институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування регіональних структур управління в Україні

Каталог пособий и учебных материалов | Психология возрастная | Реферат | Страниц: 29 | Год: 2005 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Формування регіональних структур управління в Україні

Вступ / Розділ 1. Підприємство, галузь і територія як об’єкти управління / Розділ 2. Новий тип економічних відносин між підприємствами, галузями і територіями / Розділ 3. Становлення системи регіонального управління територіями / Висновки / Список використаної літератури
Cмотрите также:
Регулювання регіональних бюджетів

Зміст Вступ 3 1. Сутність і склад регіональних фінансів 5 1.1 Сутність регіональних фінансів 5 1.2 Склад регіональних фінансових ресурсів 6 2. Регіональні бюджети - головна фінансова база територіальних органів влади 8 2.1 Доходи регіональних бюджетів 9 2.2 Система регулювання регіональних бюджетів 12 2.3 Витрати регіональних бюджетів 13 3. Фінансові ресурси регіонів в умовах ринкових відносин 17 Висновки 30 Список використаних джерел 31

Регулювання регіональних бюджетів

Зміст Вступ 3 1. Сутність і склад регіональних фінансів 5 1.1 Сутність регіональних фінансів 5 1.2 Склад регіональних фінансових ресурсів 6 2. Регіональні бюджети - головна фінансова база територіальних органів влади 8 2.1 Доходи регіональних бюджетів 9 2.2 Система регулювання регіональних бюджетів 12 2.3 Витрати регіональних бюджетів 13 3. Фінансові ресурси регіонів в умовах ринкових відносин 17 Висновки 30 Список використаних джерел 31

Формування та розвиток принципів управління

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Формування та розвиток принципів управління 5 2. Принципи та функції менеджменту управління організацією 10 3. Структура управління АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ 18 3.1. Визначення поняття і принципи побудови АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА 18 3.2. Ієрархічний тип структур управління 21 3.3. Органічний тип структур управління 25 Висновок 28 Список використаної літератури 29

Організаційна діяльність як загальна функції менеджменту

1. Сутність організаційної діяльності та її місце в системі управління. Поняття та складові організаційної діяльності. Командний ланцюжок. Владні повноваження, обов'язки, відповідальність. Норма керованості. Централізація та децентралізація. Процес делегування повноважень та відповідальності. 2 2. Департаменталізація: функціональна; продуктова; географічна; за процесами; за клієнтами. Команди з перехресними функціями. Взаємодія та взаємовплив структур організації. 8 3. Сутність організаційної структури управління та її роль в досягненні мети. Елементи структури. Характеристика основних видів організаційних структур управління. Лінійні і функціональні організаційні структури управління. Комбіновані структури управління: лінійно-функціональна; лінійно-штабна; дивізіональна; матрична. Функціональний підхід до формування організаційних структур менеджменту. Цільовий підхід до формування організаційних структур. 12 Список використаної літератури: 18

Аналіз організаційних структур управління сучасними підприємст-вами в Україні (на прикладі ТОВ “ Зоя”

Зміст Вступ……………………………………….….………………………………3 1. Теоретичні питання структури управління організацією 1.1. Суть організаційних структур управління та принципи їх побудови........................................................................................................... 5 1.2. Порівняльна характеристика організаційних структур управління організацією.......................................…………………………7 1.3. Фактори вибору організаційних структур управління....... 14 2. Дослідження організаційної структури управління ТОВ “Зоя” 2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства... 25 2.2. Аналіз організаційної структури управління ТОВ ‘’Зоя’’.. 27 2.3. Аналіз впливу характеру діяльності на розмір і внутрішню культуру організації…….……………………………….………… 39 2.4. Основні аспекти організаційного процесу………...……….. 45 2.5. Аналіз діяльності торгового відділу……………….…………56 2.6. Аналіз функцій маркетингу та торгової діяльності організа-ції…………………………………………………………………………….. 61 2.7. Вплив зовнішніх факторів на організаційну структуру управлін-ня ТОВ ‘’Зоя’’……………………………………………………………….67 3. Вдосконалення організаційної структури управління ТОВ ‘’Зоя’’ 3.1. Заходи по вдосконаленню організаційної структури управ-ління ТОВ ‘’Зоя’’……………………………………………………73 Висновки………………………………………………………………….…77 Список використаної літератури……………………………………….. 80

Основні елементи та типи організаційних структур

Зміст Вступ 3 1 Основні елементи та типи організаційних структур 4 2 Фактори та методи формування організаційних структур управління 12 Висновки 14 Використана література 15

Основні елементи та типи організаційних структур

Зміст Вступ 3 1 Основні елементи та типи організаційних структур 4 2 Фактори та методи формування організаційних структур управління 12 Висновки 14 Використана література 15

Розробка функціональної структури

Зміст 1 Поняття організації і організаційної структури............................................ 3 2 Типи організаційних структур управління.................................................... 5 3 Порівняння структур управління................................................................... 13 4 Вдосконалення організаційних структур...................................................... 17 5 Вимоги, які повинна забезпечувати організаційна структура управління. 21 6 Внутрішні фактори, яки впливають на розробку структури управління... 22 7 Розробка функціональної структури підприємства...................................... 23 Перелік використаних джерел........................................................................... 31

Організаційна структура управління підприємством та обґрунтування проекту її вдосконалення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методичні питання формування сучасних організаційних структур управління підприємством 6 1.1. Визначення поняття „структура управління” та її характеристики 6 1.2. Системно-цільовий підхід до проектування структур та його основні етапи 18 1.3. Принципи та методи побудови організаційної структури управління підприємством та оцінка її ефективності 21 1.4. Світовий досвід модифікації організаційних структур управління підприємством 30 РОЗДІЛ 2. Аналіз ефективності функціонування підприємства та оцінка діючих структур управління 41 2.1. Характеристика ефективності функціонування підприємства 41 2.2. Аналіз різновидів організаційних структур управління 47 2.3. Аналіз організаційної структури підприємства та її основні недоліки 62 РОЗДІЛ 3. Обґрунтування проекту удосконалення організаційної структури управління підприємством 79 3.1. Методи проведення робіт щодо вдосконалення організаційної структури управління підприємством 79 3.2. Схема розробки оновленої організаційної структури управління підприємством 84 3.3. Оцінка ефективності оновленої організаційної структури управління підприємством та її вплив на ефективність його функціонування 104 ВИСНОВОК 110 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 113 ДОДАТКИ 117

Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом

Вступ 3 1. Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом 5 1.1. Комплекс функціональних завдань для реалізації процесу маркетингу 5 1.2. Основні функції маркетингу фірми 8 1.3.Внутрішні та зовнішні фактори маркетингу 10 1.4. Організаційна побудова служб маркетингу підприємства. 13 1.5. Стратегічне планування 17 1.6.Аналіз внутрішніх можливостей фірми. 21 1.7. Організаційні форми маркетингу. Організаційна структура фірми, зорієнтованої на ринок. 26 2.Структура управління організацією 33 2.1. Визначення поняття і принципи побудови 33 2.2. Ієрархічний тип структур управління 36 2.3. Органічний тип структур управління 38 2.4. Вдосконалення організаційних структур менеджмента 41 2.5. Розвиток організаційних структур та сучасні аспекти управління підприємством в Україні 44 2.6. Контроль маркетингової діяльності підприємства. 61 3. Практика організації маркетингу на підприємстві. 66 3.1. Організація маркетингової діяльності 66 3.2. Організація маркетингової служби підприємства 72 Висновки 81 Література 86