институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка рекламної стратегії підприємства (на мат. ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва)

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Диплом | Страниц: 80 | Год: 2005 | Размер: 120 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Розробка рекламної стратегії підприємства (на мат. ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва)

Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства 6 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 6 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 14 1.3. Види реклами та особливості їх використання підприємствами 25 Розділ II. Дослідження рекламної діяльності ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва 36 2.1 Аналіз комплексу маркетингу на підприємстві 36 2.2 Аналіз організації та процесу планування рекламної діяльності 52 2.3 Оцінка ефективності використання реклами в діяльності підприємства 57 Розділ III .Розробка рекламної стратегії ТОВ “Крок ТТЦ”. 64 3.1 Обґрунтування рекламної стратегії ТОВ “Крок ТТЦ”. 64 3.2 Удосконалення планування рекламної кампанії підприємства 68 3.3 Формування бюджету для проведення нової рекламної кампанії 74 Висновки та пропозиції 81 Список використаної літератури 85 Додатки 88
Cмотрите также:
Рекламна компанія ТОВ “Крок ТТЦ”

ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства. 5 1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 5 1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 11 Розділ II. Розробка рекламної кампанії ТОВ “Крок ТТЦ” 19 2.1 Обґрунтування рекламної кампанії ТОВ “Крок ТТЦ” 19 2.2. Формування бюджету для проведення рекламної кампанії 22 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31

Стратегія рекламної діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 1.Теоретичні основи рекламної діяльності підприємства 1) визначення, види та цілі реклами . . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . ..5 2) планування рекламної кампанії фірми . . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . 9 3) розробка стратегії рекламної діяльності підприємства. . . . . . . . . . . . . . . . .15 2. Основні рішення в ході реалізації рекламної програми фірми 1) коротка економічна характеристика підприємства. . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 2) особливості вибору стратегії та планування рекламної діяльності на підприємстві. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25 3. Аналіз проведених рекламних заходів 1) оцінка ефективності реклами. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . 31 3) недоліки, переваги та пропозиції стосовно вибраної стратегії рекламної кампанії. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 Висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .42 Список використаної літератури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . … . . . . . . . . . . . . . . . . . 43

Бізнес-план Салон краси

Крок 1. Початкова згода і оцінка готовності організації до процесу стратегічного планування 2 Крок 2. З’ясування та усвідомлення мандатів організації 3 Крок 3. Місія і стейкхолдери підприємства. 4 Крок 4. Аналіз та оцінка середовища 6 Крок 5. Формулювання загальної стратегії підприємства 17 Крок 6. Визначення та розв’язання стратегічних проблем 17 Крок 7. Оцінка ефективності прийнятого та реалізованого рішення 20 Список літератури 23

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ВСТУП 1. ЗАГАЛЬНА XАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ПП "АСТРОН" 2. АНАЛІЗ ФІНШСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ПП "АСТРОН" 3. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕКЛАМИ 3.1. Основні інформаційні підсистеми 3.2. Рекламні дослідження 4. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 4.1. Система маркетингового планування. 4.2. Розробка рекламної стратегії 4.3. Організація рекламної діяльності 4.4. Формування рекламного бюджету 4.5. Використання підприємством рекламного агентства 4.6. Організація рекламної компанії підприємства 5. ОХОРОНА ПРАЦІ 6. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Маркетингова політика комунікацій

Вступ 2 Основна частина 3 1. Опис діяльності фірми 3 2. Визначення ринкових сегментів 4 3. Позиціювання товару на ринку 5 4. Розробка стратегії просування 6 5. Розробка рекламної кампанії 15 6. Здійснення рекламної кампанії 17 7. Аналіз ефективності рекламної кампанії 18 Висновки 19 Список використаної літератури 20

Маркетингова політика комунікацій

Вступ 2 Основна частина 3 1. Опис діяльності фірми 3 2. Визначення ринкових сегментів 6 3. Позиціювання товару на ринку 7 4. Розробка стратегії просування 8 5. Розробка рекламної кампанії 16 6. Здійснення рекламної кампанії 17 7. Аналіз ефективності рекламної кампанії 18 Висновки 19 Список використаної літератури 20

Розробка комунікаційної політики підприємства з пріоритетом на рекламу

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи комунікаційної політики підприємства 6 1.1. Сутність та значення маркетингових комунікацій та комунікаційної політики підприємства 6 1.2. Комплекс просування товару в системі комунікаційної політики підприємства 13 1.3. Реклама та її роль в комунікаційній політиці підприємства 21 Розділ 2. Дослідження функціонування комунікаційної політики та рекламної діяльності (на прикладі СП ЗАТ «....») 29 2.1 Економічна характеристика СП ЗАТ «...» 29 2.2 Аналіз стратегії рекламної діяльності СП ЗАТ «Караван» 34 2.3 Дослідження стимулювання продажу СП ЗАТ «...» 39 Розділ 3. Оцінювання та вдосконалення комунікаційної політики підприємства 45 3.1. Визначення впливу іміджу фірми та засобів Паблік Рілейшнз, як складова системи вдосконалення комунікаційної політики підприємства 45 3.2 Оцінка розробленої стратегії рекламної кампанії СП ЗАТ «...» 53 3.3 Недоліки, переваги та пропозиції щодо вибраної стратегії рекламної кампанії 57 Висновки 62 Список використаної літератури 65

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ВСТУП..................................................................................................................... 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ...................... 5 2. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ................................................. 9 2.1. Система маркетингового планування............................................................ 9 2.2. Розробка рекламної стратегії.......................................................................... 13 2.3. Організація рекламної діяльності................................................................... 14 2.4. Формування рекламного бюджету................................................................. 19 2.5. Рекламні агентства........................................................................................... 26 2.5. Рекламна компанія........................................................................................... 30 3. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ…………………………………………… 34 ВИСНОВКИ............................................................................................................. 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................................ 40

"Маркетингова політика комунікацій (на прикладі ЗАТ ""Київмлин"")"

Вступ 2 Основна частина 4 1. Опис діяльності фірми 4 2. Визначення ринкових сегментів 5 3. Позиціювання товару на ринку 6 4. Розробка стратегії просування 7 5. Розробка рекламної кампанії 15 6. Здійснення рекламної кампанії 16 7. Аналіз ефективності рекламної кампанії 17 Висновки 18 Список використаної літератури 19

Розробка та обгрунтування реклами для Салону краси «Оксана» (індустрія моди)

1. Загальна характеристика підприємства Салон краси «Оксана» 4 2. Розробка рекламної кампанії підприємства 5 2.1. Планування рекламної кампанії підприємства 5 2.2. Методи розробки бюджету рекламної кампанії 11 3. Оцінка ефективності рекламної кампанії підприємства 17 Список використаних джерел 18