институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація служби маркетингу на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Диплом | Страниц: 90 | Год: 2005 | Размер: 130 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Організація служби маркетингу на підприємстві

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сучасна концепція маркетингу та її роль в організації служби маркетингу на підприємстві 5 1.2. Головні чинники формування організаційних структур маркетингу 17 1.3. Місце та роль служби маркетингу підприємства в формуванні його ефективної організаційної структури 26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “ТЕКОМ” 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 36 2.2. Аналіз цільового ринку підприємства 45 2.3. Аналіз організації та функції служби маркетингу підприємства 56 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ТЕКОМ” 3.1. Шляхи вдосконалення організаційної структури служби маркетингу підприємства ВАТ “ТЕКОМ” 65 3.2. Прогноз ефективності служби маркетингу підприємства 74 ВИСНОВКИ 81 ЛІТЕРАТУРА 83 ДОДАТКИ 85
Cмотрите также:
Служба маркетингу на підприємстві

Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичне обґрунтування маркетингу на підприємстві.................6
1.1. Формування структури служби маркетингу на підприємстві...................6
1.2. Вплив маркетингу на ефективність діяльності підприємства....................10
1.3. Маркетинг як складовий елемент діяльності підприємства....................13
Розділ 2. Організація діяльності служби маркетингу на ВАТ Турбогаз ....17
2.1. Коротка характеристика діяльності ВАТ Турбогаз ...............................17
2.2. Організація маркетингової діяльності на ВАТ Турбогаз ......................19
2.3. Вплив маркетингу на економічні показники на ВАТ Турбогаз ............26
Розділ 3. Удосконалення роботи служби маркетингу ВАТ Турбогазу .......33
Висновки...............................................................................................................40
Список використаної літератури........................................................................43
Додатки..................................................................................................................45

Організація служб маркетингової діяльності

ЗМІСТ Стор. ВСТУП………………………………………………………………………….4 РОЗДІЛ І. Основи організації маркетингової діяльності підприємства…...6 1.1. Маркетинг як система діяльності підприємства на ринку…………….6 1.2. Створення і функціонування служби маркетингу на підприємстві….12 РОЗДІЛ ІІ. Служба маркетингу на підприємстві……………..…………….16 1.3. Природно – економічна характеристика підприємства……………….16 1.4. Механізм створення служби маркетингу………………………………17 1.5. Обґрунтування необхідності створення служби маркетингу…………25 РОЗДІЛ ІІІ. Вдосконалення діяльності служби маркетингу………….……28 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………………31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..

Функції, права та обов’язки служби маркетингу на підприємстві

Зміст Вступ 2 І. Функції, права та обов‘язки служби маркетингу на підприємстві 3 1. Організація маркетингу на підприємстві 3 2. Функції служби маркетингу на підприємстві 5 3. Права та обов‘язки служби маркетингу на підприємстві 8 ІІ. Організація маркетингової діяльності на ПП «Войтенко» 10 4. Характеристика підприємства ПП «Войтенко» 10 5. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 14 6. Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства 18 7. Обґрунтування заходів з удосконалення управління маркетинговою діяльністю ПП «Войтенко» 20 Висновки 26 Список використаної літератури 27

Маркетинг

1. Особливості формування попиту на споживчі товари. - 3 - Сучасні інструменти у маркетингу споживчих товарів - 8 - Звукове тло - 9 - Ароматичне тло - 10 - Колірне тло - 10 - 2. Характеристика роботи маркетингового Пивного клубу «Партизан» - 12 - 2.1 Теоретичні засади організації маркетингової служби на підприємстві. - 12 - Організаційна структура служби маркетингу функціональної орієнтації - 12 - Організаційна структура маркетингової служби товарної орієнтації. - 13 - Організаційна структура маркетингової служби регіональної орієнтації. - 14 - Збутова організація служби маркетингу. - 14 - Товарно-ринкова організація служби маркетингу. - 15 - 2.2. Характеристика маркетингового відділу Лісового Пивного Клубу «__» - 17 - Список використаної літератури - 20 -

Організація маркетингової служби підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРУКТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Основи маркетингового управління діяльністю підприємства 5 1.2. Порядок створення маркетингової служби на підприємстві 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ( на прикладі ЗАТ ФФ «__») 15 2.1. Загальна характеристика підприємства 15 2.2. Аналіз діяльності маркетингової служби підприємства 19 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 25 3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової служби 25 3.2. Побудова ефективної моделі функціонування маркетингової служби 34 ВИСНОВКИ 44 ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 48

Організація маркетингових досліджень на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Суть та значення маркетингу для сучасного підприємства 5 1.1. Сутність та процес маркетингових досліджень 5 1.2. Зміст та особливості проведення маркетингових досліджень у промисловому середовищі 19 1.3. Розвиток маркетингової орієнтації українських підприємств 28 Висновок до розділу 1 38 Розділ 2. Аналіз процесу управління маркетингом на підприємстві „Барвінок” 40 2.1. Загальна характеристика галузі та підприємства 40 2.2. Організація маркетингової служби на підприємстві 48 2.3. Аналіз проведення маркетингових досліджень 62 2.4. SWOT – аналіз ВАТ „Барвінок” 75 Висновок до розділу 2 81 Розділ 3. Основні напрямки впровадження маркетингових заходів на підприємстві „Барвінок” 82 3.1. Розробка плану маркетингу 82 3.2. Реорганізація служби маркетингу 86 3.3. Контроль оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства 88 3.4. Впровадження концепції CRM на підприємстві 98 Висновок до розділу 3 110 ВИСНОВОК 112 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 115 Додаток А 118

ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ВСТУП 3 1. Вплив маркетингу на ефективність діяльності підприємства 4 2. Маркетинг як складовий елемент діяльності підприємства 8 3. Формування структури служби маркетингу на підприємстві 11 ВИСНОВКИ 24 Список використаної літератури 26

СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ

ЗМІСТ Стор. ВСТУП 3 Розділ 1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В БАНКУ 5 1.1 Маркетинг як система діяльності банку на ринку 5 1.2. Створення і функціонування служби маркетингу в банку 9 Розділ 2. СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ 15 2.1. Природно-економічна характеристика ЗАТ СОЦБАНК 15 2.2. Механізм створення служби маркетингу 18 2.3. Обґрунтування необхідності створення служби маркетингу 22 Розділ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ 31 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

Механізм маркетингового контролю туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Організація маркетингової діяльності на підприємстві 6 1.2. Контроль маркетингової діяльності на підприємстві 15 1.3. Ревізія маркетингу на підприємстві 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "Назва" 24 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "Назва" 24 2.2. Аналіз конкурентного середовища та ринкового потенціалу підприємства 28 2.3. SWOT – аналіз підприємства 34 2.4. Аналіз ефективності діяльності служби маркетингу на підприємстві 36 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СХЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ "Назва" 40 3.1. Розробка загальної схеми маркетингової діяльності на підприємстві 40 3.2. Формування маркетингової організаційної структури підприємства 42 3.3. Ревізія маркетингу 49 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66

Маркетинг у туризмі

Вступ 3 1. Вид діяльності підприємства. 3 2. Визначення загальних цілей маркетингової служби організації. 11 2.1. Життєвий цикл туристичного продукту. 11 2.2. Маркетингове дослідження конкурентів. 13 2.3. Вивчення споживачів. 16 Висновок до 2 го розділу. 20 3. Вибір та обґрунтування стратегії маркетингу та маркетингова програма дій. 22 4.Організація діяльності служби маркетингу 25 Висновки 26 Література 28