институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Український ринок пива - аспекти формування та розвитку в сучасних умовах

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 34 | Год: 2007 | Размер: 257 кб. | Стоимость: 85 грн. | Смотреть | Купить

Український ринок пива - аспекти формування та розвитку в сучасних умовах

Вступ......3
Розділ 1. Загальна характеристика ринку пива в Україні.6
1.1. Загальна інформація про ринок пива в Україні...6
1.2. Основні виробники пива та асортимент продукції
в Україні............................................12
Розділ 2. Визначення якості українського пива...............................................18
2.1. Технологія виготовлення пива та визначення його
смакової якості...18
2.2. Визначення якості пива по етикетці..................................................21
Розділ 3. Перспективи розвитку ринку пива в Україні.....................................25
3.1. Особливості розвитку упакування пива............................................25
3.2. Тенденції розвитку конкурентної боротьби на
ринку українського пива ...................................................................27
Висновки....31
Список використаної літератури.33


Cмотрите также:
УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК ПИВА, АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………......3 Розділ 1. Загальна характеристика ринку пива в Україні…………………….6 1.1. Загальна інформація про ринок пива в Україні…………………..…6 1.2. Основні виробники пива в Україні……………………………….…12 Розділ 2. Експорт та імпорт пива в Україні…………………………………..19 2.1. Експорт пива в Україні……………………………………………....19 2.2. Імпорт пива в Україні………………………………………………...21 Розділ 3. Перспективи розвитку ринку пива в Україні…………………..…..24 3.1. Сучасні тенденції розвитку ринку пива в Україні……………….…24 3.2. Маркетингові заходи вітчизняних виробників пива з метою збільшення продажів………………………………….27 Висновки…………………………………………………………………….…..31 Список використаної літератури…………………………………………….…33

Український ринок пива

Вступ......3
Розділ 1. Загальна характеристика ринку пива в Україні.6
1.1. Загальна інформація про ринок пива в Україні..6
1.2. Основні виробники пива в Україні.12
Розділ 2. Експорт та імпорт пива в Україні..18
2.1. Експорт пива в Україні....18
2.2. Імпорт пива в Україні...20
Розділ 3. Перспективи розвитку ринку пива в Україні....23
3.1. Сучасні тенденції розвитку ринку пива в Україні.23
3.2. Маркетингові заходи вітчизняних виробників
пива з метою збільшення продажів.26
Висновки...29
Список використаної літератури.31


Розвиток конкуренції та боротьба за ринок збуту пивобезалкогольної продукції

ВСТУП 3 1. ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИГОТОВЛЕННЯ ПИВА 4 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ „ПИВЗАВОД НА ПОДОЛІ” НА РИНКУ ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ 14 3. АНАЛІЗ РІВНЯ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ПИВА 23 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ВИРОБНИКІВ ПИВА. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ПИВА В УКРАЇНІ 29 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46

Експорт пива

ВСТУП 2 1. АНАЛІТИЧНА МАРКЕТИНГОВА ОЦІНКА РИНКА ПИВА 3 1.1. Світові тенденції становлення та розвитку ринка пива 3 1.2. Сучасний стан розвитку українського ринка пива 4 2. ПРАВОВЕ ОБГРУНТУВАННЯ МОЖЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНОЇ УГОДИ ПО ЕКСПОРТУ ПИВА 15 2.1. Правова база 15 2.2.Нормативно-правові умови здійснення проекту 36 3. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИЙ КОНТРАКТ 38 4.ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРОЕКТУ 42 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 45

Контрольна

Теоретичне питання 2 Міжнародний поділ праці і виробництва експортних ресурсів 2 Практичне завдання 6 1. Характеристика товару, властивості товару (пиво) 6 2. Характеристика світового ринку пива 12 3. Дослідження діяльності вітчизняних виробників пива 17 4. Особливості формування ціни на товар 21 5. Тенденції розвитку ринку пива 27 Література 30

Особливості маркетингу в сфері торгівлі пивом

Вступ. 3 Розділ 1. Специфіка мікросередовища функціонування торгових фірм на ринку пива. 1.1. Особливості мікросередовища фірми. 6 1.2. Постачальники. 9 1.3. Маркетингові посередники. 1.4. Клієнтура і конкуренти. 1.5.Контактні аудиторії. Розділ 2. Організація роботи торгових фірм на ринку пива на основі концепції маркетингу. 2.1. Концепція маркетингу торгової фірми в умовах перехідної економіки України. 2.2. Особливості здійснення рекламної діяльності при виході на ринок пива. Висновок. Література Додатки

Маркетинг

1. Загальна інформація про ТОВ ТВК «Перша приватна броварня «Для людей – як для себе!» - 3 - 1.1. Стан ринку пива - 4 - 1.2. Асортимент продукцї ТОВ ТВК «Перша приватна броварня «Для людей – як для себе!» - 7 - 2. Аналіз пива «Platinum» від Першої приватної броварні. - 10 - 3. Цільовий ринок пива «Platinum» - 12 - 4. Рекомендації по товарній та ціновій політиці - 14 - 5. Канали розподілу та методи просування продукції «Компанії» - 17 - 6. Можливі варіанти розвитку товарів та ринків «Компанії» - 21 - Список використаної літератури - 23 -

Світовий ринок послуг

Вступ Розділ 1. Світовий ринок послуг 1.1. Місце і роль послуг в світовій економіці 1.2. Особливості класифікації послуг в сучасних умовах розвитку Розділ 2. Особливості формування та розвитку ринку послуг в Україні 2.1. Місце України на світовому ринку послуг 2.2. Сучасні тенденції розвитку сфери послуг в економіці держави Розділ 3. Перспективні напрямки розвитку послуг в умовах інтеграції України в світове господарство Висновки Список використаної літератури Додатки

Комплексне дослідження ринку пива

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Розгляд теоретичних засад комплексного дослідження ринку 5 1.1 Дослідження поведінки покупців на споживчому ринку 5 1.2 Моделювання купівельної поведінки організації-споживача 12 1.3 Аналіз ринкових можливостей підприємства 18 1.4 Сегментація ринку і позиціонування товару 23 Розділ 2. Аналіз та дослідження ринку пива в Україні та світі 31 2.1 Сучасний стан світового ринку пива: обсяги виробництва, основі виробники, сучасні тенденції 31 2.2 Сучасний стан ринку пива в Україні 35 2.3 Основні виробники на ринку пива в Україні 41 2.4 Нормативно-правове регулювання ринку пива в Україні 45 Розділ 3. Тенденції розвитку ринка пива в Україні 46 3.1 Прогноз споживання пива в Україні 46 3.2 Прогноз виробництва та просування пива 47 3.3 Споживацькі переваги 48 3.4 Експорт зростає — імпорт скорочується 50 Висновки 53 Список використаної літератури 55

Проект виробництва цефаклору для інєкцій

Вступ 3 1. Цефаклор та його лікувальні можливості 5 1.1. Український ринок антибіотиків та місце на ньому цефалоспоринів 5 1.2. Динаміка розвитку фармацевтичного ринку України 8 1.3. Український ринок антибіотиків цефалоспоринового ряду 11 2. Обгрунтування проекту 17 2.1. Технологія виробництва 17 2.2. Економічне обгрунтування 20 Висновки 22 Література 24