институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ТНК Ford

Каталог пособий и учебных материалов | Международная экономика | Курсовая | Страниц: 29 | Год: 2004 | Размер: 38 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

ТНК Ford

I. 3
1. Аналізувати ТНК на світовому ринку: - довести належність даної компанії до транснаціональної 3
2. Масштаби діяльності корпорації в динаміці (за ряд років) 4
3. Сфера діяльності і загальна характеристика 9
4. Стратегія корпорації 12
5. Її організаційна структура 14
6. Організація фінансів, обліку, кадрова політика, специфіка оподаткування 16
7. Перспективи діяльності корпорації 26
II. 28
1. Діяльність корпорації на ринку України 28
- яким чином корпорація вийшла на український ринок 28
- чим український ринок приваблює ТНК 28
- які обсяги діяльності ТНК на українському ринку 28
- найголовніші проблеми функціонування на українському ринку 29
Література 31

Cмотрите также:
Практичне завдання - Розробка стратегії транснаціональної компанії на зовнішніх ринках

Практичне завдання “Розробка стратегії транснаціональної компанії на зовнішніх ринках” Наприкінці ХХ століття на світовому ринку з’явився новий вантажний автомобіль марки “Ford”, у виробництві якого брали участь декілька країн. Його кабіна виготовляється в Європі, шасі – у Північній Америці, дизельний двигун - у корпорації, яка виробляє сільськогосподарські машини (Бразилія). Кінцеве складання відбувається в Бразилії. Перша партія автомобілів середньої вантажопідйомності націлена на ринки Бразилії та Північної Америки. Компанія має можливості для виробництва 4 тис. автомобілів за рік. Кабіну нового автомобіля, яка виробляється в Європі, буде переобладнано на базі моделі “Ford”, компоненти кабіни будуть надходити з Великої Британії до Бразилії для складання нових машин. Однак через високі транспортні витрати в Європі та митний тариф на постачання подібних товарів в ЄС – 14%, навряд чи нові вантажівки швидко з’являться на ринках Європи. Тому компанія “Ford” зацікавлена у розробці нової експортної програми, націленої на ринки Азії. Оскільки попит на вантажні автомобілі збільшується у багатьох країнах світу, компанія успішно випроваджує свій проект. При цьому, за попередніми розрахунками, вона має можливості зменшити витрати завдяки ефективному розміщенню виробництва окремих вузлів автомобіля на заводах інших країн, зокрема тих, що розвиваються. Ці вироби мають відповідати єдиним міжнародним стандартам. Для певної реалізації проекту компанії “Ford” потрібно вісім років. У перші п’ять років на будівництво нових заводів і налагодження виробництва планується витратити понад 1 млрд. дол. США, що складає 25% загального бюджету. За період 1995 – 2000рр. частка “Ford” на західноєвропейському ринку зменшилась з 7 до 6% (по вантажних автомобілях). Але компанія завдяки своїм заводам у Великій Британії планує розширити свою частку в Європі, особливо по вантажівках середньої та високої вантажопідйомності, для чого планує на британські підприємства направити 70% капіталовкладень. Додаткова інформація Показники діяльності компанії «Ford» серед 100 найбільших фірм та банків світу (млн. дол.) Місце компанії за розміром доходів Доходи Прибутки Активи Власний капітал Кількість зайнятих, тис. чол.. 7 128439 5308 219354 21659 337 Сумарні економічні показники автомобільної галузі світу (млн. дол.) Місце галузі за показни¬ками про¬відних компаній Кількість фірм Доходи Прибутки Активи Власний капітал Кількість зайнятих, тис. чол.. 2 26 971825 20433 122846 222060 3328 Компанія “Ford” посідає 2 місце серед 500 найбільших компаній світу за розміром прибутку, 9 – за кількістю зайнятих. Завдання 1. Проаналізувати місце компанії “Ford” на світовому ринку. 2. Визначити вид глобальної стратегії, яку використовує фірма, проаналізувати його. 3. Визначити типи товарних стратегій, які використовуються, запропонувати найбільш доцільні для привабливих цільових ринків. 4. на прикладі компанії “Ford” визначити головні складові транснаціонального маркетингу, розробити структуру експортної програми.

ТНК Ford

I. 3 1. Аналізувати ТНК на світовому ринку: - довести належність даної компанії до транснаціональної 3 2. Масштаби діяльності корпорації в динаміці (за ряд років) 4 3. Сфера діяльності і загальна характеристика 9 4. Стратегія корпорації 12 5. Її організаційна структура 14 6. Організація фінансів, обліку, кадрова політика, специфіка оподаткування 19 7. Перспективи діяльності корпорації 28 II. 30 1. Діяльність корпорації на ринку України 30 - яким чином корпорація вийшла на український ринок 30 - чим український ринок приваблює ТНК 30 - які обсяги діяльності ТНК на українському ринку 30 - найголовніші проблеми функціонування на українському ринку 31 Література 33