институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ (3 розділ дипломної роботи)

Каталог пособий и учебных материалов | Криминальное право | Диплом | Страниц: 16 | Год: 2005 | Размер: 35 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ (3 розділ дипломної роботи)

РОЗДІЛ 3. 2 УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ 2 3.1. Зарубіжний досвід оцінювання персоналу в готельному бізнесі 2 3.2. Проектування організаційної структури оцінювання персоналу 6 3.3. Розробка критеріїв і методів оцінювання персоналу на досліджуваному підприємстві 10 Список використаних джерел 17
Cмотрите также:
Економічні методи управління в готельному бізнесі

Вступ 3 1. Теоретичні засади економічного управління в готельному бізнесі 5 1.1. Планування господарської діяльності в готельному бізнесі 5 1.2. Комплексні цільові програми в готельному бізнесі 11 1.3. Комерційний розрахунок в готельному бізнесі 13 2. Дослідження методів управління на прикладі готельного підприємства ЗАТ "Київський готель "Мир" 15 2.1. Загальна характеристика ЗАТ "Київський готель "Мир" 15 2.2. Характеристика методів управління персоналом на підприємстві 26 2.3. Шляхи удосконалення методів управління на прикладі персоналу ЗАТ "Мир" 30 Висновок 36 Використана література 38

Сутність цілей та методів оцінки управлінського персоналу підприємства

ЗМІСТ Вступ….................................................................................................................... 3 Розділ 1. Сутність цілей та методів оцінки управлінського персоналу підприємства............................................................................................................ 5 1.1. Всестороння оцінка управлінської діяльності.................................. 5 1.2. Оцінка управлінського персоналу..................................................... 6 Розділ 2. Класифікація методів оцінки якості службовців підприємства......... 12 2.1. Кількісні методи оцінки..................................................................... 12 2.2. Якісні методи оцінки.......................................................................... 16 Розділ 3. Особливості застосування комплексної оцінки управлінського персоналу на підприємстві..................................................................................... 25 Розділ 4. Напрями удосконалення оцінки управлінського персоналу підприємства............................................................................................................ 35 Висновки................................................................................................................. 40 Список використаної літератури....................................................................... 41

Особливості професійної поведінки персоналу готельного господарства при наданні послуг та її вплив на ефективність роботи підприємства

ВСТУП 3 Розділ 1. Організація обслуговування персоналом готельного господарства 5 1.1. Теоретичні основи організації прийому та розміщення в готельному бізнесі 5 1.2. Соціально-психологічні шляхи формування та контролю за професійної поведінкою персоналу готелю 8 Розділ 2. Організація прийому та розміщення в готелі "Едельвейс" 12 2.1. Загальна характеристика готелю "Едельвейс" 12 2.2. Порядок роботи та професійні якості персоналу готелю при прийомі та розміщенні 14 2.3. Професійна поведінка обслуговуючого персоналу в готелі 19 Розділ 3. Вдосконалення професійної поведінки персоналу при наданні послуг в готелі "Едельвейс" 22 3.1. Удосконалення професійної поведінки обслуговуючого персоналу 22 3.2. Вимоги до удосконалення професійної культури роботи персоналу готелю "Едельвейс" 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність оцінки персоналу 6 1.2. Технології та методи ділової оцінки персоналу 13 1.3. Поняття та основні характеристики мотивації праці 28 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ І ОЦІНКИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ «НАЗВА» 39 2.1. Загальна характеристика підприємства ЗАТ «Назва» 39 2.2. Аналіз та оцінка персоналу ЗАТ «Назва» 70 2.3. Аналіз системи мотивації персоналу 83 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «НАЗВА» 100 3.1. Пропозиції щодо покращення оцінки персоналу на підприємстві 100 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення методів мотивації праці персоналу в компанії ЗАТ «Назва» 111 ВИСНОВКИ 125 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 129 ДОДАТКИ 137

УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність оцінки персоналу 6 1.2. Технології та методи ділової оцінки персоналу 16 1.3. Поняття та основні характеристики мотивації праці 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ І ОЦІНКИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ «НАЗВА» 35 2.1. Загальна характеристика підприємства ЗАТ «Назва» 35 2.2. Аналіз та оцінка персоналу ЗАТ «Назва» 45 2.3. Аналіз системи мотивації персоналу 55 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «НАЗВА» 65 3.1. Пропозиції щодо покращення оцінки персоналу на підприємстві 65 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення методів мотивації праці персоналу в компанії ЗАТ «Назва» 76 ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 99

Організація праці персоналу підприємств готельного господарства (на прикладі будь-якого готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ У ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ 6 1.1. Особливості та принципи організації праці у готельному господарстві 6 1.2. Форми і системи оплати праці 9 1.3. Підходи до оцінки ефективності організації праці у готельному господарстві 11 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛІ ТОВ ГОТЕЛЬ "Назва" 14 2.1. Організаційна характеристика ТОВ готель "Назва" 14 2.2. Аналіз організації праці в обслуговуючих підрозділах 25 2.3. Оцінка ефективності організації праці 37 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ В ТОВ ГОТЕЛЬ "Назва" 41 3.1. Пропозиції щодо удосконалення режиму праці і відпочинку працівників готелю 41 3.2. Розробка програми удосконалення організації праці на плановий період 44 3.3. Оцінка ефективності запланованих заходів 51 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60 ДОДАТКИ 62

Впровадження сучасних методів оцінки праці персоналу готельного комплексу

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ 5 1.1.Місце і роль оцінки персоналу в системі менеджменту на підприємстві 5 1.2. Загальна методологія організації процесу оцінювання персоналу 10 1.3. Основні методи оцінювання персоналу 15 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЮ „ТЕАТРАЛЬНИЙ” 20 2.1. Основні риси системи оцінювання персоналу досліджуваного підприємства 20 2.2 Аналіз існуючої системи оцінки персоналу готелю „Театральний” 23 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЮ „ТЕАТРАЛЬНИЙ” 25 3.1. Проектування організаційної структури системи оцінювання персоналу 25 3.2. Розробка критеріїв і методів оцінювання 28 ВИСНОВКИ 33 Список використаних джерел 35

Атестація праці персоналу як традиційна форма ділової оцінки праці туристичного підприємства

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи атестації праці персоналу 6 1.1. Суть, функції, класифікація та види атестації праці персоналу 6 1.2. Характеристика складових елементів атестації праці персоналу 11 1.3. Особливості механізму атестації праці персоналу туристичного підприємства 16 Розділ II. Дослідження механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівника туристичного підприємства ТА „Алеком-тур” 22 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТА „Алеком-тур”, м. Київ 22 2.2. Дослідження методів атестації праці персоналу турпідприємства 31 2.3. Оцінка впливу ділової оцінки працівника на результати діяльності підприємства ТА „Алеком-тур” та економічна постановка задачі атестації персоналу на підприємстві 38 Розділ III. Пропозиції щодо вдосконалення механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівників туристичного підприємства 48 3.1. Напрями вдосконалення механізму атестації праці та методів ділової оцінки працівника 48 3.2. Економічне обґрунтування пропозицій щодо удосконалення механізму атестації праці персоналу 59 Висновки та пропозиції 66 Список використаної літератури та джерел 71 Додатки 75

Резерви підвищення ефективності роботи з персоналом на підприємстві готельного господарства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ 5 1.1. Сутність управління персоналом 5 1.2. Принципи побудови системи управління персоналом готельного підприємства 7 1.3. Закордонний досвід управління персоналом у сфері готельного бізнесу 13 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ В ГОТЕЛІ „Назва” 20 2.1. Характеристика персоналу готелю 20 2.2. Робота персоналу готелю „Назва” 25 2.3. Аналіз кілько-якісного складу персоналу готелю 31 РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ПО ВДОСКОНАЛЮВАННЮ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ ГОТЕЛЮ ТА ЇХНЯ ЕФЕКТИВНІСТЬ 37 3.1. Напрямки покращення мотивації персоналу готелю 37 3.2.Оптимізація управління персоналом готелю „Назва” 41 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47 ДОДАТКИ 49 Схеми

Оцінка діяльності персоналу організації у сучасних умовах

ВСТУП 2 1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 5 1.1.Сутність і основні методи оцінки персоналу в організації. Іноземний досвід у сфері оцінки ефективності персоналу 5 1.2.Ціль, структура і основні методи атестації персоналу як складової частини процесу оцінки персоналу 21 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ В ТОВ „УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА СПІЛКА” 25 2.1.Загальна характеристика підприємства 25 2.2.Аналіз використання методів оцінки персоналу 34 2.3.Аналіз використання методик всебічної оцінки персоналу для заміщення вакантних посад 39 3.ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ В ТОВ „УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА СПІЛКА” 43 3.1.Удосконалення шляхів системи оцінки персоналу 43 3.2.Впровадження системи атестації персоналу 48 3.3.Новації в системі комплексної оцінки персоналу та шляхи оптимізації механізмів комплексної оцінки персоналу 52 3.4.Використання досвіду розвинутих країн для підвищення якості оцінки персоналу 57 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 70 ДОДАТКИ 75