институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Криза 7-ми років та готовність дитини до школи

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 50 | Год: 2005 | Размер: 58 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Криза 7-ми років та готовність дитини до школи

Вступ 2 І розділ. Дитина йде до школи 5 1.2.Готовність дитини до школи 16 1.3. Методика вивчення психологічної готовності до школи 21 І.3. Корекція шкільних страхів і тревоги у молодших школярів 27 ІІ розділ. Психолого педагогічні аспекти навчання 31 2.1. Вікові особливості психомоторики першокласників 32 2.2. Шкільна адаптація та психологічний вік. 38 2.3. Криза 7-ми років. 42 2.4. Діагностика та корекція психічних функцій дитини. 46 Висновок 50 Список використаної літератури. 53
Cмотрите также:
Психологія готовності дітей до школи

Вступ 3 1. Психологічно – мотиваційна готовність дитини до школи 4 2. Емоційно-вольова готовність до школи 7 Висновки 11 Список використаної літератури 12

Мовленева готовність дітей до школи

Зміст Вступ 3 I. Проблема підготовки дитини до школи у працях вітчизняних та зарубіжних науковців 5 1.1. Різноманітність поглядів на готовність до шкільного навчання у вітчизняних і закордонних дослідженнях 5 1.2. Умови успішності процесу підготовки до шкільного навчання дітей з незначними відхиленнями мовлення 6 1.3. Оцінка мови, як важливої форми адаптації у колективі 9 II. Підготовка до школи – важливий етап у формуванні здорової особистості 10 2.1. Психологічна готовність дитини до школи 10 2.2. Мовні порушення у дітей передшкільного віку 12 2.3. Надання спеціалізованої логопедичної допомоги дітям з вадами мовлення. Причини появи порушень мовлення 13 III. Методика перевірки мовленнєвої готовності дитини з порушеннями мовлення до школи 17 3.1. Правильність вимови звуків, звуковий аналіз слів 17 3.2. Словниковий запас, сформованість граматичних систем 19 3.3. Володіння зв’язною мовою. Логопедична допомога 21 Висновок 24 Список використаної літератури 25 Додатки 27

Психологічна готовність дітей до школи

Вступ Розділ І. Завдання підготовки дітей до навчання в світлі сучасної школи Розділ ІІ. Зміст психологічної готовності дітей до шкільного навчання 2.1. Проблема підготовки дітей до школи в психолого-педагогічних дослідженнях 2.2. Види психологічної готовності дітей до школи а) мотиваційна б) інтелектуальна в) емоційна г) вольова 2.3. Єдність дошкільного закладу у сім’ї у підготовці дитини до школи Розділ ІІІ. Діагностика функціональної та вольової готовності дітей до школи Висновки Список використаної літератури

Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти підготовки дошкільників до навчання у школі 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Підготовка до школи дітей, які не відвідують дошкільних закладів 11 Розділ 2. Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу дошкільної зрілості 17 2.2 Параметри дошкільної зрілості. Гра - краща діагностика готовності дитини до школи 21 Висновки 26 Використана література 28

Криза трьох років. Причини, сиптоми та наслідки

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6 1.1. Дослідження раннього і дошкільного віку у вітчизняній та зарубіжній літературі 6 1.2. Психологічна та соціальна характеристика розвитку дитини у ранньому віці 10 2. Особливості спілкування та мислення у ранньому віці 15 2.1. Спілкування та мислення як найважливіші психічні властивості 15 2.2. Мовний аспект спілкування дитини у ранньому віці 19 3. Сутність та специфіка кризи трьох років 23 Висновки 29 Джерела і література 31

Взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА. СВІДОМІСТЬ ТА САМОСВІДОМІСТЬ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ПРЕДМЕТ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ 5 1.1 Дослідження дошкільного віку у вітчизняній та зарубіжній науковій літературі 5 1.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини-дошкільника 9 1.3 Психологічна готовність дитини до школи 12 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ПРОЯВИ СВІДОМОСТІ ДОШКІЛЬНИКА ЧЕРЕЗ ЙОГО ХУДОЖНІЙ СВІТОГЛЯД 14 2.1 Констатуючий експеримент 16 2.2 Формуючий експеримент 20 2.3 Контрольний експеримент 25 ВИСНОВКИ 30 ЛІТЕРАТУРА 34

Вікова психологія

Зміст 1. Сенситивність підліткового і раннього юнацького віку для розвитку загальних і спеціальних здібностей. 3 1.1. Поняття загальних і спеціальних здібностей 3 1.2. Проблема розвитку загальних здібностей в підлітковому і юнацькому віці 4 1.3. Формування творчих здібностей 6 2. Порівняйте причини, перебіг та симптоматику криз дорослості і дитинства 9 2.1. Загальні риси криз 9 2.2. Криза новонародженості 10 2.3. Криза 3-х років 11 2.4. Криза 13 років 12 2.5.Криза дорослого віку 14 Список використаних джерел 18

. ПОРІВНЯННЯ СТУПЕНЮ ГОТОВНОСТІ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПРОХОДИЛИ РІЗНІ ПІДГОТОВЧІ МЕТОДИКИ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ПСИХОЛОГІЧНУ ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ 5 1.1. Сучасні трактування проблеми підготовки дітей до школи 5 1.2.Компоненти психологічної готовності до школи 8 1.3. Методики підготовки дітей до шкільного навчання 18 1.4. Аналіз методик підготовки дітей до шкільного навчання 25 РОЗДІЛ ІІ. ПОРІВНЯННЯ СТУПЕНЮ ГОТОВНОСТІ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПРОХОДИЛИ РІЗНІ ПІДГОТОВЧІ МЕТОДИКИ 30 2.1. Опис програми дослідження 30 2.2. Результати дослідження та їх обговорення 32 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 39

Консультації батьків як умова підготовки дітей старшого дошкільного віку до школи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПІДГОТОВКА ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 5 1.1 Психологічна готовність дитини до навчання у школі 5 1.2 Система педагогічного керівництва у проблемі готовності дитини до навчання в школі 7 1.3 Дидактичні умови реалізації підготовки дітей до навчання у системі «родина – школа» 10 РОЗДІЛ 2.ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ДОСЛІДЖЕННЯ 14 2.1 Організація та методи дослідження 14 2.2 Порівняльний аналіз соціально–психологічної готовності дітей 17 2.3. Методичні рекомендації 24 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТНИХ ДЖЕРЕЛ 30 ДОДАТОК А 32 ДОДАТОК Б 34

Світова економічна криза 1929-33 років

1. Світова економічна криза 1929-33 років та її особливості в провідних країнах світу 3 2. Соціально-економічний розвиток Західної України в 1929-33 роках 6 Література 10