институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Соціальні та біологічні умови психічного розвитку індивіда

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Курсовая | Страниц: 10 | Год: 2005 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 15 грн. | Смотреть | Купить

Соціальні та біологічні умови психічного розвитку індивіда

Вступ 3 1. Роль спадковості, середовища й діяльності в розвитку індивіда 5 2. Взаємозв'язок зовнішніх і внутрішніх умов розвитку 7 3.Внутрішні суперечності як рушійні сили розвитку 8 Висновки 12 Список використаної літератури 13
Cмотрите также:
Особливості психічного розвитку

Вступ 3 1. Особливості психічного розвитку 5 1.1. Кількісні та якісні зміни людської психіки. 5 1.2. Вироблення загальних психічних властивостей особистості 7 1.3. Переходи від нижчих до вищих форм психічного життя 7 1.4. Закономірності психічного розвитку 8 2. Рушійні сили розвитку психіки 10 2.1. Природне і соціальне у психічному розвитку 10 2.2. Зовнішні та внутрішні умови розвитку 11 2.3. Внутрішні суперечності — рушійні сили розвитку психіки 12 3. Навчання, виховання і розвиток психіки 16 4. Вікова періодизація психічного розвитку 20 Висновки 22 Література 25

Особливості психічного розвитку

Вступ 3 1. Особливості психічного розвитку 5 1.1. Кількісні та якісні зміни людської психіки. 5 1.2. Вироблення загальних психічних властивостей особистості 7 1.3. Переходи від нижчих до вищих форм психічного життя 7 1.4. Закономірності психічного розвитку 8 2. Рушійні сили розвитку психіки 10 2.1. Природне і соціальне у психічному розвитку 10 2.2. Зовнішні та внутрішні умови розвитку 11 2.3. Внутрішні суперечності — рушійні сили розвитку психіки 12 3. Навчання, виховання і розвиток психіки 16 4. Вікова періодизація психічного розвитку 20 Висновки 22 Література 25

Психічний розвиток дитини

Вступ 3 1.Поняття розвитку дитини 5 2.Характеристика основних концепцій психічного розвитку 14 2.1.Концепцій психічного розвитку в закордонній психології 14 2.2.Концепцій психічного розвитку у вітчизняній психології 21 3.Умови і рушійні сили психічного розвитку 26 Висновки 30 Литература 32

Психічний розвиток дитини

Вступ 3 1.Поняття розвитку дитини 5 2.Характеристика основних концепцій психічного розвитку 14 2.1.Концепцій психічного розвитку в закордонній психології 14 2.2.Концепцій психічного розвитку у вітчизняній психології 21 3.Умови і рушійні сили психічного розвитку 26 Висновки 30 Литература 32

Затримка психічного розвитку

Вступ 3 1. Причини виникнення затримки психічного розвитку 4 2. Прояви затримки психічного розвитку у дітей 6 3. Корекція затримки психічного розвитку дітей дошкільного віку 11 4. Корекція затримки психічного розвитку у школярів 20 Висновок 24 Література 25

Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння 5 1.1. Фізіологічні (біологічні) зміни особистості старої людини і врахування їх в діяльності соціального працівника 5 1.2. Соціальні аспекти життя людей похилого віку 6 1.3. Психологічні зміни в старості 8 Розділ 2. Соціально-психологічні типи людей похилого віку 13 Розділ 3. Роль і завдання соціальних служб у роботі з людьми похилого віку 16 Розділ 4. Громадська опіка і соціальне обслуговування одиноких похилого віку 19 Висновок 29 Література 32

Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння 5 1.1. Фізіологічні (біологічні) зміни особистості старої людини і врахування їх в діяльності соціального працівника 5 1.2. Соціальні аспекти життя людей похилого віку 6 1.3. Психологічні зміни в старості 8 Розділ 2. Соціально-психологічні типи людей похилого віку 13 Розділ 3. Роль і завдання соціальних служб у роботі з людьми похилого віку 16 Розділ 4. Громадська опіка і соціальне обслуговування одиноких похилого віку 19 Висновок 29 Література 32

Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння

ЗМІСТ Вступ 1. Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння 2. Соціально-психологічні типи людей похилого віку 3. Роль і завдання соціальних служб у роботі з людьми похилого віку 4. Громадська опіка і соціальне обслуговування одиноких похилого віку Висновок Література

Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння

ЗМІСТ Вступ 1. Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння 2. Соціально-психологічні типи людей похилого віку 3. Роль і завдання соціальних служб у роботі з людьми похилого віку 4. Громадська опіка і соціальне обслуговування одиноких похилого віку Висновок Література

Етнопсихологія

Зміст Вступ 2 1. Етнопсихологія як галузь психологічної науки 3 2. Основні поняття етнопсихології. 7 3. Методологічні принципи етнопсихології. 14 Висновки 24 Література 25 Вступ Психологія як наука про душу та внутрішній світ людини зародилася та розпочала своє функціонування як методологія, що вивчає психологічні особливості конкретної людини. Однак, практика показала, що неможливо вивчати психічні явища індивіда, не співвідносячи їх з оточуючим середовищем. На психіку людини дуже важливий вплив здійснюють біологічні, соціальні, фізичні, хімічні чинники. Вивчення психічного і непсихічного в межах такої взаємодії породжувало виникнення наукових напрямів дослідження на стику двох і більше дисциплін. Так, крім традиційних, суто психологічних питань дослідження людини, виникали і продовжують виникати галузі психології, які розширюють уявлення про людину, розгляд її як мікрокосму. Одним із таких напрямів є етнопсихологія, яка також „відірвалася” від звичного поля дослідження психологічних явищ та перенесла свої наукові пошуки з окремого індивіда на суспільство, а точніше на такі соціальні утворення як народ, нація, народність, етнос. В сучасному світі, який знаходиться в постійному стані ворожнечі між країнами та ідеологіями, актуальність етнопсихологічних досліджень постійно зростає. Вони сприяють налагодженню конструктивних діалогів між представниками різних націй, дозволяють враховувати національні особливості та психологію учасників переговорного процесу.