институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Використання новітніх інформаційних технологій для формування іміджу держави

Каталог пособий и учебных материалов | Информационные технологии | Реферат | Страниц: 29 | Год: 2004 | Размер: 30 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Використання новітніх інформаційних технологій для формування іміджу держави

Вступ 3
1. Інформаційний простір бізнесу. 5
2. Нова роль бібліотеки 9
3. Інформаційний ринок у країнах Центральної і Східної Європи 11
4. Технології комерційного поширення інформації 13
5. Правове середовище інформаційної діяльності 18
Висновки і пропозиції 28
Список використаної літератури: 29

Cмотрите также:
Оптимізація використання інформаційних технологій в професійній діяльності викладачів ПТУ

Вступ 3 1. Історико-методологічні аспекти дослідження 6 1.1. Поняття «інформаційні технології» 6 1.2. Історичний аналіз 13 1.3. Методологія наукових досліджень 16 2. Теоретичний аналіз 25 2.1. Сутність і специфіка управління навчальним закладом та ПТУ 25 2.2. Сфери застосування інформаційних технологій в ПТУ 32 2.3. Використання інформаційних технологій в ПТУ 34 3. Практична частина 38 3.1. Проблеми та недоліки використання інформаційних технологій в професійній діяльності викладачів ПТУ 38 3.2. Рекомендації щодо вирішення проблем впровадження інформаційних технологій 39 3.3. Впровадження комп’ютера в діяльність викладачів ПТУ 42 Висновок 48 Література 50

Формування іміджу як PR-діяльність

ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………….…..3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ....................5 1.1. Сутність та історичні аспекти становлення іміджу як PR-діяльності ………………………………………………………………... 5 1.2. Іміджмейкинг в системі Public Relations……………………..…9 1.3. Психологічні основи створення іміджу………………………...18 2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІІ…...24 2.1. Стратегічні проблеми і концепці іміджу компаній…………..24 2.2. Аналіз діючого іміджу компанії ………………………………..28 2.3. Формування іміджу компанії Dell……………………………....32 2.4. Формування іміджу керівника організації ……………………...38 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………………………………….....47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………...50 ДОДАТКИ ………………………………………………………..…….52

Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи формування іміджу ЗОЗ 7 1.1. Соціально-педагогічні передумови, що визначають зміст і структуру іміджу ЗОЗ 7 1.2. Сутність, структура та умови формування іміджу ЗОЗ 12 1.3. Особливості формування іміджу ЗОЗ 29 Розділ ІІ. Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ 49 2.1. Аналіз стану сформованості іміджу ЗОЗ 49 2.2. Шляхи формування іміджу ЗОЗ 49 Висновки Література 50 Література 52

ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗОЗ 8 1.1. Соціально-педагогічні передумови, що визначають зміст і структуру іміджу ЗОЗ 8 1.2. Сутність, структура та умови формування іміджу ЗОЗ 13 1.3. Особливості формування іміджу ЗОЗ 30 РОЗДІЛ ІІ. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗОЗ 51 2.1. Аналіз стану сформованості іміджу ЗОЗ 51 2.2. Шляхи формування іміджу ЗОЗ 72 ВИСНОВКИ 91 ЛІТЕРАТУРА 96 ДОДАТКИ 102

Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6 1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6 1.2. Формування зовнішнього й внутрішнього іміджу організації 12 1.3. Імідж організації як фактор підвищення її конкурентоспроможності 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ НА БАЗІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ „Назва” 22 2.1. Загальна характеристика підприємства 22 2.2. Стратегія компанії по формуванню іміджу 25 2.3. Оцінка маркетингового дослідження іміджу ТОВ „Назва” 28 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ТОВ „Назва” 32 3.1. Шляхи і засоби розвитку іміджу сучасної організації 32 3.2. Оцінка ефективності технологій створення іміджу сучасної організації на перспективу 40 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48 ДОДАТКИ 51

Конфліктні технології у формуванні політичного іміджу

Вступ 3 1. Іміджеве позиціонування як технологія 4 2. Використання конфліктних технологій як ресурс формування іміджу політика в міжнародних відносинах 12 Висновок 20 Список використаної літератури 23

ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛІ

Вступ 5 1. Аспекти та особливості сфери послуг 9 1.1. Готель як складова галузі послуг 9 1.2. Стан готельного ринку в Україні. 19 1.3. Роль інформаційних технологій в готельному бізнесі. 24 2. Аналіз ВАТ «....» та стану автоматизації його діяльності. Обґрунтування необхідності впровадження інформаційних технологій. 33 2.1. Загальна характеристика ВАТ «...». 33 2.2. Аналіз основних показників діяльності готелю. 38 2.3. Аналіз управління та організаційної структури готелю. 48 2.4. Обґрунтування необхідності впровадження інформаційних 66 технологій в готелі. 66 3. Ефективність використання інформаційних технологій в ВАТ «...» 75 3.1. Автоматизовані інформаційні технології в управлінні діяльністю готелю. 75 3.1.1. Аналіз інформаційних потоків та зв’язків. 75 3.1.2. Автоматизація систем бронювання. 83 3.1.3. Автоматизація документообігу. 89 3.1.4. Автоматизація системи знижок та обліку корпоративних клієнтів. 93 3.2. Використання глобальної мережі Іnternet в діяльності готелю. 95 3.3. Шляхи оптимізації використання інформаційних технологій в готелі. 99 Висновки 111 Список літератури 115 Додатки………………………………………………………………………….123

Преспективи розвитку інформаційних технологій

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття інформаційні технології 5 1.1 Головні системи інформаційних технологій 5 1.2. Роль інформаційних технологій в житті суспільства 9 Розділ 2. Розвиток інформаційних технологій в «інформаційному суспільстві». 15 2.1 Шляхи розвитку інформаційних технологій 15 2.2 Вплив розвитку інформаційних технологій на розвиток суспільства. 24 ВИСНОВКИ 27 ЛІТЕРАТУРА. 29

Створення корпоративного іміджу засобами PR

Вступ 2 Розділ І. Імідж організації як явище та його основні складові 6 1.1 Об‘єкти формування іміджу та основні елементи корпоративного іміджу 6 1.2 Основні етапи формування іміджу організації 10 1.3 Сучасна концепція іміджу організації 19 Розділ ІІ.Теоретичні аспекти паблік рілейшнз 23 2.1 Необхідність Public Relations в сучасному світі та основні принципи PR 23 2.2 Основні етапи PR-діяльності 27 2.2 Використання PR-технологій створення корпоративного іміджу на українських підприємствах 33 Розділ ІІІ. Аналіз впливу створення корпоративного іміджу засобами PR в автомобільному бізнесі 36 3.1 Загальний огляд стану корпоративного PR в автомобільному бизнесі 36 3.2 Корпоративний PR та корпоративний імідж в міжнародному автомобільному холдінгу «Атлант-М» 39 3.3 Корпоративна ідентичність (внутрішній корпоративний PR) 44 Висновки 47 Список використаних джерел 49

Імідж підприємства та перспективи його розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6 1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6 1.2. Формування зовнішнього й внутрішнього іміджу організації 20 1.3. Імідж організації як фактор підвищення її конкурентоспроможності 30 ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 39 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ НА БАЗІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ „Назва” 40 2.1. Економічна характеристика підприємства 40 2.2. Аналіз іміджу організації ТОВ „Назва” 49 2.3. Тактика компанії по формуванню іміджу 55 ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ 64 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІМІДЖУ ТОВ „Назва” 66 3.1. Шляхи і засоби розвитку іміджу сучасної організації 66 3.2. Оцінка ефективності технологій створення іміджу сучасної організації на перспективу 85 ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ 90 ВИСНОВКИ 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98 ДОДАТКИ 103