институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вплив буддистської культури на формування стосунків між народами

Каталог пособий и учебных материалов | Религия | Реферат | Страниц: 14 | Год: 2004 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

Вплив буддистської культури на формування стосунків між народами

Вступ 3
1. Буддизм – найдавніша з світових релігій 4
2. Всесвітнє значення буддистської культури 7
3. Поширення буддизму 11
Висновок 13
Література 14

Cмотрите также:
Вплив міжособістисних стосунків підлітків на формування залежної поведінки

Доповідь 7 стор. Реферат 1 стор. Роздатковий матеріал 10 стор. ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 6 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ 6 1.1. Вікові психологічні особливості підлітків 6 1.2. Особливості міжособистісних стосунків у підлітковому віці 21 1.3. Вплив міжособистісних стосунків на появу схильності до залежної поведінки у підлітковому віці 35 Висновки до першого розділу 42 РОЗДІЛ II 43 МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 43 2.1. Опитувальник міжособистісних стосунків (ОМО) В. Шутца 43 2.2. Методика дослідження «Незавершені речення» Сакса і Леві 44 2.3. Тест «Схильність до залежної поведінки» за В.Д.Менделевичем 46 2.4. Планування проведення дослідження: опис вибірки та хода діагностичного дослідження 48 Висновки до другого розділу 49 РОЗДІЛ 3 51 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ 51 3.1. Аналіз результатів діагностики схильності до залежної поведінки 51 3.2. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою Шутца (ОМО) 53 3.3. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою «Незакінчені речення» Сакса і Леві 56 3.4. Інтерпретація результатів дослідження впливу міжособистісних стосунків на формування залежної поведінки 67 Висновки до третього розділу 70 ВИСНОВОК 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74 ДОДАТКИ 82-94 Додатки у Архіві, Анкети, тощо

Тема курсової роботи: «Психологічні фактори формування сімейних стосунків»

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СІМ’Ї І СІМЕЙНИХ СТОСУНКІВ 6 1.1. Сім’я і сімейні стосунки у світлі сучасних психологічних концепцій 6 1.2. Психологічні аспекти сімейних відносин 13 Висновки до розділу І 24 РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ ПОДРУЖНІХ СТОСУНКІВ 25 2.1. Психологічна сумісність як основна характеристика стабільних подружніх стосунків 25 2.2. Значення локусу контролю для формування стабільних сімейних стосунків 34 Висновки до розділу ІІ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43

Вплив цінностей та культури організації на вибір стратегії управління підприємством

ЗМІСТ Вступ 3 1. Сутність поняття культури організації та її значення 4 2. Структура культури організації 6 3. Формування культури організації 11 Висновок 17 Список використаної літератури 18

Культурні фактори формування особистості

Вступ 3 1. Сутність та форми вияву культури в житті людини і суспільства 4 1.1. Масова культура 6 1.2. Народна культура 7 1.3. Організаційна культура 7 2. Структурні елементи культури 9 3. Вплив культури на формування особистості 10 Висновок 12 Список використаної літератури 13

Вплив телевізійних ЗМІ на формування соціальних стереотипів масової культури

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 6 1.1. Сутність поняття стереотип та його види 6 1.2. Поняття масової культури 19 1.3. Моделі поведінки в масовій культурі 25 РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ 33 2.1. Сутність та характеристика впливу ЗМІ на масову культуру 33 2.2. Загальна характеристика розважальних програм на прикладі телеканалу 38 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЗМІ НА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 47 3.1. Вплив ЗМІ України на формування способу життя особистості 47 3.2. Аналіз впливу програм телеканалу на формування стереотипів в масовій культурі 64 ВИСНОВОК 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78 Мета дипломної роботи. Характеристика впливу засобів масової інформації на формування стереотипів масової культури, дослідження позитивних та негативних наслідках цього впливу. Об’єктом дипломної роботи являються телевізійні ЗМІ в цілому та телеканал зокрема. Предмет дипломної роботи. Характеристика впливу ЗМІ на формування масової свідомості. Завдання: 1. З’ясування сутності та формування соціальних стереотипів в масовій культурі; 2. Розгляд головних проявів масової культури та моделей поведінки в ній; 3. З’ясувати особливості взаємопроникнення та взаємопоширення телевізійних ЗМІ та масової культури; 4. Визначити характерні ознаки змін соціальних стереотипів, як результату впливу телевізійних ЗМІ; 5. Проаналізувати вплив телебачення (розважальних передач телеканалу ) на формування стереотипів масової культури

Експериментальні аспекти формування екологічної культури

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади формування екологічної культури у дошкільників 5 1.1. Становлення і розвиток методики формування екологічної культури у дошнільників 5 1.2. Поняття екологічного виховання 11 1.3. Значення для суспільства формування екологічної культури старших дошкільників 13 Розділ 2. Експериментальні аспекти формування екологічної культури старших дошкільників 24 2.1. Визначення рівнів розвитку формування екологічної культури старших дошкільників 24 2.2. Організація роботи в природі як засіб формування у дітей шостого року життя екологічної культури 32 Висновок 41 Список використаної літератури 43

Особливості впливу міжособистісних стосунків у підлітковому віці на формування залежної поведінки

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ 8 1.1. Вікові психологічні особливості підлітків 8 1.2. Роль міжособистісних стосунків у формуванні залежної поведінки у підлітків 26 Висновки до першого розділу 47 РОЗДІЛ II МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 49 2.1. Підбір та обґрунтування психодіагностичного інструментарію 49 2.1.1. Опитувальник міжособистісних стосунків (ОМО) В. Шутца 55 2.1.2. Методика дослідження «Незавершені речення» Сакса і Леві 57 2.1.3. Тест «Схильність до залежної поведінки» за Менделевичем В.Д. 58 2.2. Планування проведення дослідження: опис вибірки та хода діагностичного дослідження 60 Висновки до другого розділу 61 РОЗДІЛ 3 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ НА ФОРМУВАННЯ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ 62 3.1. Аналіз результатів діагностики схильності до залежної поведінки 62 3.2. Аналіз результатів діагностики міжособистісних стосунків підлітків 64 3.2.1. Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою В.Шутца (ОМО) 64 3.2.2.Результати діагностики міжособистісних стосунків за методикою «незакінчені речення» Сакса і Леві 67 3.3. Інтерпретація результатів дослідження впливу міжособистісних стосунків на формування залежної поведінки 77 Висновки до третього розділу 81 ВИСНОВОК 82 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86 ДОДАТКИ 95

Організаційна культура

Вступ 1 Розділ І. Концепція організаційної культури 3 1.1. Визначення «організаційна культура» 3 1.2. Критерії вивчення організаційної культури 6 Розділ ІІ. Розвиток організаційної культури 9 2.1. Формування організаційної культури 9 2.2. Підтримка організаційної культури 12 Розділ ІІІ. Вплив культури на організаційну ефективність 15 Розділ VІ. Національне в організаційній культурі 19 4.1. Національна модель Р.Р. Гестеланда 19 4.2. Модель Е. Холла 20 4.3. Модель Г. Хофстеде 21 4.4. Модель Лейн і Дістефано 23 4.5. Модель Оучі 25 Висновки 28 Література 29

Роль невірного сімейного виховання, реакції на адиктивну поведінку,втрата стосунків з підлітком

Вступ 3 1. Вплив стосунків з батьками на особистість підлітка 5 2. Адиктивна поведінка підлітка 14 3. Наслідки неправильної поведінки батьків 15 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Використання дидактичних ігор і вправ як засобу формування сенсорної культури дошкільнят

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ТА ВПРАВ 7 1.1 Проблема формування сенсорної культури дошкільників в психолого-педагогічній літературі 7 1.2 Вплив дидактичних ігор і вправ на формування сенсорної культури дітей дошкільного віку 13 1.3 Методичні аспекти використання дидактичних ігор як засобу формування сенсорної культури дошкільників 19 Висновки до першого розділу 24 РОЗДІЛ ІІ. РОБОТА ВИХОВАТЕЛЯ ПО ВИКОРИСТАННЮ СИСТЕМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР І ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ В МОЛОДШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 25 2.1 Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 25 2.2 Рекомендації щодо використання дидактичних ігор та вправ для формування сенсорної культури дітей молодшого дошкільного віку 30 Висновки до другого розділу 45 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49