институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проблеми взаємовідносин дітей-інвалідів з ровесниками та дорослими

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 34 | Год: 2004 | Размер: 70 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Проблеми взаємовідносин дітей-інвалідів з ровесниками та дорослими

ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні підходи до впливу взаємовідносин на особистісний розвиток дитини-інваліда 5
1.1. Значення взаємовідносин у формуванні особистості в дитинстві 5
1.2. Особливості розвитку особистості в підлітковому віці 9
1.3. Біхевіористська модель переживань дитини-інваліда внаслідок труднощів взаємовідносин дітей-інвалідів з ровесниками та дорослими 12
розділ 2. Дослідження рівня особистісної адаптованості дітей-інвалідів 15
2.1. Методика дослідження 15
2.2. Результати діагностування 19
2.3. Рекомендації щодо корекційної роботи по підвищенню особистісної адаптованості дітей-інвалідів 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28
ДОДАТОК 32
СЛОВНИК 33

Cмотрите также:
Соціальне обслуговування дітей-інвалідів в стаціонарних установах

П Л А Н Вступ 3 Розділ І. Соціальне обслуговування як вид соціального захисту дітей інвалідів 4 1.1. Правове визначення "дитина-інвалід" 4 1.2. Зміст соціального захисту дітей-інвалідів 7 1.3. Поняття та зміст соціального обслуговування дітей інвалідів 12 Розділ ІІ. Соціальне обслуговування дітей-інвалідів в стаціонарних установах 16 2.1. Загальні положення про стаціонарні установи для дітей інвалідів 16 2.2. Порядок влаштування до дитячого будинку інтернату 18 Розділ ІІІ. Проблеми соціального захисту дітей інвалідів та прогнози щодо їх вирішення 23 Висновки 27 Список використаних джерел 28

Соціальне обслуговування дітей-інвалідів в стаціонарних установах

П Л А Н Вступ 3 Розділ І. Соціальне обслуговування як вид соціального захисту дітей інвалідів 4 1.1. Правове визначення "дитина-інвалід" 4 1.2. Зміст соціального захисту дітей-інвалідів 7 1.3. Поняття та зміст соціального обслуговування дітей інвалідів 12 Розділ ІІ. Соціальне обслуговування дітей-інвалідів в стаціонарних установах 16 2.1. Загальні положення про стаціонарні установи для дітей інвалідів 16 2.2. Порядок влаштування до дитячого будинку інтернату 18 Розділ ІІІ. Проблеми соціального захисту дітей інвалідів та прогнози щодо їх вирішення 23 Висновки 27 Список використаних джерел 28

Зміст соціального захисту дітей-інвалідів

П Л А Н Вступ 1. Поняття соціального захисту 2. Соціальний захист інвалідів 3. Зміст соціального захисту дітей-інвалідів 4. Проблеми соціального захисту дітей інвалідів та прогнози щодо їх вирішення Висновки Список використаних джерел

Зміст соціального захисту дітей-інвалідів

П Л А Н Вступ 1. Поняття соціального захисту 2. Соціальний захист інвалідів 3. Зміст соціального захисту дітей-інвалідів 4. Проблеми соціального захисту дітей інвалідів та прогнози щодо їх вирішення Висновки Список використаних джерел

Інтеграція інвалідів у сфері освіти

Вступ 2 1. Основні засади інтеграції дітей-інвалідів у сфері освіти 5 2. Інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 7 3. Вища освіта дітей з особливими потребами у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини «Україна» 10 4. Практичне дослідження навчання дітей-інвалідів зору 12 Висновки 17 Список використаної літератури 19

Сучасна система освіти як соціалізація дітей-інвалідів

Вступ 2 Розділ І. Функціонування інститутів системи освіти та виховання дітей з особливими потребами. 7 1.1. Проблеми інвалідності. 7 1.2. Сьогоднішній стан спеціальної освіти в Україні. 9 1.3. Недоліки освітньої програми для дітей з особливими потребами. 14 Розділ ІІ. Створення необхідних умов та соціально-педагогічна підтримка дітей-інвалідів з загальноосвітніх навчальних закладах. 19 2.1. Аналіз передумов запровадження змін в освіті для неповносправних. 19 2.2. Стратегічні напрямки реформування. 23 Висновки 28 Список використаної літератури 30

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40

Соціально-педагогічна діяльність з дітьми-інвалідами

Вступ 2 1. Напрями соціально-педагогічної діяльності в шкільних закладах де є діти з особливими потребами 5 1.1. Основні засади інтеграції дітей-інвалідів у сфері освіти 5 1.2. Стан освіти і фахової підготовки інвалідів у нашій країні 7 1.2.1. Дошкільна і шкільна освіта 7 1.2.2. Професійно-технічна освіта та підготовка до навчання у вищих навчальних закладах 9 1.3. Захист прав дітей-інвалідів 11 2. Аналіз досвіду соціально-педагогічної діяльності з дітьми-інвалідами 13 2.1. Інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 13 2.2. Досвід Львівської школи № 95 з адаптації до навчання дітей із вадами слуху 17 2.3. Рекомендації стосовно вдосконалення освіти і фахової підготовки дітей-інвалідів 21 2.3.1 Заходи загального характеру спрямовані на удосконалення освіти і фахової підготовки інвалідів 21 2.3.2. Заходи щодо вдосконалення шкільної освіти дітей-інвалідів 23 2.3.3. Заходи щодо вдосконалення професійно-технічної освіти підлітків-інвалідів 24 Висновки 25 Список літератури 27

Реалізація соціальними службами для СДМ (сім’ї дітей та молоді) програм співпраці з громадськими об’єднаннями інвалідів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ 6 1.1 Реабілітація інвалідів у будинках-інтернатах загального типу 6 1.2. Реабілітація інвалідів що знаходяться в родинах та їх соціальний захист 11 РОЗДІЛ ІІ. ТЕХНОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ І РОБОТИ З ІНВАЛІДАМИ 20 2.1. Психологічні аспекти соціальної роботи з людьми із обмеженими можливостями 20 2.2. Регіональний досвід практичного рішення проблем інвалідності на основі цільової програми реабілітації дітей - інвалідів і членів їхніх родин на базі Реабілітаційного центру Івма 26 Висновки 35 СПИСОК ВИКОРИСТОВУВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 Додатки 41