институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Економіка Іспанії, Греції, Португалії

Каталог пособий и учебных материалов | Контроль и ревизия | Реферат | Страниц: 30 | Год: 2005 | Размер: 25 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Економіка Іспанії, Греції, Португалії

Вступ
Розділ 1. Економіка Іспанії
Розділ 2. Економіка Греції
Розділ 3. Економіка Португалії
Висновки
Список використаних літературних джерел
Cмотрите также:
Місце країн Середземномор я (Іспанія, Португалія, Греція) у світовому господарстві

Вступ..................................................................................................................3
Розділ 1. Особливості геополітичного розміщення Іспанії,
Португалії та Греції..........................................................................5
Розділ 2. Економічна характеристика Середземноморських країн.............11
2.1. Економіка Іспанії..................................................................................11
2.2. Економіка Греції..................................................................................19
2.3. Економіка Португалії...........................................................................21
Розділ 3. Перспективи економічного розвитку Португалії, Іспанії
та Греції..............................................................................................26
Висновки............................................................................................................30
Список використаних літературних джерел...................................................32


ПОЛІТИЧНИЙ РОЗВИТОК ІСПАНІЇ І ПОРТУГАЛІЇ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ ПОЧАТКУ ХХІ СТ

ВСТУП 2 Розділ І. Внутрішньополітичний розвиток Іспанії у другій половині ХХ - початку ХХІ ст. 2 Розділ ІІ. Зовнішня політика Іспанії у другій половині ХХ - початку ХХІ ст. 2 Розділ ІІІ. Португалія у другій половині ХХ - початку ХХІ ст. 2 ВИСНОВКИ 2 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 2

Макроекономічні параметри Греції

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Розрахунково-аналітичні результати економічної діяльності Греції 4 1.1. Економічні особливості розвинутих країн 4 1.2. Макроекономічні показники Греції 8 Розділ 2. Макроекономічні параметри Греції 18 2.1. Фізико-географічна характеристика Греції 18 2.2. Демографічні та етнічні характеристики Греції 21 2.3. Державний лад і політичне життя 23 2.4. Зовнішня політика Греції, макроекономічні показники 26 2.5. Економіка країни 30 2.6. Система оподаткування в Греції 31 Висновки 36 Список використаної літератури 38

Туристична індустрія Іспанії

Вступ 3 1. Теоретичні засади дослідження туристичного потенціалу країни 5 1.1. Поняття ринку туристичних послуг та індустрії туризму 5 1.2. Структура і типологія туристичного ринку 8 1.3. Методика дослідження туристичного ринку 10 2. Ресурсна база розвитку туризму в Іспанії 13 2.1. Природно - рекреаційний потенціал 13 2.2. Історико-культурний потенціал Іспанії 18 3. Характеристика туристичної галузі Іспанії 25 3.1. Аналіз туристичного ринку Іспанії 25 3.2. Провідні туристичні регіони Іспанії 30 Висновки 37 Література 38 Додаток А. Карта меж автономних співтовариств Іспанії та їх провінцій 39

Порівняльна характеристика системи вищої освіти України та Іспанії

Зміст 1. Вступ 3 2.1. Законодавство про вищу освіту Іспанії 4 2.2. Системи вищої освіти України і Іспанії 5 2.3. Традиції громадянської освіти Іспанії 8 2.4. Система вищої освіти у конкретному університеті України та Іспанії 10 3. Відповідність систем вищої освіти України та Іспанії, вимоги Болонського процессу 15 Висновки 19 Список використаної літератури 20

ТУРИСТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІСПАНІЇ

Вступ 3 1. Теоретичні засади дослідження туристичного потенціалу країни 8 1.1. Поняття ринку туристичних послуг та індустрії туризму 8 1.2. Структура і типологія туристичного ринку 19 1.3. Методика дослідження туристичного ринку 27 2. Ресурсна база розвитку туризму в Іспанії 37 2.1. Природно - рекреаційний потенціал 37 2. 2. Історико-культурний потенціал Іспанії 43 2.3. Соціально-економічні ресурси Іспанії 53 3. Характеристика туристичної галузі Іспанії 59 3.1. Аналіз туристичного ринку Іспанії 59 3.2. Провідні туристичні регіони Іспанії 73 3.3. Аналіз іспансько-українських відносин в галузі туризму 86 Висновки та пропозиції 96 Список використаної літератури та джерел 101 Додатки 103

Туристичні ресурси Іспанії

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІСПАНІЇ 5 1.1. Фізико-географічна характеристика країни 5 1.2. Короткий нарис історії Іспанії 9 1.3. Державно-адміністративний устрій 12 1.4. Соціально-економічний розвиток 14 2. ПРИРОДНО-РЕКРЕАЦІЙНІ ТА ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ КРАЇНИ 17 2.1. Природний потенціал Іспанії 17 2.2. Історико-культурні пам’ятки країни 23 3. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ІСПАНІЇ: СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 30 3.1. Основні етапи розвитку іспанського туризму 30 3.2. Туристичне районування країни 32 3.3. Аналіз туристичного ринку Іспанії 37 ВИСНОВОК 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45 ДОДАТКИ 47-48

Порівняльна характеристика податкової системи Іспанії та України

Вступ 4 Розділ 1. Податкова система Іспанії та України 5 1.1 Формування податкової системи королівства Іспанія 5 1.2 Становлення податкової системи України 10 Розділ 2 Сучасний стан оподаткування в Іспанії та України 15 2.1 Оподаткування в Іспанії 15 2.2 Податкова система України 19 Розділ 3.Оптимізація розбудова податкової системи Іспанії та України 21 3.1 Засади оптимізації податкової системи Іспанії 21 3.2 Особливості розбудови податкової системи України 22 Висновки 25 Список використаної літератури 26

Місце Іспанії в міжнародному поділі праці

Вступ 3 Розділ 1. Масштаби, рівень розвитку і структура господарства 6 Іспанії. 6 1.1. Масштаби і рівень розвитку національної економіки 6 1.2. Особливості галузевої і територіальної структури господарства 10 Розділ 2. Передумови формування зовнішньоекономічних зв'язків Іспанії 18 2.1. Геополітичні передумови 18 2.2. Природні передумови. 20 2.3. Історичні передумови 25 2.4. Соціально-демографічні передумови 28 2.5. Економіко-географічні передумови 30 Розділ 3. Місце Іспанії на світових товарних ринках 35 3.1. Загальні риси структури зовнішньої торгівлі товарами 35 3.2. Позиції Іспанії на ринку легкої промисловості 40 3.3. Позиції Іспанії на ринку машинобудування 42 Розділ 4. Місце Іспанії на світових ринках послуг 44 4.1.Позиції Іспанії на світовому ринку туристичних послуг 44 4.2.Позиції Іспанії на світовому ринку банківських/транспортних послуг 46 Висновки і пропозиції 53 Список використаної літератури. 57

Мода на Батьківщині Кориди

Вступ 2 1. Формування ідеалу краси в Іспанії: історичний аспект 4 2. Сучасна мода в Іспанії 9 3. Історія кориди 15 Висновки. Місце кориди в культурній традиції Іспанії 21 Література 23