институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЗА М. МОНТЕСОРІ

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 34 | Год: 2005 | Размер: 60 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЗА М. МОНТЕСОРІ

1 ВСТУП 2 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ) 4 ІІ. РОЗВИТОК МОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ СПЕЦІАЛЬНО РОЗРОБЛЕНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ЕКОЛОГІЧНОГО ХАРАКТЕРУ 8 ІІ.1. Констатуючий експеримент 9 ІІ.2. Формуючий експеримент 15 ІІ.3. Контрольний експеримент 2 ВИСНОВКИ 7 ДОДАТОК 1 10
Cмотрите также:
Сенсорне виховання дітей - педагогічна спадщина М.Монтесорі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. 5 1.1Головні особливості реформаторської педагогіки 5 1.2 Головні течії реформаторської педагогіки 8 РОЗДІЛ ІІ. МАРІЯ МОНТЕССОРІ – ВИДАТНИЙ ПРЕДСТАВНИК ГУМАНІСТИЧНОГО НАПРЯМКУ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ 11 2.1 Загальні засади педагогіки М. Монтесорі 11 2.2 Педагогічні методи, що застосовуються для дитячого виховання у педагогіці М. Монтесорі 13 2.3 Особливості проведення уроків 16 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІКА СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ М. МОНТЕСОРІ 19 3.1Виховання загальної чуттєвості 19 3.2 Виховання відчуття зору 23 3.3.Виховання слухового відчуття та розумове виховання 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

ІДЕЇ М. МОНТЕСОРІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ

План. Вступ. 3 1. Теоретична спадщина Марії Монтесорі. 7 1.1.Виховання за системою Монтесорі: загальна характеристика. 7 1.2. Методика Монтесорі. 10 1.3. Роль вчителя в системі Монтесорі. 13 2. Впровадження ідей М. Монтесорі в практику школи. 15 2.1.Система Монтесорі в школах. 15 2.2. Монтесорі матеріали та вправи. 18 Висновки. 23 Література. 25

Сенсорне виховання в системі Марії Монтессорі

Вступ 2 Розділ 1. Сенсорне виховання дітей дошкільного віку 4 1.1. Сутність поняття сенсорного виховання 4 1.2. Методика М.Монтессорі 12 1.3. Значення методики М.Монтессорі у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку 19 Розділ 2. Використання системи М.Монтессорі у практиці роботи дошкільних навчальних закладів 21 2.1. Використання сенсорної системи у навчанні дітей дошкільного віку 21 2.2. Методичні рекомендації щодо використання системи М.Монтессорі у напрямку гармонійного виховання дітей дошкільного віку 28 Висновки 34 Список використаних джерел 36

СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 ІІ. ЗАВДАННЯ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ 9 ІІІ. РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ У ДІТЕЙ СЕНСОРНИХ СПРИЙМАНЬ, ДІЙ, УЯВЛЕНЬ (КОНСТАТУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ) 13 IV. ШЛЯХИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ПЕРЦЕПТИВНИМ ДІЯМ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ 19 ПРО ЯКОСТІ ПРЕДМЕТІВ (ФОРМУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ) 19 V. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОВЕДЕНОЇ РОБОТИ 25 ВИСНОВКИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 34 ЛІТЕРАТУРА 36

Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини

Вступ 3 Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7 1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7 1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10 1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12 2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16 2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16 2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17 3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21 3.1 Фізичне виховання 21 3.2 Розумове виховання 23 3.3 Моральне виховання 26 3.4 Трудове виховання 32 3.5 Естетичне виховання 34 Висновок 38 Література 40 Додаток 41

Виховання дітей працею в дошкільних закладах України та Америки

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ ПРАЦЕЮ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 6 1.1 Завдання та методи трудового виховання 6 1.2 Види праці, що використовуються в дошкільному вихованні 9 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ПРАЦЕЮ............................. 14 2.1 Своєрідність трудової діяльності дошкільнят 14 2.2 Роль вихователя в трудовому процесі дітей 16 2.3 Індивідуальний підхід до дітей 18 РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ ВИХОВАННЯ ПРАЦЕЮ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УКРАЇНІ ТА В США 18 3.1Дошкільне трудове виховання та формування особистості дитини в дошкільних закладах України 18 3.2 Праця в системі дошкільного виховання США 18 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

Роль старшого покоління в патріотичному вихованні дітей в сім’ї

ВСТУП 3-4 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ …..5-14 1.1. Патріотичне виховання: зміст та принципи 5 1.2. Методи патріотичного виховання 9 РОЗДІЛ 2. СІМ'Я ТА ПАТРІОТИЧНОНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ …14-26 2.1. Реалізація патріотичного виховання у сім'ї, 14 як педагогічній системі 14-17 2.2. Умови успішної реалізації патріотичного виховання засобами старшого покоління 18-21 2.3. Загальна характеристика чинників успішного виховання у родині 22-26 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28-30

Виховання у сім’ї як першооснова розвитку дитини як особистості

ЗМІСТ ВВЕДЕННЯ 3 Розділ 1. РОДИНА - СОЦІАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 6 1.1. РОДИНА ТА ЇЇ СОЦІАЛЬНІ ФУНКЦІЇ 6 1.2. ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У РІЗНИХ ЗА СТРУКТУРОЮ РОДИНАХ 16 1.2.1. Особливості виховання єдиної дитини в родині 16 1.2.2. Специфіка виховання в багатодітній родині 18 1.2.3. Виховання дитини в неповній родині 19 Розділ 2. СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ В РОЗВИТКУ ДИТИНИ 21 2.1 РОЛЬ БАТЬКІВ У РОЗВИТКУ ДИТИНИ 21 2.2. ПОМИЛКИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ 28 2.2.1. Виховання і потреба в емоційному контакті. 28 2.2.2. Виховання і потреба сенсу життя. 28 2.2.3. Виховання і потреба досягнення. 29 2.3. ЯК СІМЕЙНІ ТРАДИЦІЇ ВПЛИВАЮТЬ НА ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ? 34 Розділ 3. АСТРАХАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СОЦІАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ (З ПРИТУЛКОМ) У СИСТЕМІ РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕЗАДАПТОВАНИХ ДІТЕЙ. 39 ВИСНОВОК 51 ЛІТЕРАТУРА 53 ДОДАТОК (матеріали АОСРЦ для дітей і підлітків (з притулку)) КОМПЛЕКСНЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ІГРОТЕРАПІЇ «ШЛЯХ У КАЗКУ» 55

Корекційна спрямованість змісту сенсомоторного виховання дітей із недоліками інтелекту

ВСТУП 3 ПОНЯТТЯ СЕНСОМОТОРНОГО ВИХОВАННЯ У ДИТИНСТВІ 6 Постановка виховного процесу з раннього дитячого віку 6 Розвиток дрібної моторики дитини та використання дидактиктичної ігрової практики. 7 Сенсорний розвиток та сенсомоторна координація 11 Сенсорне пізнання світу розумово відсталими дітьми 15 Сенсомоторна освіта 18 Дослідження тіла 20 Дослідження руху 21 Пізнання наслідків власних дій 23 Вибіркові дидактичні правила для корекційно-виховної роботинад моторикою 24 Дельфінотерапія як приклад сенсомоторного корекційного впливу на дітей з обмеженим інтелектуальим потенціалом 26 ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ З НЕДОЛІКАМИ ІНТЕЛЕКТУ 28 Основні напрямки психологічно-педагогічної корекційної роботи 28 Координація роботи фахівців і родини 30 ВИСНОВОК 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Моральне виховання учнів засобами літератури

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Сутність та основні характеристики морального виховання дітей 5 1.2. Виховання моральної поведінки у дітей шкільного віку 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ 16 2.1. Проблеми морального виховання учнів засобами літератури 16 2.2. Приклади морального виховання засобами літератури 17 РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ 20 3.1. База дослідження, методики 20 3.2. Проведення експерименту 21 3.3. Результати експерименту 28 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТКИ 35 План-конспект уроку