институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Інвестиційна стратегія - поняття, принципи, розробка

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Курсовая | Страниц: 15 | Год: 2007 | Размер: 11 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Інвестиційна стратегія - поняття, принципи, розробка

Вступ..............................................................................................................3
1. Поняття і принципи розробки інвестиційної стратегії.........................4
2. Розробка стратегічних напрямків інвестиційної діяльності.................9
3. Розробка стратегії - формування інвестиційних ресурсів...................12
Висновки.......................................................................................................14
Використана література...............................................................................15


Cмотрите также:
ІНВЕСТИЦІЙНА СТРАТЕГІЯ - ПОНЯТТЯ, ПРИНЦИПИ, РОЗРОБКА

Вступ 3 1. Поняття інвестицій та інвестиційної діяльності 4 2. Поняття та принципи формування інвестиційних ресурсів 9 Висновок 15 Використана література 16

Формування інвестиційної стратегії туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ1. ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ШДПРИЄМСТВ 6 1.1. Сутність, принципи та методи інвестиційного менеджменту 6 1.2. Сутність інвестицшної діяльності. Форми сучасного швестування 10 1.3. Інвестиційна стратегія діяльності підприємства 14 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 26 2.1. Загальна характеристика ТОВ «Туристична фірма « » 26 2.2. Інвестиційна стратегія шдприємства 32 2.3. Визначення стратегічних напрямів формування інвестиційних pecypciв підприємства 49 РОЗДІЛ 3. ПОЛІПШЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 55 3.1. Вплив ризиків інвестування на діяльність ТОВ «Туристична фірма « » 55 3.2. Напрями вдосконалення інвестиційних стратегій туристичних підприємств 57 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69

Розробка стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7 3 Діагностика підприємства 14 4 SWOT —аналіз підприємства 18 5 Конкурентоспроможність підприємства 22 6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25 7 Розробка стратегії підприємства 32 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35 Висновки 41 Використана література 43

Розробка стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7 3 Діагностика підприємства 14 4 SWOT —аналіз підприємства 18 5 Конкурентоспроможність підприємства 22 6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25 7 Розробка стратегії підприємства 32 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35 Висновки 41 Використана література 43

Інвестиційна стратегія підприємства

1. Інвестиційна стратегія підприємства 3 Задача 1 13 Задача 2 20 Список використаної літератури 22

Стратегія у зовнішньоекономічній діяльності

План Вступ 1. Стратегія у зовнішньоекономічній діяльності 2. Вибір стратегічного профілю зовнішньоекономічної діяльності 3. Стратегічне планування a. Зміст і послідовність стратегічного планування b. Розробка стратегії поведінки підприємства на зовнішньому ринку c. Процес стратегічного планування 4. Розробка базової стратегії 5. Стратегія експорту і імпорту 6. Глобальна стратегія 7. Стратегічний контроль Висновки Література

Інвестиційна діяльності комерційних банків

Вступ 3 1. Теоретичні основи інвестиційної діяльності комерційних банків 6 1.1. Сутність інвестиційних операцій банку 6 1.2. Участь комерційних банків в інвестиційному процесі 9 2. Аналіз інвестиційної діяльності комерційного банку на прикладі VAB Банку 14 2.1. Інвестиційна діяльність VAB Банку 14 2.2. Інвестиційна стратегія банку 22 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Інвестиційний менеджмент в туризмі

1. Поняття інвестиційної діяльності туристичних підприємств, характеристика її особливостей 3 2. Інвестиційна стратегія туристичного підприємства та порядок її розробки. 8 Список використаних джерел: 12

Предмет: Інвестиційний менеджмент. Вид роботи: Контрольна робота

1. Поняття інвестиційної діяльності туристичних підприємств, характеристика її особливостей 3 2. Інвестиційна стратегія туристичного підприємства та порядок її розробки 8 Задача 13 Література 14

Інвестиційна діяльність та стратегія розвитку підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 ВАТ «ЧИСТІ МЕТАЛИ» 5 1.1. Техніко-економічна характеристика підприємства та аналіз його фінансового стану 5 1.2. Аналіз виробничої діяльності та витрат підприємства 21 1.3. Вплив факторів на витрати підприємства та потреба ВАТ «Чисті метали» в інвестиціях та механізм їх залучення 29 РОЗДІЛ 2 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 35 2.1. Сутність інвестицій та їх класифікація 35 2.2. Методичні основи аналізу інвестиційної діяльності підприємства 44 2.3. Основні напрямки підвищення ефективності інвестиційної діяльності 49 РОЗДІЛ 3 ПЛАНУВАННЯ ОСНОВНИХ ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ЦЕХУ ОСНОВНОГО ВИРОБНИЦТВА ВАТ «ЧИСТІ МЕТАЛИ» 66 3.1. Розробка виробничої програми і обґрунтування її ресурсного забезпечення 66 3.2. Організаційний план виробництва, обґрунтування потреби в персоналі і витрат на оплату праці 75 3.3. Обґрунтування поточних витрат і собівартості виробництва продукції (послуг) 82 3.4. Визначення фінансових результатів від операційної діяльності підприємства, пов’язаних з проектним рішенням 86 РОЗДІЛ 4 СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСВА 89 ВАТ „ЗАВОД ЧИСТІ МЕТАЛИ” 89 4.1. Розробка стратегії маркетингу 89 4.2. Виробнича стратегія 95 4.3. Стратегії управління персоналом 99 4.4. Стратегія фінансування 101 ВИСНОВКИ 103 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105 ДОДАТКИ 108