институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Вдосконалення структури виробничого підприємства в умовах ринку

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 43 | Год: 2007 | Размер: 117 кб. | Стоимость: 110 грн. | Смотреть | Купить

Вдосконалення структури виробничого підприємства в умовах ринку

Вступ...3
Розділ 1. Поняття структури управління підприємством..5
Розділ 2. Структура виробничого підприємства ..12
Розділ 3. Шляхи удосконалення системи управління
промисловим підприємством ..30
Висновки ...38
Список використаної літератури..42
Cмотрите также:
Підприємства основна ланка економіки

ВСТУП 3 1. ПІДПРИЄМСТВО, ЙОГО ВИДИ ТА ОБ’ЄДНАННЯ ПІДПРИЄМСТВ 5 1.1. Сутність поняття підприємство, цілі та напрямки діяльності 5 1.2. Класифікація підприємств 9 1.3. Фактори та проблеми ефективного функціонування підприємства в умовах ринку 15 2. СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА ТА ПРАВОВІ ОСНОВИ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ 20 2.1. Етапи створення підприємства 20 2.2. Статут підприємства та колективний договір 22 2.3. Правові основи діяльності підприємства 24 3. ВИРОБНИЧИЙ ПРОЦЕС І ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 27 3.1. Характеристика виробничого процесу підприємства 27 3.2. Формування структури підприємства 29 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 ДОДАТКИ 40

Виробничій потенціал підприємства і організація його використання

Вступ 3 Розділ 1.Сутність виробничого потенціалу та основи організації виробничої структури на підприємстві 5 1.1.Сутність виробничого потенціалу 5 1.2.Поняття виробничої системи 9 1.3.Принципи побудови види та тенденції розвитку виробничих структур підприємства 13 Розділ 2.Аналіз виробничого потенціалу підприємства ВАТ „Цукропроммеханізація” 23 2.1.Загальна економічна характеристика досліджуваного підприємства 23 2.2.Дослідження виробничої структури та потенціалу ВАТ „Цукропроммеханізація” 26 Розділ 3.Пропозиції щодо удосконалення виробничого потенціалу на досліджуваному підприємстві 39 3.1.Процес раціоналізації виробничого потенціалу 39 3.2.Заходи щодо підвищення ефективності управління виробничим потенціалом на ВАТ „Цукропроммеханізація” 44 Висновки 56 Список використаної літератури 58 Додатки 61

Організація виробничого процесу у часі та просторі

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації виробничого процесу у часі та просторі 5 1.1. Поняття та класифікація виробничого процесу в операційній системі підприємства 5 1.2. Основні принципи організації виробничого процесу на підприємстві 5 1.3. Сутність організації виробничого процесу у часі та просторі 9 Розділ 2. Методологічні відходи до організації виробничого процесу 22 2.1. Методи аналізу організації виробничого процесу 22 2.2. Моделювання виробництва процесів у часі та просторі 22 Розділ 3. Практика організації виробничого процесу на прикладі "підприємство" 41 3.1. Загальна характеристика господарської діяльності підприємства 41 3.2. Оцінка технологічного циклу виробничої діяльності підприємства 41 3.3. Аналіз організації виробничого процесу 49 3.4. Фактори впливу на ефективність організації виробничого процесу у часі та просторі 58 Розділ 4. Підвищення ефективності організації виробничого процесу на прикладі "підприємство" 63 4.1. Заходи що до підвищення ефективності організації виробничого процесу на підприємстві 63 4.2. Модель управління та організації вдосконалення виробничого процесу підприємства 70 ВИСНОВКИ 80 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85 ДОДАТКИ 87

ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВАТ «...»

Сутність виробничого потенціалу підприємства. 2 Загальна характеристика виробничої діяльності підприємства 2 Оцінка стратегічної відповідності виробничого потенціалу 3 ВАТ “Агропромтехніка” зовнішнім умовам господарювання 3 Рекомендації щодо вдосконалення методології оцінки ефективності використання виробничого потенціалу 11 Висновки 15 Список використаних джерел 16

ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВАТ «...»

Сутність виробничого потенціалу підприємства. 2 Загальна характеристика виробничої діяльності підприємства 2 Оцінка стратегічної відповідності виробничого потенціалу 3 ВАТ “Агропромтехніка” зовнішнім умовам господарювання 3 Рекомендації щодо вдосконалення методології оцінки ефективності використання виробничого потенціалу 11 Висновки 15 Список використаних джерел 16

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Сутність та роль маркетингової цінової політики в системі маркетингу 6 1.2 Методи формування цінової політики підприємства в ринкових умовах 11 1.3 Особливості процесу маркетингового ціноутворення в умовах вітчизняного ринку 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “JOBI” 30 2.1 Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства 30 2.2 Аналіз системи цін та цінової стратегії підприємства 35 2.3 Аналіз кон’юнктури ринку лакофарбових виробів та конкурентного середовища підприємства 39 2.4 Аналіз цінової стратегії підприємства 45 2.5 Аналіз цінової тактики 57 2.6 Аналіз цін конкурентів 60 2.7 Аналіз ринкової ситуації 64 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА “JOBI” 70 3.1 Сегментація ринку споживачів продукції підприємства 70 3.2 Адаптація цінової політики підприємства до різних сегментів ринку 74 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 81 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84 ДОДАТКИ 86

ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКУ

ВСТУП 3 Розділ І. Теоретичні аспекти потенціалу підприємства 5 1.1. Сутність потенціалу підприємства в ринковій економіці 5 1.2. Різновиди стратегій та їх вибір 11 1.3. Вибір типу базової стратегії підприємства в умовах ринку 18 Розділ ІІ. Аналіз стратегічного потенціалу ВАТ "Хлібодар" в сучасних умовах 28 2.1. Критерії вибору стратегічного потенціалу 28 2.2. Показники оцінки стратегічного потенціалу підприємства 43 2.3. Аналіз основних складових потенціалу підприємства 48 2.4. Управління потенціалом підприємства в умовах конкуренції 50 Розділ ІІІ. Розробка конкурентної стратегії підприємства 62 3.1. Обгрунтування і розробка стратегічного потенціалу 62 3.2. Шляхи вдосконалення розробки стратегії потенціалу підприємства 63 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 72 ДОДАТКИ 77 Додаток А 77 Додаток Б 80 Додаток В 83 Додаток Г 85

Організаційні структури підприємства

Вступ 3 1. Організаційно-функціональні основи управлінні турфірмами 5 1.1. Сутність господарської діяльності туристичного підприємства на ринку послуг 5 1.2. Характеристика організаційних структур управління 13 2. Дослідження структури управління ВАТ “Генеральне агенство по туризму “Інтурс-Київ”” 18 2.1. Коротка техніко-економічна характеристика підприємства 18 2.2. Дослідження організаційної стуктури управління підприємства 24 3. Напрями вдосконалення організаційних аспектів діяльності підприємства 27 3.1. Зміна організаційної структури підприємства 27 Висновки і пропозиції 31 Використана література 32

Зміст операційної інфраструктури на підприємствах України

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти дослідження внутрішнього середовища виробничого менеджменту 5 1.1 Аналіз внутрішніх змінних виробничого менеджменту 5 1.2 Управління внутрішньою інфраструктурою підприємства 12 1.3 Теоретичні аспекти організації роботи транспортного господарства підприємства 14 2. Дослідження практичних аспектів функціонування транспортного господарства підприємства як складової внутрішнього виробничого менеджменту 24 2.1 Характеристика виробничого підприємства ДП ЗАТ „Назва” 24 2.2. Аналіз організації роботи транспортного господарства підприємства 31 2.3 Планування роботи транспортного господарства підприємства 31 3. Напрямки вдосконалення функціонування внутрішнього середовища виробничого менеджменту підприємства 32 Висновки 37 Список використаної літератури 39 Додатки 41 Звітність

Аналіз виробничого потенціалу підприємства

Вступ 3 1. Поняття та сутність виробничого потенціалу підприємства та його складові 5 1.1. Поняття та значення виробничого потенціалу підприємства 5 1.2. Складові виробничого потенціалу підприємства 6 2. Аналіз виробничого потенціалу ВАТ за 2001-2002 рр. 12 3. Шляхи підвищення використання виробничого потенціалу ВАТ 32 Висновки 37 Список використаної літератури 40 Додаток 1. Річний звіт ВАТ за 2002 рік 42