институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес планування як основа подальшого розвитку підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Культура | Реферат | Страниц: 34 | Год: 2005 | Размер: 1866 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес планування як основа подальшого розвитку підприємства

Вступ
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану
1.2. Цілі розробки бізнес-плану
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану
2.1. Структура бізнес-плану
2.2. Логіка розробки бізнес-плану
Висновки
Список використаної літератури
Cмотрите также:
Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти бізнес-планування 6 1.1. Роль та значення бізнес-планування в розвитку діяльності підприємства 6 1.2. Методичні підходи до бізнес-планування 12 1.3. Особливості застосування інформаційних технологій в бізнес-плануванні 36 Висновки до розділу 1 45 Розділ 2. Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ „...”) 47 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика базового підприємства 47 2.2. Обґрунтування основних напрямків розвитку діяльності підприємства та розробка бізнес-плану 66 2.3. Оцінка ефективності розробленого проекту 76 Висновки до розділу 2 83 Висновки 85 Список використаних джерел 88 Додатки 94 Додаток А. Техніко-економічні показники діяльності підприємства ТОВ «...» 94 Додаток Б. Фінансова звітність ТОВ „..” 95 Додаток В. Бізнес-план розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 98 Додаток Г. Основні показники інвестиційного проекту 115

Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти бізнес-планування 6 1.1. Роль та значення бізнес-планування в розвитку діяльності підприємства 6 1.2. Методичні підходи до бізнес-планування 12 1.3. Особливості застосування інформаційних технологій в бізнес-плануванні 36 Висновки до розділу 1 45 Розділ 2. Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ „Іквел”) 47 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика базового підприємства 47 2.2. Обґрунтування основних напрямків розвитку діяльності підприємства та розробка бізнес-плану 66 2.3. Оцінка ефективності розробленого проекту 79 Висновки до розділу 2 86 Висновки 88 Список використаних джерел 91 Додатки 97 Додаток А. Техніко-економічні показники діяльності підприємства ТОВ «Іквел» 97 Додаток Б. Фінансова звітність ТОВ „Іквел” 98 Додаток В. Бізнес-план розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 101 Додаток Г. Основні показники інвестиційного проекту 118

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

Проект бізнес-плану розвитку підприємства

ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та функції бізнес-планування 5 1.2. Методологія розробки бізнес-плану 14 1.3. Досвід розробки бізнес-плану 21 ІІ. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 24 2.1. Загальна характеристика підприємства 24 2.2. Аналіз організаційно-технічного рівня підприємства 26 ІІІ. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА 32 3.1. Вступна частина 32 3.2. Аналіз положення справ у галузі 34 3.3. Істота запропонованого проекту 37 3.4. Виробничий план 38 3.5. Організаційний план 40 3.6. План маркетингу 41 3.6. Фінансовий план 45 3.7. Оцінка ризику 53 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 ДОДАТОК А 64 ДОДАТОК Б 65

Формулювання стратегії розвитку підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Основне поняття стратегічного планування 5 1.2. Сутність та характеристика основних стратегій 6 1.3. Принципи планування 8 2. ФОРМУЛЮВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Процес формування стратегій 11 2.2. Етапи формування 13 2.3. Основні типи стратегій 18 3. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 3.1. Загальні поняття, зміст та структура бізнес-планування 20 3.2. Приклад розробки бізнес-плану інвестиційного проекту „Харчова промисловість” 23 ВИСНОВКИ 30 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32

Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-планування туристичної фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та значення інформаційного забезпечення бізнес-планування організації 5 1.2. Методологічні основи розробки бізнес-плану 8 1.3. Особливості інформаційного забезпечення бізнес-планування на туристичному підприємстві 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 19 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «Назва» 19 2.2. Діагностика ефективності використання бізнес-планування на туристичному підприємстві «Назва» 25 2.3. Порівняльна характеристика інформаційно-аналітичного забезпечення бізнес-плану 34 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 39 3.1. Обґрунтування ефективності підприємства «Назва» 39 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення 41 3.3. Перспективи розвитку внаслідок вдосконалення системи інформаційно-аналітичного забезпечення 56 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 68

Методичні основи обгрунтування бізнес-плану підприємства (на прикладі підприємства з продажу торгівельного устаткування)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. БІЗНЕС - ПЛАНУВАННЯ ЯК КОНЦЕПЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. МІСЦЕ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ ПЛАНУВАННЯ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.2. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ЙОГО ОСНОВНИХ РОЗДІЛІВ 13 1.3. ПРОБЛЕМИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ ДИНАМІЧНОГО ЗОВНІШНЬОГО ОТОЧЕННЯ 38 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ “МАЙСТЕР-НОРД” 43 2.1. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 43 2.2 ВИЯВЛЕННЯ ТА ОЦІНКА ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 62 2.3. АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (ПОТЕНЦІАЛУ) РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 73 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77 3.1 РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77 3.2. ОБГРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТА ФІНАНСОВИХ АСПЕКТІВ ПРОЕКТУ 80 3.3 ДОСЛІДЖЕННЯ РИЗИКУ ПРОЕКТУ ТА СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ЩОДО ЙОГО ЗНИЖЕННЯ (УНИКНЕННЯ) 95 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107