институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Питання соціального виховання у спадщині А. С. Макаренка

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 30 | Год: 2005 | Размер: 25 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Питання соціального виховання у спадщині А. С. Макаренка

Вступ
Розділ І. Основні напрямки соціального виховання у спадщині А. С. Макаренка
1.1. Трудове виховання
1.2. Сімейне виховання
1.3. Робота з важковиховуваними у практичній діяльності А. С. Макаренка (за “Педагогічною поемою”)
Розділ ІІ. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасність
2.1. Застосування спадщини А. С. Макаренка у підготовці соціальних працівників
2.2. А. С. Макаренко про роль педагога у соціальному вихованні учнівської молоді
Висновки
Список використаних джерел
Cмотрите также:
Проблеми родинного виховання в педагогічній спадщині А.С. Макаренка

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи сімейного виховання як складова частина загальної системи формування особистості 6 1.1 Поняття сімейного виховання в педагогічній науці 6 1.2 Особливості сімейного виховання в початковій школі 12 2. Проблеми родинного виховання в педагогічній спадщині Макаренка 15 2.1 Аналіз педагогічної діяльності А.С. Макаренка та її вплив на ідеї родинного виховання 15 2.2 "Книга для батьків" та її роль у сімейному вихованні 19 2.3 Макаренко про батьківський авторитет 23 2.4 Експериментальна робота 30 Висновки 35 Список використаної літератури 36 Додаток 39

Основи педагогіки Макаренка

Зміст Вступ…………………………………………..............................3 Розділ 1. Основи педагогіки Макаренка.....................................7 1.1 Виховання дітей у колективі........................................7 1.2 Дисципліна і режим......................................................8 1.3 Трудове виховання........................................................8 1.4 Проблема сімейного виховання...................................8 Розділ 2. Педагогічний досвід Макаренка..................................9 2.1 Педагогічна діяльність Макаренка.............................16 2.2. Рольовий принцип педагогічної системи А.С. Макаренка…………………………………………....19 2.3. Шляхи формування вчителя-вихователя та його педагогічної майстерності. ……………………………….25 2.4 Критика Макаренка.......................................................26 2.5 Державні нагороди........................................................27 Висновки.......................................................................................28 Список використана література літератури...............................30

Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5 1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5 1.2. Естетична освіта в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського….8 1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11 1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського 14 1.5. В.О.Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19 Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25 2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25 2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35 Висновки 42 Список використаних джерел 44

Проблеми порівняльної педагогіки в теоретичній спадщині К.Д. Ушинського

Вступ 2 І. Система філософсько-педагогічних поглядів К.Д.Ушинського 5 ІІ. Проблеми виховно-освітніх систем в педагогічній спадщині К.Д.Ушинського 14 ІІІ. Аналіз проблем громадського виховання різних освітніх систем в педагогічному вченні К.Д. Ушинського 24 Висновки 35 Список використаної літератури 36

"Теорія елементарної освіти на шляху соціального становлення особистості"

Зміст 1. Вступ. 3 2. Особливості освіти за Гербартом: 6 2.2. Питання постановки цілей виховання 7 2.3. Управління в процессі освіти 8 2.4. Роль інтереса 10 2.5. Ступені та методи навчання 13 3. Концепція Герберта про розвиток особистості: 15 3.1. Моральне виховання 16 3.2. Засоби морального виховання. 17 3.3. Відкриття Кенигсбергської симінарії. 19 4. Заключення 21

Тенденції розвитку національної школи й проблеми національного виховання

Зміст Вступ ..................................................................................................................3 Розділ І. Тенденції розвитку національної школи й проблеми національного виховання. 1.1. Завдання і складові частини національного виховання..........................5 1.2. Проблеми національного виховання в творчій спадщині вітчизняних педагогів. ....................................................................................18 Розділ II. II. 1. Українознавство в педагогічному процесі сучасної початкової школи....................................................................................23 Висновки. .........................................................................................................31 Список використаної літератури. ..................................................................32

Проблеми професійного виховання і навчання фахівця

План Вступ 3 1. Проблеми професійного виховання і навчання фахівця 5 2. Професійні особливості соціальної роботи 11 3. Ролі соціального працівника в установах соціального обслуговування. Класифікація і типологія ролей. 13 4. Професійне спілкування соціального працівника і соціального педагога 17 Висновки 25 Список використаної літератури 27

Проблеми професійного виховання і навчання фахівця

План Вступ 3 1. Проблеми професійного виховання і навчання фахівця 5 2. Професійні особливості соціальної роботи 11 3. Ролі соціального працівника в установах соціального обслуговування. Класифікація і типологія ролей. 13 4. Професійне спілкування соціального працівника і соціального педагога 17 Висновки 25 Список використаної літератури 27

"Теорія елементарної освіти на шляху соціального становлення особистості"

Зміст ВСТУП…………………………………………………………………...3 1. Особливості освіти за Гербартом…………………………………..6 1.1. Питання постановки цілей виховання…………………………..7 1.2. Управління в процессі освіти……………………………………8 1.3. Роль інтереса ……………………………………………………..10 1.4. Ступені та методи навчання……………………………………..13 2. Концепція Герберта про розвиток особистості……………………15 2.1. Моральне виховання……………………………………………..15 2.2. Психологічні погляди Гербарта…………………………………16 2.3. Засоби морального виховання…………………………………...18 2.4. Відкриття Кенигсбергської симінарії……………………………19 ВИСНОВОК……………………………………………………………..21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………24 Вступ

Проблеми статевого виховання дітей та молоді в діяльності соціального педагога

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І 7 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ЯК ПІДГОТОВКА ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ 7 1.1. Сутність та значення сім`ї та джерел сімейної злагоди в житті людини 7 1.2. Особливості статевого виховання дітей та молоді 9 1.3. Соціалізація статевої поведінки 15 1.3.1. Послідовність прояву ознак пубертатного розвитку в обох статей 15 1.3.2.Періодизація вікових етапів психосексуального розвитку дитини 16 1.4. Специфіка статевого виховання 17 РОЗДІЛ ІІ 22 ДОСВІД РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У СФЕРІ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ 22 2.1. Здійснення статевого виховання на різних вікових етапах 22 2.2. Груповий тренінг як засіб роботи соціального педагога з молоддю у сфері статевого виховання 26 2.2.1.Ключові елементи організації тренінгу 26 2.2.2. Підготовка до занять 27 2.2.3. Традиційна схема заняття 28 ВИСНОВОК 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 Метою дослідження є теоретичне вивчення та практичне застосування прийомів та методів роботи соціального педагога з проблеми статевого виховання дітей та молоді.