институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методика діагностики системи управління та матриця продукт-ринок

Каталог пособий и учебных материалов | Психология возрастная | Курсовая | Страниц: 10 | Год: 2005 | Размер: 12 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Методика діагностики системи управління та матриця продукт-ринок

Вступ / 1. Методика діагностики та аналізу системи управління / 2. Матриця продукт-ринок / Використана література
Cмотрите также:
Стратегічне управління

Завдання 1 2 Для вантажного АТП розробити комплекс цілей у вигляді дерева цілей – два рівня декомпозиції (для розробки річного плану) реалізація яких може привести до підвищення продуктивності праці ремонтних робітників технічної служби підприємства. 2 Завдання 2 4 Використовуючи модель „продукт-ринок” А.Дж.Стрейнера побудувати матрицю і визначити рівень ризику для даних співвідношень продукт-ринок: абсолютно новий продукт плануємо вивести на абсолютно новий ринок. 4 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 6

Методика діагностики конкурентоспроможності продукції

Методика діагностики конкурентоспроможності організації 3 Практичне завдання. Методика діагностики конкурентоспроможності продукції на прикладі під-ва 13 Література 28 Додаток. Фінансова звітність ЗАТ «Назва» за 2008 р. 29

Аудит системи управління підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи системи управління підприємством 5 1.1 Економічна характеристика системи управління підприємством 5 1.2. Огляд нормативної бази та спеціальної літератури з питань аудиту системи управління підприємства 8 Розділ 2. Організація та методика аудиту системи управління підприємства ТОВ “Назва” 12 2.1. Попередня оцінка діяльності та якості звітності підприємства ТОВ “ Назва ” 12 2.2. Планування аудиту системи управління підприємства ТОВ “ Назва ” 18 2.3. Оцінка системи внутрішнього контролю системи управління підприємства ТОВ “ Назва ” 21 2.4. Методика аудиту системи управління підприємства ТОВ “ Назва ” 25 Розділ 3. Методика аудиту системи управління в умовах застосування комп’ютерних інформаційних систем 38 Висновки 41 Список використаної літератури 43 Додатки 45

Економічна діагностика

Методика діагностики конкурентоспроможності продукції 3 Література 14 Практичне завдання. Методика діагностики конкурентоспроможності продукції на прикладі під-ва 15 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2008 р. 30

Стратегічне управління

1. Визначте завдання та організація стратегічного аналізу 3 2. Охарактеризуйте концепції стратегії 9 3. Визначте відмінності стратегічних планів та програм. Засоби діагностики організації. 11 4. Реферат: Засоби діагностики організації 16 Вступ 16 1. Особливості стратегічної діагностики організації 17 2. Джерела і способи діагностики 20 Висновки 23 Список використаної літератури 24

Напрями розвитку лабораторної діагностики. Імунохімічні аналізатори

Вступ 3 1. Визначення і основні поняття лабораторної діагностики 4 2. Сучасні тенденції розвитку клінічної лабораторної діагностики 7 3. Спільні направлення розвитку клінічної лабораторної діагностики 9 4. Особливості окремих видів клінічної лабораторної діагностики на сучасному етапі 12 5. Комплексний характер клінічної лабораторної діагностики 18 6. Мікропланшетні аналізатори імунохімій 20 Висновок 23 Список використаних літературних джерел 27

Методи діагностики інтелекту

1. Поняття інтелекту. Проблеми тестування інтелекту 2. Матриці Равена (короткий опис діагностичної методики) 3. Діагностика структури інтелекту тестом Амтхауера 4. Методика діагностики інтелекту дітей "Що тут зайве?"

Моделі прийняття стратегічних рішень

ВСТУП 2 1. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ. МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ 4 1.1. СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ 4 1.2. ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ 6 1.2.1. Процес стратегічного планування 6 1.2.2. Визначення стратегічних господарських одиниць — СБО. 7 1.2.3. Комплексний аналіз ситуації для кожної СБО 9 1.2.4. Установлення цілей маркетингу СБО 11 1.3. МАТРИЦЯ РОЗВИТКУ ТОВАРУ/РИНКУ 12 1.4. МАТРИЦЯ КОНКУРЕНЦІЇ 15 1.5. МАТРИЦЯ ЗРОСТАННЯ/ЧАСТКА РИНКУ 18 1.6. МОДЕЛЬ «ПРИВАБЛИВІСТЬ-КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ» 23 2.АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ДОСВІДУ УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІІ “АКІРА” 25 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ СИТУАЦІЇ 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

Маркетинг у комерційній діяльності

1. Приоритетні маркетингові цілі організацій на світових ринках 3 2. „Стратегічні вікна”, їх сутність і значення в управлінні маркетингом 8 3. Корпоративна стратегія 13 4. Матриця „товар-ринок”, „БКГ”, „Мак-Кінсі”. Вищеназвані матриці і моделі застосовуються при розробці: 16 5. Сегментуйте ринок зубної пасти. Ваші дії в товарній інноваційній політиці фірми – роздрібного торговця цього товару на Україні 17 Список літератури 18

Особливості здійснення економічної діагностики на підприємстві

Вступ 3 1. Економічна діагностика: Поняття, значимість 3 1.1. Поняття та джерела економічної діагностики 3 1.2. Класифікація економічної діагностики 5 1.3. Особливості економічної діагностики 6 2. Особливості здійснення економічної діагностики на підприємстві 8 2.1. Загальна економічна діагностика підприємства 8 2.2. Аналіз ліквідності та фінансової стійкості ЗАТ “Галка Лтд” 13 Висновки 24 Список використаної літератури 26 Додатки 27