеси навчання, виховання і розвитку здібностей дітей на уроках 16 Розділ 4. Взаємодія процесу навчання і виховання школярів 24 4.1. Вікові особливості дітей молодшого шкільного віку 24 4.2. Виховання у дітей гуманних рис особистості 27 4.3. Розвиток пізнавальних інтересів учнів 30 4.4. Формування у учнів дисциплінованості і ретельності 36 Висновки 42 Список використаної літератури 44