институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Форми продажу товарів у магазинах та їх ефективність

Каталог пособий и учебных материалов | Зоопсихология | Реферат | Страниц: 35 | Год: 2005 | Размер: 104 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

Форми продажу товарів у магазинах та їх ефективність

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ФОРМ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У МАГАЗИНАХ 5 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У МАГАЗИНІ ВАТ “ЦЕНТРАЛЬНИЙ ГАСТРОНОМ” 14 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У ВАТ “ЦЕНТРАЛЬНИЙ ГАСТРОНОМ” 20 4. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У МАГАЗИНІ “ЦЕНТРАЛЬНИЙ ГАСТРОНОМ”... 23 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34 ЛІТЕРАТУРА 37
Cмотрите также:
Форми роздрібного продажу товарів

Зміст 1. Вступ………………………………………………………………..2 1.1. Основні складові частини культури торгівлі………………..2 2. Основна частина…………………………………………………..6 2.1. Основні правила магазину……………………………………6 2.2. Форми роздрібного продажу товарів………………….……..8 2.3. Організація і технологія продажу продовольчих товарів різними формами ..………………………………………10 2.4. Організація робочих місць у продовольчих магазинах…….18 3. Висновки та пропозиції…………..…….…………………………22 4. Література…………………………..………………………………24

Методи продажу товарів в магазині (на прикладі мережі магазинів самообслуговування ТОВ “Годувальник”)

Вступ 3 1. Роздрібний продаж товарів як складова функція комерційної діяльності торгівельного підприємства 5 2. Формування товарного асортименту. Джерела постачання товарів 14 3. Характеристика методів продажу товарів у магазині та їх ефективність 20 4. Активізація продажу товарів 28 Висновки 39 Список літератури 42 Додатки 45

Стимулювання продажу товарів

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ЙОГО МІСЦЕ В КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ 4 1.1. Сутність стимулювання продажу товарів 4 1.2. Класифікація заходів стимулювання продукції 7 1.3. Суб’єкти процесу стимулювання 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 15 2.1. Планування заходів стимулювання продажу товарів 15 2.2. Комунікативність стимулювання продажу товарів 19 2.3. Досвід компанії „AVON” у стимулюванні продажу товарів 21 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ 27 3.1. Особливості державного стимулювання продажу товарів 27 3.2. Досвід акцій зі стимулювання продажу товарів в Україні 35 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 40-41 Метою роботи є вивчення особливостей заходів стимулювання продажу товарів для забезпечення максимального задоволення потреб вітчизняних споживачів та підвищення ефективності діяльності підприємств.

Методи продажу товарів та їх ефективність

ВСТУП 3 1. Роздрібний продаж товарів, як складова функція комерційної діяльності торгівельного підприємства 5 2. Формування товарного асортименту у магазині ТОВ «Назва». Джерела постачання товарів 13 3. Характеристика методів продажу товарів у ТОВ «Назва» та їх ефективність 20 4. Шляхи удосконалення торгівельного обслуговування споживачів у ТОВ «Назва» 34 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 44

Організація продажу товарів для дітей

ВСТУП 3 1. Принципи та функції продажу товарів 5 2. Види та форми організації продажу товарів для дітей 10 3. Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства ВАТ "Дитячий світ" 12 4. Шляхи оптимізації організації продажу товарів для дітей на даному підприємстві 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 36

Організація і технологія торгівельної діяльності

1. Зарубіжний досвід розвитку роздрібної торговельної мережі. 3 2. Форми оптової реалізації товарів і визначальні фактори їх вибору. 6 3. Порівняйте ефективність роботи магазинів, що застосовують різні форми продажу товарів. 10 Список використаної літератури 13

Стимулювання продажу товарів

ВСТУП 3 1. Сутність стимулювання продажу товарів та його місце в комплексі просування 5 2. Класифікація та вибір оптимальних методів стимулювання продажу товарів 11 3. Дослідження організації стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 23 4. Оцінка ефективності стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 32 5. Шляхи удосконалення стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 37 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 49

Організація продажу товарів на замовлення через пошту (на прикладі)

Предмет: Організація та технологія торгівлі ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Принципи та функції продажу товарів 5 2. Види та форми організації продажу товарів на замовлення через пошту 12 3. Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства ВАТ „Укрпошта” 19 4. Аналіз конкурентоспроможності 28 5. Шляхи оптимізації організації продажу товарів на замовлення через пошту 33 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 44

Курсова робота з торгівлі

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Теоретичні засади торгівельної діяльності по продажу товарів 5 1.1. Поняття продажу товарів і обслуговування покупців та фактори які на це впливають 5 1.2. Роль робітників торгівлі у стимулюванні продажу товарів 7 2. Аналіз торгової діяльності мережевого магазину « » та практики стимулювання продажу товарів у ньому 11 2.1. Показники які характеризують стимулювання продажу товарів за рахунок підвищення якості обслуговування покупців у магазині 11 2.2. Аналіз стимулювання продажу товарів у магазині « » та практики її підвищення 14 3. Шляхи подальшого стимулювання продажу товарів у магазині « » 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47

Засоби ефективного стимулювання продажу товарів

Зміст Вступ 3 1. Мета ефективного стимулювання продажу товарів 4 2. Вибір засобів стимулювання продажу товарів 6 3. Розробка програми стимулювання продажу товарів 11 Висновки 13 Список використаної літератури 14