институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проблеми сезонності та згладжування сезонних коливань в індустрії гостинності

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 39 | Год: 2007 | Размер: 48 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Проблеми сезонності та згладжування сезонних коливань в індустрії гостинності

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми сезонності та
влаштування сезонних коливань в індустрії гостинності...............5
1.1. Вплив сезонності на ринок туристичних послуг.................................5
1.2. Сезонність функціонування туристичного ринку...............................6
1.3. Характеристика чинників сезонності...................................................8
Розділ 2. Організаційно-управлінська та економічно-соціальна
характеристика проблеми сезонності та влаштування
сезонних коливань в індустрії гостинності.....................................11
2.1. Загальна характеристика туристичної бази Воєводіно ..................11
2.2. Планування розвитку туристичної бази на основі результатів
дослідження обсягів попиту і можливостей ринку............................16
Розділ 3. Аналіз стану сучасного вирішення проблеми сезонності
та влаштування сезонних коливань в індустрії гостинності.........31
3.1. Вирішення проблеми сезонності на ринку економічно
розвинутих країн ...................................................................................31
3.2. Напрями вирішення проблеми сезонності в туристичній
індустрії України....................................................................................32
Висновки.............................................................................................................36
Список використаної літератури......................................................................38


Cмотрите также:
ПРОБЛЕМИ СЕЗОННОСТІ ТА ЗГЛАДЖУВАННЯ СЕЗОННИХ КОЛИВАНЬ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

ЗМІСТ Вступ....................................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми сезонності та влаштування сезонних коливань в індустрії гостинності...............5 1.1. Вплив сезонності на ринок туристичних послуг.................................5 1.2. Сезонність функціонування туристичного ринку...............................6 1.3. Характеристика чинників сезонності...................................................8 Розділ 2. Організаційно-управлінська та економічно-соціальна характеристика проблеми сезонності та влаштування сезонних коливань в індустрії гостинності.....................................11 2.1. Загальна характеристика туристичної бази „Воєводіно”..................11 2.2. Планування розвитку туристичної бази на основі результатів дослідження обсягів попиту і можливостей ринку............................16 Розділ 3. Аналіз стану сучасного вирішення проблеми сезонності та влаштування сезонних коливань в індустрії гостинності.........31 3.1. Вирішення проблеми сезонності на ринку економічно розвинутих країн ...................................................................................31 3.2. Напрями вирішення проблеми сезонності в туристичній індустрії України....................................................................................32 Висновки.............................................................................................................36 Список використаної літератури......................................................................38

Міжнародна індустрія гостинності

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку міжнародної індустрії гостинності. Проблема міжнародної туризмології 4 2. Іноземний досвід регулювання міжнародної індустрії гостинності 9 Висновки. Застосування міжнародного досвіду розвитку індустрії гостинності в України 16 Список використаних джерел та літератури 18

Міжнародна індустрія гостинності

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку міжнародної індустрії гостинності. Проблема міжнародної туризмології 4 2. Іноземний досвід регулювання міжнародної індустрії гостинності 9 Висновки. Застосування міжнародного досвіду розвитку індустрії гостинності в України 16 Список використаних джерел та літератури 18

Статистичний аналіз розвитку промислових підприємств Львівщини

Вступ 2 1. Теоретичні основи дослідження рядів динаміки 4 1.1 Поняття ряду динаміки. Види і типи рядів динаміки. 4 1.2 Аналітичні показники рядів динаміки. 7 1.3 Середні значення рядів динаміки різних видів. 9 1.4 Аналіз закономірностей зміни рівнів рядів динаміки 10 1.5 Згладжування і аналітичне вирівнювання ряду динаміки 12 1.6 Вивчення сезонності в рядах динаміки. 16 2. Статистичний аналіз розвитку промислових підприємст Львівщини 19 2.1. Розрахунок аналітичних показників 19 2.2. Вивчення тенденції розвитку 21 2.3. Вивчення сезонних коливань в ряду динаміки 24 Висновки 27 Список використаних джерел 29

Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації (на прикладі готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ 5 1.1. Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації 5 1.2. Сучасний стан розвитку індустрії гостинності в Україні 11 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «Назва») 22 2.1. Загальна характеристика готелю „Назва” 22 2.2. Організація роботи підприємства готельного господарства „Назва” 28 2.3. Аналіз тенденцій розвитку послуг індустрії гостинності на прикладі готелю „Назва” 35 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ В ГОТЕЛІ «Назва» 42 3.1. Удосконалення роботи готелю „Назва” у контексті обслуговування 42 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 47 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 55 ДОДАТКИ 59

Особливості використання оборонних стратегій організаціями індустрії гостинності

1. Поняття оборонної стратегії 2 2. Особливості використання оборонних стратегій організаціями індустрії гостинності 3 Література 10

Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ Й СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ………………………………… 1.1. Особливості надання готельних послуг ……………………….. 1.2. Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності……………………………………………………...... 1.3. Характеристика підприємств громадського харчування……… РОЗДІЛ 2. ПРИКЛАДИ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КОМФОРТУ В ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ………………………….. 2.1. Сільський туризм – як приклад гостинності України…………... 2.2. Комфортність підприємства у сфері гостинності на прикладі готельного комплексу "Братислава"…………………………………… РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ………………………………… ВИСНОВКИ……………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………... 3

Моделі гостинності

Вступ 2 1. Поняття гостинності. Визначення моделей гостинності. 3 2. Культура поведінки працівників, як фундаментальна модель гостинності 5 3. Вимоги, пропоновані до зовнішнього вигляду й особистої гігієни персоналу готелів 10 Висновок. 12 Список використаної літератури 13

Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі

1. Форми і зміст рекламних звернень, що використовуються для стимулювання продажу продуктів гостинності 3 2. Паблік рілейшнз, його роль у стимулюванні продажу товарів і послуг індустрії гостинності 8 3. Особливості комерційної пропаганди. Її роль в стимулюванні продажу продуктів готельно-ресторанного бізнесу 11 Список використаних джерел 16

”Підприємства готельного господарства, як важлива складова індустрії туризму ”

Зміст: Вступ Розділ І. Загальна характеристика готельної індустрії 1.1. Короткий нарис історії розвитку готельного господарства 1.2. Сучасний стан готельної бази світу Розділ ІІ. Світові тенденції розвитку готельної справи 2.1. Будівництво готелів 2.2. Впровадження нових технологій 2.3. Роль та особливості обслуговування в індустрії гостинності Розділ ІІІ. Прогнози та перспективи розвитку готельного господарства, як складової туризму Висновки та пропозиції Перелік використаної літератури