институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Запровадження стратегічного планування на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Диплом | Страниц: 98 | Год: 2007 | Размер: 164 кб. | Стоимость: 245 грн. | Смотреть | Купить

Запровадження стратегічного планування на підприємстві

Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6
1.1. Планування як функція управління підприємством 6
1.2. Особливості стратегічного планування 18
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.1. Загальна характеристика ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 37
2.2. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 42
2.3. Планування процесу виробництва 52
2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57
2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67
ВИСНОВКИ 78
Список використаної літератури 82
ДОДАТКИ 85


Cмотрите также:
Запровадження стратегічного планування на підприємстві

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 6 1.1. Планування як функція управління підприємством 6 1.2. Особливості стратегічного планування 18 1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 24 1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 29 РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37 2.1. Загальна характеристика ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 37 2.2. Плануваня постачання на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 42 2.3. Планування процесу виробництва 52 2.4. Планування асортименту та обсягу продукції 57 2.5. Планування організаційного управління на підприємстві 59 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 67 ВИСНОВКИ 78 Список використаної літератури 82 ДОДАТКИ 85

Сучасні підходи до розробки системи стратегічного менеджменту в умовах ЗЕД

Вступ 4
РОЗДІЛ 1. Сутність і зміст стратегічного планування на підприємстві 7
1.1. Планування як функція управління підприємством 7
1.2. Особливості стратегічного планування 19
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства 25
1.4. Забезпечення стратегічного планування інформацією 30
1.5. Особливості стратегічного менеджменту в умовах зовнішньоекономічної діяльності 37
Висновок до розділу 1 52
РОЗДІЛ 2. Особливості запровадження стратегічного планування діяльності ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 53
2.1. Загальна характеристика ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 53
2.2. Плануваня постачання на ВАТ Ужгородський завод хлібопродуктів 58
2.3. Планування процесу виробництва асортименту та обсягу продукції 68
2.4. Планування організаційного управління на підприємстві 76
2.5. Стан стратегічного планування на підприємстві 84
Висновок до розділу 2 88
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування на підприємстві 90
Висновок до розділу 3 99
ВИСНОВКИ 101
Список використанИХ ДЖЕРЕЛ 105
ДОДАТКИ 109


Стратегічне планування імпортних операцій на підприємстві

Вступ 3 Розділ 1.Теоретичні аспекти стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 5 1.1.Сутність імпортних операцій та їх місце у міжнародній економічній діяльності 5 1.2. Правові основи регулювання імпортних операцій 9 1.3.Сутність стратегічного планування імпортних операцій 15 Розділ 2.Стратегічне планування імпортних операцій на підприємстві ТОВ «Сальвадор» 18 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18 2.2.Аналіз системи стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 24 2.3.Розробка рекомендацій щодо вдосконалення стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві 30 2.4.Основні аспекти стратегічного планування імпортних операцій на підприємстві з застосуванням ЕОМ 33 Висновки та пропозиції 37 Список використаної літератури 39 Додатки 42

Стратегічне планування на підприємстві

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи стратегічного планування 6 1.1. Основні поняття та визначення у сфері стратегічного планування 6 1.2. Зміст та структура стратегічного плану 13 2. Реалізація стратегічного планування на підприємстві «Хлібокомбінат №1» 20 2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства 20 2.2. Організація стратегічного планування 28 3. Шляхи удосконалення організації системи стратегічного планування на Хлібокомбінаті №1 33 Висновки 42 Список використаної літератури 46 Додатки 48 Мета і задачі дослідження. Метою курсової роботи є теоретичне обґрунтування методологічних і організаційних принципів стратегічного управління підприємством в умовах ринкових трансформацій, розробка методичних рекомендацій щодо стратегічного планування діяльності підприємства. Об'єкт дослідження – діяльність хлібокомбінату №1. Предмет дослідження – процес стратегічного планування діяльності підприємства. Інформаційною базою дослідження є публікації з питань стратегічного планування, літературні джерела, а також первинний матеріал, зібраний автором особисто.

ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Вступ 3 Розділ 1. Сутність і зміст стратегії діяльності на підприємстві 5 1.1. Особливості стратегічного планування 5 1.2. Планування реалізації стратегії підприємства 10 РОЗДІЛ 2. Особливості стратегії діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 14 2.1. Загальна характеристика ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 14 2.2. Плануваня постачання на ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 17 2.3. Планування асортименту та обсягу продукції 23 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення планування і прогнозування на підприємстві 26 ВИСНОВКИ 33 Список використаної літератури 36 ДОДАТКИ 38 Додаток А 38 Додаток Б 41 Додаток В 44 Додаток Г 46

Стратегічне планування та його місце в системі стратегічного управління

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Економічна сутність, мета та принципи стратегічного планування діяльності підприємства 6 1.2 Сучасні моделі стратегічного планування 13 1.3 Зміст та методичні основи розробки стратегічного плану 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 30 2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 30 2.2. Проведення SWOT-аналізу підприємства 36 2.3 Оцінка ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 45 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 51 3.1. Вдосконалення стратегічного аналізу діяльності підприємства 51 3.2. Розробка заходів щодо підвищення ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 59 3.3. Розробка фінансової стратегії розвитку підприємства 65 ВИСНОВКИ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73 ДОДАТКИ 79 Доклад Роздатковий матеріал

Стратегічне планування на підприємстві

ЗМІСТ ВСТУП.................................................................................................................. 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ..... 5 1.1 Сутність, мета, принципи та моделі стратегічного планування……………..................................................................... 5 1.2 Зміст і структура стратегічного плану……………………............. 12 1.3 Система стратегічних, поточних та оперативних планів………… 15 РОЗДІЛ ІІ. ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ………………………………................................................... 20 2.1 Визначення місії, цілей та завдань підприємства………………... 20 2.2 Проведення аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства…….............................................................................. 26 2.3 Розробка та вибір стратегії підприємства……………………........ 32 2.4 Реалізація стратегії…………………………………………..……… 50 2.5 Контроль і оцінка реалізації стратегії підприємства…………..… 57 РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ….......................................… 62 3.1 Можливі проблеми на підприємстві……………………………... 62 3.2 Напрями вдосконалення процесу стратегічного планування на підприємстві….......................................................................….… 66 ВИСНОВКИ......................................................................................................... 71 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...................................................... 73 ДОДАТКИ............................................................................................................ 76

Процес стратегічного маркетингового планування

Вступ 3 Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5 1.1 Сутність довгострокового планування 5 1.2 Стратегічне планування 7 1.3 Система стратегічного управління 10 Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14 2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14 2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16 2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19 Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26 3.1 Аналіз конкретної ситуації 26 3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30 Висновки 35 Література 37

Процес стратегічного маркетингового планування

Вступ 3 Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5 1.1 Сутність довгострокового планування 5 1.2 Стратегічне планування 7 1.3 Система стратегічного управління 10 Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14 2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14 2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16 2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19 Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26 3.1 Аналіз конкретної ситуації 26 3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30 Висновки 35 Література 37

Контрольна робота з менеджменту

ВСТУП 3 Процеси стратегічного планування 4 1. Мета та задачі стратегічного планування 4 2. Етапи стратегічного планування та його структурна схема 5 3. Короткострокове й довгострокове планування 6 4. Моделі стратегічного планування 11 Висновки 14 Список використаної літератури: 15