институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль маркетингу в підвищенні ефективності виробничо-збутової діяльності підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Диплом | Страниц: 94 | Год: 2005 | Размер: 88 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Роль маркетингу в підвищенні ефективності виробничо-збутової діяльності підприємства

Вступ
1. Роль маркетингу в організації виробничо-збутової діяльності підприємства
1.1. Маркетингова діяльність на підприємстві
1.2. Вплив маркетингу на виробничо-збутову діяльність на підприємстві
1.3. Формування каналів розподілу та товароруху
2. Організація маркетингової діяльності на ТОВ „Кристал-Люкс”
2.1. Характеристика діяльності ТОВ „Кристал- Люкс”
2.2. Організаційно-збутова діяльність на ТОВ „Кристал-Люкс”
2.3. Вплив втробничо-збутової діяльності на економічні показники ТОВ „Кристал-Люкс”
3. Впровадження маркетингу в виробничо-збутову діяльність ТОВ „Кристал-Люкс”
Висновки
Перелік посилань
Cмотрите также:
РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи ефективності виробничо-комерційної діяльності 7 1.1. Виробничо-комерційна діяльність підприємства: сутність, задачі та цілі. 7 1.2. Інформаційне забезпечення виробничо-комерційної діяльності підприємства. 23 1.3. Основні показники ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 28 1.4. Чинники підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності 35 Розділ 2. Аналіз виробничо-комерційної діяльності підприємства ЗАТ „...” 41 2.1. Основна характеристика діяльності і підприємства 41 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 52 2.3. Аналіз використання основних фондів та оборотних коштів підприємства 58 2.4. Аналіз прибутковості та рентабельності 66 Розділ 3. Програма підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 72 3.1. Підвищення прибутковості підприємства 72 3.2. Використання інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності підприємства з метою підвищення ефективності її результатів 90 3.3. Управління персоналом як основа покращення результатів діяльності підприємства 102 Висновки 113 Список літератури 119 Додатки.................................................................................................................127

Планування збутової діяльності підприємства

Вступ. 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти особливостей планування збутової діяльності підприємства 4 1. 1. Суть планування збутової діяльності підприємства 4 1. 2. Задачі планування збутової діяльності фірми. 9 Розділ 2. Методи планування і прогнозування збуту 13 2. 1. Економічні підходи до планування збуту 13 2. 2. Методи прогнозування 24 Розділ 3. Аналіз планування збутової діяльності підприємства 27 3. 1. Техніко-економічна характеристика підприємства 27 3. 2. План збуту 34 3. 3. Фактори, що впливають на збут 42 Розділ 4. Оптимізація планування збутової діяльності 47 4. 1. Заходи щодо підвищення ефективності збутової діяльності підприємства 47 4. 2. Прогнозна модель збуту 58 ВИСНОВОК 64

Планування збутової діяльності підприємства

Вступ. 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти особливостей планування збутової діяльності підприємства 4 1. 1. Суть планування збутової діяльності підприємства 4 1. 2. Задачі планування збутової діяльності фірми. 9 Розділ 2. Методи планування і прогнозування збуту 13 2. 1. Економічні підходи до планування збуту 13 2. 2. Методи прогнозування 24 Розділ 3. Аналіз планування збутової діяльності підприємства 27 3. 1. Техніко-економічна характеристика підприємства 27 3. 2. План збуту 34 3. 3. Фактори, що впливають на збут 42 Розділ 4. Оптимізація планування збутової діяльності 47 4. 1. Заходи щодо підвищення ефективності збутової діяльності підприємства 47 4. 2. Прогнозна модель збуту 58 ВИСНОВОК 64

РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади визначення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 7 1.1. Виробничо-комерційна діяльність підприємства: сутність, задачі та цілі. 7 1.2. Методичні принципи показників оцінки системи 27 1.3. Чинники підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності та перспектив підвищення ефективності 43 Розділ 2. Аналітична оцінка сучасного стану та перспектив підвищення ефективності діяльності ЗАТ „...” 49 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 49 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 55 2.3. Аналіз використання основного оборотного капіталу ЗАТ „...” 66 2.4. Аналіз прибутковості та рентабельності 76 Розділ 3. Обґрунтування програми підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності ЗАТ „...” 83 3.1. Пропозиції по напрямкам підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності 83 3.2. Використання інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності підприємства з метою підвищення ефективності її результатів 94 3.3. Управління персоналом як основа покращення результатів діяльності підприємства 106 Висновки 122 Список використаної літератури 128 Додаток А 136

Роль управління каналами збуту у процесі формування комплексу маркетингу

ВСТУП .................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ЗБУТУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ...................................................................................................5 1.1. Сутність та характеристика особливостей збутової діяльності підприємства ...................................................................................................................................6 1.2. Функціонування каналів розподілу підприємства як елементів його збутової діяльності .......................................................................................................... 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ЗБУТУ РЕСТОРАННОГО ПІДПРИЄМСТВ “ЄВРОПА” ЗА 2008-2010 РОКИ .......................................... 14 2.1. Оцінка збутової діяльності ресторанного підприємства “Європа” ……..... 14 2.2. Планування каналів розподілу збуту у процесі формування комплексу маркетингу та аналіз показників збутової діяльності ресторану “Європа” за 2008-2010 роки ............................................................................ 20 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗАЦІЇ КАНАЛІВ ЗБУТУ РЕСТОРАННОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЄВРОПА" ……………........... 23 ВИСНОВКИ ...................................................................................................... 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ...................................................... 29 ДОДАТКИ………………………………………………………….……………..33

Менеджмент збутової діяльності підприємства як складова ефективності його ЗЕД

Вступ 3 Розділ 1. Сутність, основні форми організації збуту та управління каналами збуту на підприємстві 5 Розділ 2. Характеристика сегментів збуту на підприємстві при здійсненні ЗЕД 16 Розділ 3. Аналіз особливостей збутової діяльності в умовах ЗЕД 21 3.1. Загальна характеристика ЗЕД підприємства 21 3.2. Особливості збутової діяльності складова ефективності його ЗЕД 27 Висновки 33 Список використаної літератури 36

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗБУТ ЯК ОДИН НАПРЯМКІВ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Методи організації товароруху 5 1.2. Аналіз організації збутової діяльності на підприємстві 8 1.3. Стимулювання збуту як запорука його ефективності 24 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ 44 2.1. Загальна характеристика організації 44 2.2. Фінансові показники діяльності підприємства 47 2.3. Організація збутової діяльності 56 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА МЕТОДИ ПОКРАЩЕННЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 75 3.1. Удосконалення елементів збуту та впровадження внутрішнього контролю збутової діяльності 75 3.2. Зміна та вибір збутової стратегії 81 3.3. Ефективність нововведень 92 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 104

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗБУТ ЯК ОДИН ІЗ НАПРЯМКІВ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Методи організації товароруху 5 1.2. Аналіз організації збутової діяльності на підприємстві 8 1.3. Стимулювання збуту як запорука його ефективності 24 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ 44 2.1. Загальна характеристика організації 44 2.2. Аналіз фінансових показників діяльності підприємства 47 2.3. Організація збутової діяльності 56 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА МЕТОДИ ПОКРАЩЕННЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 75 3.1. Удосконалення елементів збуту та впровадження внутрішнього контролю збутової діяльності 75 3.2. Зміна та вибір збутової стратегії 81 3.3. Ефективність застосування нововведень 92 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 104

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності збутової політики туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Поняття, сутність та еволюція концепції збуту в діяльності підприємства 7 1.2. Стратегія просування та збуту 10 1.3. Принципи формування системи й методів просування та збуту в комплексі маркетингу туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЗБУТУ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ТУРОПЕРАТОРА „ХХХ" 26 2.1. Загальна характеристика підприємства „ХХХ" 26 2.2. Дослідження впливу факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на формування системи збуту туристичного продукту підприємства 30 2.3. Дослідження етапів формування збутової політики туроператора та визначення елементів його взаємодії з іноземними контрагентами 43 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРОПЕРАТОРА „ХХХ" НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 57 3.1. Шляхи розширення збутової мережі туристичного підприємства та залучення нових контрагентів 57 3.2. Напрямки вдосконалення збутової політики 68 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 77 ДОДАТКИ 82-89

Управління формуванням асортиментом товарів в на основі маркетингу

Зміст Вступ 3 Розділ І. Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельних підприємств 8 1.1 Значення і цілі маркетингу в діяльності торговельних підприємств 8 1.2. Сучасна концепція маркетингу та її застосування 18 Розділ 2. Аналіз і оцінка комерційної діяльності приватної виробничо-комерційної фірми "Імпульс" 26 2.1.Організація господарських зв’язків з постачальниками 26 2.2. Організація проведення асортиментної політики 34 2.3. Організація проведення і стимулювання збуту товарів 41 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів на приватній виробничо-комерційній фірмі "Імпульс" 48 3.1. Аналіз динаміки обсягу та асортиментної структури роздрібного товарообороту 48 3.2. Основні напрямки підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів 63 Висновки та пропозиції 67 Список використаної літератури 71