институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Рекламна кампанія та особливості її проведення для підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 31 | Год: 2004 | Размер: 401 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Рекламна кампанія та особливості її проведення для підприємства

Вступ 3
1. Cутність рекламної кампанії підприємства 4
2. Способи встановлення комунікації з суб’єктами ринку і засоби реклами 7
3. Аналіз рекламної кампанії Борщагівського хіміко-фармацевтичного заводу 13
Висновки 20
Література 22
Додаток 1. План проведення рекламної кампанії БХФЗ 24
Додаток 2. Креативні матеріали для упакування, преси, виставок, метро, лікарень та аптек 25
Серія упакувань 25
Стенд на фармацевтичній виставці (у людський зріст) 26
Диспенсер (для аптек і мед.установ) 27
Листівка 28
Макет для спец. видань 29
Макет для метро 30
Макети для преси 31
Додаток 3. PR-матеріали 32

Cмотрите также:
Рекламна кампанія та особливості її проведення для підприємства

Визначення маркетингу 3 Функції маркетингу 3 Визначення термінів 4 Вступ 5 1. Реклама в системі ефективного просування товарів і послуг 6 2. Проведення рекламної кампанії підприємства ТОВ «А-Прінт» 13 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Рекламна кампанія та особливості її проведення

ВСТУП 2 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 2. Практика. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ (послуги) 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24 ДОДАТКИ 25-27

Рекламна кампанія та ефективність її проведення на агропродовольчому ринку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ПОНЯТТЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ 5 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 22 РОЗДІЛ 3 ОЦІНКА РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ – ЯК СПОСІБ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44

ПР-кампанія сутність, особливості планування та механізми реалізації

Тема 2 ПР-кампанія: сутність, особливості планування та механізми реалізації ВСТУП 3 1. Сутність ПР-кампанії 4 2. Особливості планування та механізми реалізації ПР-кампанії 6 ВИСНОВКИ 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12 ПР-кампанія: сутність, особливості планування та механізми реалізації Святун О.О. «МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ PR-КАМПАНІЙ» // Національний університет харчових технологій. – Вісник. – №8. – 2009. – С. 10-11. Завдання 4 Огляд літературних джерел з теми «ПР-кампанія: сутність, особливості планування та механізми реалізації»

Управління рекламно-інформаційною діяльністю на підприємсві готельного господарства (турфірмі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО (ГОТЕЛЬНОГО) ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та класифікація реклами 5 1.2. Процес та методи розробки рекламної кампанії підприємства 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ „__” 13 2.1. Короткі відомості про ВАТ „__” 13 2.2. Планування рекламної діяльності ВАТ „__” 17 2.3. Аналіз використання рекламних носіїв у ВАТ „__” 19 РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА 26 3.1. Методика оцінки ефективнсоті проведення рекламної кампанії 26 3.2. Оцінка ефективнсоті проведення рекламної кампанії 29 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 35

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 2. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 16 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21 ДОДАТКИ 22

Маркетингова політика комунікацій

1. Комплексне оцінювання іміджу. Імідж як складова сучасної цивілізації 3 2. Рекламна кампанія: Загальне поняття 7 3. PR - відділ у функціональній структурі організації: обов’язки переваги і недоліки 10 Список використаної літератури 12

Рекламна діяльність промислових підприємств

Вступ 3 Рекламна діяльність промислових підприємств 4 1. Основні поняття рекламної діяльності підприємства 4 2. Рекламна стратегія підприємства та стадії життєвого циклу товару. 7 3. Етапи організації рекламної кампанії 12 Висновки 18 Література 19

Оцінка макро та мікросередовища фірми. Формування маркетингової товарної політики на фірмі. Рекламна компанія

Вступ 1. Оцінка макро та мікросередовища фірми 2. Формування маркетингової товарної політики на фірмі 3. Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства Висновок Використана література

Рекламна компанія та особливості її проведення для підприємства

ВСТУП 3 1. Сутність, характеристики та завдання рекламної компанії 4 2. Класифікація рекламних компаній 5 3. Методика проведення рекламної компанії 8 4. Практичні аспекти розробки рекламної кампанії з використанням мережевих технологій на прикладі інвестиційної компанії «...» 9 4.1 Коротка характеристика компанії 9 4.2. Елементи проведення рекламної кампанії 9 4.3. Процес розробки рекламної кампанії в Інтернеті для компанії «...» 16 ВИСНОВКИ 18 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19