институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Комерційна діяльність підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Зоопсихология | Реферат | Страниц: 28 | Год: 2005 | Размер: 27 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Комерційна діяльність підприємства

Вступ
Розділ 1. Поняття комерційної діяльності
Розділ 2. Ефективність комерційної діяльності торговельного підприємства на прикладі ТОВ „Вінпро”
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Cмотрите также:
ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ

Залікові питання з предмета "Комерційна діяльність" в обсязі домашньої контрольної роботи № 1 для студентів заочного відділення, спеціальності "Комерційна діяльність

Комерційна діяльність сервісного обслуговування та шляхи її вдосконалення (на прикладі готелю “Братислава”)

Вступ 3 1. Економічна сутність послуг 5 1.1. Види і сектори послуг 5 1.2. Сутність послуг 6 1.3. Класифікація послуг 8 2. Комерційна діяльність готельного комплексу “Братислава” 14 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 14 2.2. Аналіз доходів і витрат готельного комплексу 16 2.3. Аналіз рентабельності підприємства 26 3. Напрямки підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства 29 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 36

Звіт з практики управління персоналом

Вступ 3 1 Загальні положення 4 2 Аналіз діяльності підприємства 11 2.1 Аналіз внутрішнього розпорядку підприємства 11 2.2 Управління персоналом підприємства 15 2.3 Маркетингова і комерційна діяльність підприємства 16 3 Пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства 20 Висновок 27 Об’єктом практики є власне підприємство на ринку спортивних послуг, організаційно-виробнича діяльність та управлінська структура. Використана література 28

Комерційна діяльність оптового торговельного підприємства та шляхи її удосконалення

ВСТУП 3 1. Класифікація оптових торговельних підприємств 5 2. Організація збутової діяльності торговельного підприємства 12 3. Закупівельна діяльність торговельного підприємства 20 4. Економічна характеристика оптового підприємства ТД «Валенсія» 23 5.Особливості торговельно-технологічних процесів 27 6 Шляхи підвищення результативності комерційної діяльності ТД «Валенсія» 36 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ

КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 1. Закупівля товарів як функція комерційної діяльності 5 2. Економіко-організаційна характеристика підприємства 8 3. Аналіз надходження товарів 12 4. Договірна робота на підприємстві 15 5. Закупівельна політика підприємства 18 Висновки і пропозиції 27 Список використаної літератури 30

Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг

4 Комерційна інформація, її роль, види , вимоги до неї. Використання ПЕОМ в інформаційному забезпеченні комерційної діяльності. Комерційна таємниця, її суть, правове забезпечення. Поняття товару, як об єкту комерційної діяльності. Комерційна класифікація товару (послуг). Торговельна класифікація товарів широкого вжитку та послуг. 3 14 Етапи і порядок формування асортименту товарів, в підприємствах роздрібної торгівлі. Планування асортименту товарів у магазинах. 10 26 Організація постачання підприємств роздрібної торговельної мережі. Вимоги та основні форми товаропостачання. Облік і контроль виконання договірних зобов язань. 12 32 Складіть програму проведення конференції покупців, яка завершує виставку-продаж «Одяг до зимового сезону». 18 47 . Скласти проект специфікації 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24

Комерційна діяльність формування асортименту товарів в магазині

ЗМІСТ І ВСТУП............................................................................................................... 3 1.1 Роль, задачі, функції і місце торгівлі в умовах ринкових відносин........ 3 1.2 Перспективи розвитку і особливості комерційної діяльності в умовах ринкових відносин....................................................................................... 7 1.3 Поняття про асортимент і його класифікація............................................ 10 ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА................................................................................... 16 2.1 Характеристика торгового підприємства.................................................. 16 2.2 Комерційна діяльність формування асортименту товарів в магазині та шляхи його удосконалення......................................................................... 21 2.2.1 Чинники, які впливають на формування асортименту........................... 21 2.2.2 Аналіз формування асортименту............................................................. 24 2.3 Договори поставки і їх зміст........................................................................ 31 2.4 Планування асортименту продукції........................................................... 35 2.5 структура асортименту товару.................................................................... 38 ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА............................................................................... 45 3.1 Фінансовий аналіз за звітний період.......................................................... 45 3.2 Висновки по фінансовому аналізу............................................................... 51 3.3 Свої пропозиції по удосконаленню комерційної діяльності формування асортименту товарів............................................................... 53 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ................................................... 57 ДОДАТКИ.......................................................................................................... 59

Комерційна діяльність роздрібного торговельного підприємства і шляхи її удосконалення ( на прикладі магазину «Велика Кишеня»)

ВСТУП 3 1. Теоретичні основи комерційної діяльності підприємства 5 2. Організаційно-економічна характеристика підприємства 9 3. Напрямки здійснення комерційної діяльності 18 4. Аналіз стану закупівельної роботи на підприємстві 24 5. Оцінка ефективності комерційних угод 28 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 31 ДОДАТКИ 35

Господарська діяльність як предмет господарського права, характер і мета господарювання

Вступ 3 1. Визначення господарської діяльності як предмету господарського права 4 2. Принципи господарської діяльності 12 3. Види господарської діяльності 12 3.1 Господарська комерційна діяльність 12 3.2. Некомерційна господарська діяльність 17 4. Зовнішньоекономічна діяльність як особливий вид господарської діяльності 19 Висновки 25 Використана література: 26

Звіт з практики товарознавця

Вступ 3 1. Загальні відомості про підприємство ТОВ “Росичі” 5 2. Комерційна діяльність підприємства 11 3. Управління асортиментом продукції 17 4. Контроль і оцінка якості виробів на підприємстві 20 5. Вивчення попиту, реклама, угоди на підприємстві 23 Висновки і пропозиції 28 Література 30