институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічні особливості підліткового віку

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Разное | Страниц: 94 | Год: 2007 | Размер: 130 кб. | Стоимость: 235 грн. | Смотреть | Купить

Психологічні особливості підліткового віку

Вступ......................................................................................................................3
Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8
1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8
1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8
1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16
1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27
1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30
1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36
1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36
1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51
1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69
Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку
особистості в підлітковому віці........................................................77
2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77
2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77
2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77
2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80
2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження
за методикою Г.Смішека............................................................80
2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим
особистостям.................................................................................83
Висновки..............................................................................................................88
Список використаної літератури.......................................................................91
Додатки.................................................................................................................93
Cмотрите также:
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ

Вступ......................................................................................................................3 Розділ І. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка.............8 1.1. Загальна характеристика підліткового віку...........................................8 1.1.1. Біологічні умови розвитку. Криза 13 років................................8 1.1.2. Соціальна ситуація розвитку......................................................16 1.1.3. Провідна діяльність підлітка.......................................................27 1.1.4. Психологічні новоутворення підліткового віку........................30 1.2. Розвиток пізнавальної та особистісної сфери підлітка........................36 1.2.1. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці...............................36 1.2.2. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці............................51 1.2.3. Формування особистості підлітка...............................................69 Розділ ІІ. Діагностико-корекційна програма розвитку особистості в підлітковому віці........................................................77 2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Смішека..........77 2.1.1. Проведення психодіагностичної процедури.............................77 2.1.2. Результати тестування за методикою Г. Смішка......................77 2.2. Корекційна робота з акцентуйованими підлітками............................80 2.2.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження за методикою Г.Смішека............................................................80 2.2.2 Корекційна програма допомоги акцентуйованим особистостям.................................................................................83 Висновки..............................................................................................................88 Список використаної літератури.......................................................................91 Додатки.................................................................................................................93

Особливості соціальної роботи з клієнтами підліткового віку в період емоційної кризи

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретична суть підліткового віку 6 1.1. Біологічні умови розвитку 6 1.2. Соціальна ситуація розвитку 9 Розділ 2. Характеристика підліткового віку в період "емоційної кризи" 15 2.1. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці 15 2.2. Формування особистості підлітка 21 2.3. Криза 13 років 26 ВИСНОВКИ 29 Список використаної літератури 31

Психологічні причини виникнення та прояву агресивності в підлітковому та юнацькому віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І 5 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ АГРЕСІЇ 5 1. 1. Поняття, сутність та особливості агресії 5 1.2. Теорії агресивної поведінки в психологічній науці 8 1.3. Ситуаційні чинники агресивної поведінки 12 РОЗДІЛ ІІ 17 ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ВІКУ 17 2.1. Обґрунтування емпіричного дослідження 17 2.2. Проведення діагностичного дослідження агресивності особистості дітей підліткового та юнацького віку 18 2.3. Аналіз результатів психологічного дослідження 24 РОЗДІЛ ІІІ 29 РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОВЕДЕННЮ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ 29 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 37-40 Метою роботи є особливості діагностики і корекції агресивної поведінки дітей підліткового віку. Базою експериментального дослідження була ЗОШ.

Самооцінка підлітків.

Зміст Вступ 1. Поняття самооцінки в зарубіжній психології, в вітчизняній психології А) Властивості самооцінки Б) Фактори, що визначають самооцінку В) Її роль в становленні особистості 2. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підліткового віку. 3. Особливості розвитку самооцінки дітей старшого підліткового віку Висновки Список використаних джерел

Агресивна поведінка дітей підліткового віку та її подолання

Вступ 3 Розділ І. Проблеми агресивності та її генези у психологічній теорії та практиці 6 1.1. Поняття та мотивація агресивної поведінки 6 1.2. Теорії причин агресії 7 Розділ 2. Агресивна поведінка підлітків 14 2.1. Типологія агресивної поведінки підлітка 14 2.2. Причини і специфіка прояву агресивності дітей на різних стадіях підліткового віку 16 2.3. Статеві особливості прояву агресивності в поведінці дітей підліткового віку 20 Розділ 3. Емпіричне дослідження агресивної поведінки підлітків 23 3.1. Методики дослідження 23 3.2. Характеристика вибірки 30 3.3. Аналіз результатів 34 3.4. Методичні рекомендації 35 Висновки 40 Література 42 ДОДАТКИ 44

Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку

Зміст І. Вступ. ІІ. Характеристика сімейних взаємин і психофізичні особливості підліткового віку. 1.1. Огляд вітчизняної і закордонної психології - непедагогічної літератури з проблем виховання і сімейних взаємин. ІІІ. Опис методик дослідження і його організація. 3.1. Опис діагностичних методик. 3.1.1. Діагностика тривожності в підлітка. 3.1.2. Діагностика стану агресії в підлітків. IV. Висновок. V. Використана література.

Психологічна характеристика адиктивного типу девіантної поведінки

Вступ 3 1. Поняття терміну адикція і адиктивна поведінка 5 2. Види адитивної реалізації. 7 3. Психологічні особливості підліткового віку як фактор ризику формування адитивної поведінки 11 Висновок 14 Література 15

"Соціально-психологічні проблеми людей похилого віку"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Геронтологія - наука про старість і старіння 5 1.1. Основні поняття геронтології 5 1.2. Загальні закономірності та теорії старіння 6 1.3. Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння 10 Розділ 2. Індивідуально-психологічні особливості старих людей 17 2.1. Економічні аспекти самотності в старості 17 2.2. Соціальні аспекти самотності 18 2.3. Відношення до старості та смерті 21 2.4. Соціально-психологічні типи людей похилого віку 25 Розділ 3. Соціальний захист та соціальна робота з людьми похилого віку 28 3.1. Принципи та форми соціальної роботи з людьми похилого віку. Вмінні та навички необхідні соціальному працівнику. 28 3.2. Заклади соціального захисту людей похилого віку в Україні 32 3.3. Соціальне обслуговування громадян похилого віку у територіальних центрах 33 Висновок 36 Література 38 Додаток 1 40

"Соціально-психологічні проблеми людей похилого віку"

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Геронтологія - наука про старість і старіння 5 1.1. Основні поняття геронтології 5 1.2. Загальні закономірності та теорії старіння 6 1.3. Біологічні, психологічні та соціальні фактори старіння 10 Розділ 2. Індивідуально-психологічні особливості старих людей 17 2.1. Економічні аспекти самотності в старості 17 2.2. Соціальні аспекти самотності 18 2.3. Відношення до старості та смерті 21 2.4. Соціально-психологічні типи людей похилого віку 25 Розділ 3. Соціальний захист та соціальна робота з людьми похилого віку 28 3.1. Принципи та форми соціальної роботи з людьми похилого віку. Вмінні та навички необхідні соціальному працівнику. 28 3.2. Заклади соціального захисту людей похилого віку в Україні 32 3.3. Соціальне обслуговування громадян похилого віку у територіальних центрах 33 Висновок 36 Література 38 Додаток 1 40

Розвиток самосвідомості у підлітків

Вступ 3 Розділ І. Теоретичний аналіз розвитку самосвідомості в дітей підліткового віку 6 1.1. Особливості підліткового віку 6 1.2. Розвиток самосвідомості в підлітковому віці 14 1.3. Розвиток «Я-концепції» у підлітковому віці 18 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження розвитку самосвідомості у підлітків 24 2.1. Організація та проведення дослідження 24 Виходячи із завдань, які поставлено у цій роботі, за допомогою відповідних методик було досліджено ... 2.2. Характеристика результатів дослідження 27 Висновки 30 Список використаної літератури 32 Додатки 34