![]() |
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.
Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов. Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.
Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов. Заполнить анкету можно здесь |
![]() Тема: Вплив сім'ї на формування особистості дитини молодшого шкільного вікуКаталог пособий и учебных материалов | Медицина | Реферат | Страниц: 33 | Год: 2005 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 20 грн. | Смотреть | КупитьВплив сім'ї на формування особистості дитини молодшого шкільного вікуВступ 3 Розділ І. Сім’я як провідний фактор впливу на розвиток і формування особистості дитини молодшого шкільного віку 6 1.1 Психологічні особливості дитини молодшого шкільного віку 6 1.2 Вплив сімейного виховання на формування особистості дитини молодшого шкільного віку 8 1.3 Класифікація типів сімей 15 1.4 Помилки сімейного виховання 16 Розділ ІІ. Аналіз передового досвіду соціально – педагогічної діяльності з сім ями в Україні 18 2.1 Нормативно законодавча база соціального захисту сімей в Україні 18 2.2 Форми соціально – педагогічної діяльності з сім'єю 20 2.3 Тренінг – як інноваційна технологія соціально – педагогічної діяльності з дітьми молодшого шкільного віку, які виховуються в неблагополучних сім'ях 22 Висновки 27 Список використаної літератури 29 ДОДАТКИ 31Cмотрите также:Виховання почуття відповідальності у молодших школярів ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 4 1.1. Вивчення молодшого шкільного віку 4 1.2. Наукові дослідження проблеми дитячої відповідальності 7 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ ТА ПСИХІКИ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 10 2.1. Огляд методик вивчення особистості молодшого школяра та діяльності шкільного психолога 10 2.2. Особливості психіки дитини 18 2.3. Індивідуальні особливості розвитку учнів початкових класів 22 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНЕ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 32 3.1. Структура почуття відповідальності 32 3.2. Педагогічні умови формування почуття відповідальності у молодших школярів 35 3.3. Розвиток почуття відповідальності дитини в молодшому шкільному віці за допомогою гри та праці 42 ВИСНОВКИ 53 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 56 ДОДАТКИ 59 Сім’я як чинник виховання дитини молодшого шкільного віку ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Сімейне виховання дітей молодшого шкільного віку, як чинник загальновиховного процесу 7 РОЗДІЛ 2. Експериментальне дослідження виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї. 13 2.1 Теорія і практика виховання культури міжособистісних взаємин в сім’ї 13 2.2 Зміст і результати експериментального дослідження з виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї 18 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24 ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ПЛАН 1. ПІДБЕРІТЬ ТА ОПИШІТЬ МЕТОДИКУ ДОСЛІДЖЕННЯ УВАГИ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ, ПРОВЕДІТЬ ДІАГНОСТУВАННЯ ТА ЗРОБІТЬ ВИСНОВОК 3 2. ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 10 3. ЗАКОНСПЕКТУЙТЕ РОБОТУ: ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ І МЕТОДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 Діяльність шкільного психолога у молодших класах ПЛАН Вступ 1. Фобії у молодших школярів та боротьба з ними 2. Формування особистості 6-річної дитини 3. Шкільні страхи малюків - школярів 4. Проблема шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку Висновки Список використаної літератури ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 6 1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 6 1.2. Особливості розумових процесів 13 1.3. Інтелект і мислення в сучасній психології 16 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 25 2.1. Основні аспекти шкільної зрілості 25 2.2. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 32 2.3. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 34 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 40 3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 40 3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 45 3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 50 ВИСНОВКИ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 ДОДАТКИ 62 МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 5 1.1. Види й процес мислення. Теорії мислення 5 1.2. Інтелект і мислення в сучасній психології 9 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 15 2.1. Формування образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення молодшого школяра 15 2.2. Виховання творчого мислення дітей молодшого шкільного віку 17 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ Й АНАЛІЗ ДІАГНОСТИКИ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 23 3.1. Методики для оцінки образно-логічного мислення молодших школярів 23 3.2. Методики для оцінки розвитку наочно-дійового мислення дітей молодшого шкільного віку 28 3.3. Аналіз результатів оцінювання розвитку мислення молодших школярів 33 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43 ДОДАТКИ 45 Особливості розвитку пам’яті в дітей молодшого шкільного віку ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАМ'ЯТІ І ЇЇ ПРОЦЕСІВ 6 1.1. Психологічна теорія пам'яті в історичному процесі розвитку 6 1.2. Загальна характеристика пам'яті 10 1.3. Види пам'яті і їхня характеристика 16 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМ'ЯТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 28 2.1. Загальна характеристика розвитку пам'яті в дітей молодшого шкільного віку 28 2.2. Розвиток довгострокової пам'яті в дітей молодшого шкільного віку 34 2.3. Розвиток довільної пам'яті молодших школярів. 38 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМЯТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ПРИКЛАДІ ДІТЕЙ У НОРМІ ТА ІЗ ЗПР 43 3.1. Діагностика розвитку процесів памяті в дітей молодшого шкільного віку у нормі та із ЗПР 43 3.2. Виявлення переважного типу памяті в дітей молодшого шкільного віку 53 ВИСНОВКИ 62 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 65-68 Мета дипломної роботи визначити головні аспекти функціонування пам’яті та її розвиток і особливості у дітей молодшого шкільного віку. Структурно дипломна робота складається зі вступу трьох розділів з підпунктами, висновків та використаної літератури. В першому розділі викладаються основні теоретичні основи досліджень по проблемам функціонування та розвитку пам’яті, із виділенням основних видів та процесів пам’яті. В другому розділі конкретизуються аспекти розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку із виділенням особливостей довгострокової та довільної пам’яті. В третьому практичному розділі досліджується пазять на прикладі двох груп дітей з різними умовами становлення особистості. Теоретичне значення дипломної роботи полягає о необхідності систематизування теоретичного і практичного матеріалу щодо розгляду проблем розвитку пам’яті в дітей молодшого шкільного віку. Практичне значення дипломної роботи полягає у можливості застосування на практиці викладеного матеріалу студентами та викладачами вищих навчальних закладів Дослідження обдарованості молодших школярів як психолого-педагогічної проблеми Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичний огляд та аналіз проблем обдарованості, креативності та мотиваційно-особистісних рис особистості дитини молодшого шкільного віку 6 1.1. Значення проблеми обдарованості у вітчизняній та зарубіжній психології 6 1.2. Явище обдарованості 7 1.3. Особливості явища креативності 8 1.4. Основні підходи до проблеми творчості 13 Розділ 2. Дослідження обдарованості молодших школярів як психолого-педагогічної проблеми 25 2.1. Проблеми розвитку обдарованої дитини 25 2.2. Психолого-педагогічна проблема обдарованості дітей молодшого шкільного віку 29 2.3. Літературний брейн-ринг "Веселий ерудит" 36 Висновок 40 Список використаної літератури 41 Діяльність психолога з формування особистості у молодшому шкільному віці ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗАСАД З ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 6 1.1. Поняття особистість. Особливості психіки молодшого школяра 6 БІОЛОГІЧНО ОБУМОВЛЕНІ ВЛАСТИВОСТІ І ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ: 7 1.2. Індивідуальні особливості розвитку учнів початкових класів 18 1.3. Розвиток особистості дитини в молодшому шкільному віці за допомогою гри та праці 27 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕТОДИЧНИХ ЗАСАД ТА ПЕРВИННА ПСИХОДІАГНОСТИКА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 38 2.1. Огляд методик вивчення особистості дитини молодшого шкільного віку 38 2.2. Дослідження за методикою Г. Айзенка та Р. Кеттелла 54 2.3. Експериментальне дослідження за соціометричним методом та методикою С. Дембо–Т. Рубінштейн 74 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПСИХОЛОГА З РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТУ. 91 3.1. Експериментальні ігрові вправи з корекції особистості учнів початкових класів 91 3.2. Вторинна діагностика за методикою Т.Дембо-С. Рубінштейна 101 3.3. Основні напрямки роботи практичного психолога з формування особистості молодшого школяра 107 ВИСНОВКИ 117 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 120 ДОДАТОК 1 125 ДОДАТОК 2 126 ДОДАТОК 3 129 ДОДАТОК 4 130 ДОДАТОК 5 131 ДОДАТОК №6 134 ДОДАТОК №7 135 ДОДАТОК №8 136 ДОДАТОК №9 137 ДОДАТОК №10 138 ДОДАТОК №11 139 ДОДАТОК №12 140 ДОДАТОК №13 141 ДОДАТОК №14 142 ДОДАТОК №15 143 ДОДАТОК №16 144 Вплив сім’ї на формування особистості дитини
План. Вступ……………………………………………………………….1 Розділ І. Вплив сім’ї на формування особистості дитини..3 1.1. Особливості виховної ролі повних та не повних сімей у формуванні особистості дитини. ……………………………………3 1.2. Вплив сім’ї на одержання першого життєвого досвіду дитини………………………………………………………………… 11 1.3. Найбільш важливі проблеми у вихованні…………………..13 Розділ ІІ. Вплив сім’ї на формування особистості підлітка………………………………………………………………….17 2.1. Типи сімейних взаємин та їх вплив на підлітка…………….17 2.2 Вплив сім’ї на перехідний період дитини…………………..25 Висновок…………………………………………………………..33 Список використаної літератури……………………………..36 |
|
Рефераты | Оферта | Поиск | Заказать реферат | Контакты
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Разработка сайта - vbs.com.ua |