институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес план як основа підприємницької діяльності. Побудова каналів розподілу на торгівельному підприємстві. Етика бізнесу

Каталог пособий и учебных материалов | Культура | Курсовая | Страниц: 12 | Год: 2005 | Размер: 11 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Бізнес план як основа підприємницької діяльності. Побудова каналів розподілу на торгівельному підприємстві. Етика бізнесу

Вступ
1. Бізнес план як основа підприємницької діяльності
2. Побудова каналів розподілу на торгівельному підприємстві
3. Етика бізнесу
Висновок
Використана література
Cмотрите также:
Оцінювання ефективності каналів розподілу та критерії їх вибору

Вступ 3 1. Характеристики каналів розподілу 4 2. Управління каналами розподілу 8 3. Ефективність каналів розподілу та стратегії охоплення ринку 13 Висновки 16 Список використаної літератури 18

Вибір каналів розподілу товарів

Визначення маркетингу 3 Функції маркетингу 3 Визначення термінів 5 Вступ 6 1. Природа каналів розподілу 7 1.1. Функції каналу розподілу 8 1.2. Число рівнів каналу 9 2. Рішення проблем, критерії вибору оптимальних каналів збуту 11 3. Вибір каналів розподілу товарів на прикладі ТОВ “Укрбуд” 15 Висновки 21 Список використаної літератури 22

Міжнародні канали розподілення. Вибір та оптимізація каналів збуту продукції (на прикладі Асоціації підприємств „Асоціація консалтингових фірм”)

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ РОЗПОДІЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Збут в системі маркетингу 6 1.2. Елементи системи розподілу продукції 14 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ РОЗПОДІЛУ АСОЦІАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ "АСОЦІАЦІЯ КОНСАЛТИНГОВИХ ФІРМ" 22 2.1. Загальна характеристика підприємства та організація маркетингової діяльності на підприємстві 22 2.2. Аналіз діяльності каналів розподілу послуг підприємства 33 3. ОПТИМІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА 35 3.1. Характеристика міжнародного ринку маркетингових послуг 35 3.2. Шляхи оптимізації міжнародних каналів розподілу 44 ВИСНОВОК 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55-60 Метою даного дослідження є удосконалення міжнародних каналів розподілу продукції (послуг) підприємства. Для досягнення такої мети потрібно вирішити наступні завдання: - дослідження теоретичних аспектів управління системою розподілу на підприємстві; - аналіз різних видів каналів розподілу; - аналіз діяльності, пов’язаної з розподілом продукції на прикладі підприємства; - розробка шляхів удосконалення діяльності підприємства щодо міжнародних каналів розподілу. Предметом є відносини, які склалися між підприємством та іншими учасниками ринку з приводу збуту послуг підприємства. Об’єктом дослідження є діяльність підприємства „Асоціація консалтингових фірм”, спрямована на розповсюдження та збут сласної продукції. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків. Перший розділ присвячених теоретичному дослідженню обраної проблеми. В другому розділі проведено аналіз діяльності підприємства та аналіз ефективності каналів розподілу послуг підприємства. В третьому розділі надано рекомендації щодо удосконалення міжнародних каналів розподілу послуг підприємства. Під час написання було використано наукові роботи таких вчених як Гаркавенко С.С., Зозульок О.В., Наумов М.В., Старостіна А.О. та інші, а також статистичний матеріал підприємства

Канали розподілу та їх ефективність

Зміст Вступ……………………………………………………………………… 2 стр. 1. Канали розподілу…………………………………………3 стр. 2. Функції каналів розподілу………………………………………..6 стр. 3. Характеристики каналів розподілу…………………………….7 стр. 4. Прямі і непрямі канали розподілу………………………………14 стр. 5. Вертикальні системи збуту………………………………………15 стр. 6. Електронні канали розподілу……………………………………20 стр. 7. Управління каналами…………………………………………….21 стр. 8. Ефективність стратегії охоплення ринку……………………….22 стр. Висновки…………………………………………………………………...25 стр. Використана література………………………………………………….26 стр.

Малий і великий бізнес: особливості підприємницької діяльності в сучасній Україні

Зміст Вступ 1. Сутність і джерела підприємницької ідеї 2. Сфери діяльності великих та малих підприємств. 3. Особливості малого бізнесу 4. молодіжний бізнес в Україні 5. Висновки.

Управління процесами створення фірми малого бізнесу в Україні

Вступ 2 1. Технологія заснування власної справи 3 1.1 Організаційно-правові форми підприємницької діяльності 3 1.2 Організація підприємницької діяльності 5 1.3 Механізм створення власної справи 9 2. Порядок реєстрації нового підприємства за чинним законодавством України 14 2.1 Порядок реєстрації у виконкомі 14 2.2 Порядок відкриття рахунку в банку, реєстрації та обліку в деяких державних органах 16 3. Аналіз процедури створення фірми малого бізнесу на прикладі ТОВ «Активсайт» 21 3.1. Бізнес-план ТОВ «Активсайт» 21 Висновки 23 Література 24 Додаток 1. Типова схема державної реєстрації новоствореного підприємства в Україні 26 Додаток 2. Бізнес-план ТОВ «ActiveSite» 28

Управління процесами створення фірми малого бізнесу в Україні

Зміст Вступ 2 1. Технологія заснування власної справи 3 1.1 Організаційно-правові форми підприємницької діяльності 3 1.2 Організація підприємницької діяльності 5 1.3 Механізм створення власної справи 9 2. Порядок реєстрації нового підприємства за чинним законодавством України 14 2.1 Порядок реєстрації у виконкомі 14 2.2 Порядок відкриття рахунку в банку, реєстрації та обліку в деяких державних органах 16 3. Аналіз процедури створення фірми малого бізнесу на прикладі ТОВ «Активсайт» 21 3.1. Бізнес-план ТОВ «Активсайт» 21 Висновки 23 Література 24 Додаток 1. Типова схема державної реєстрації новоствореного підприємства в Україні 26 Додаток 2. Бізнес-план ТОВ «ActiveSite» 28

ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ВСТУП 3 ГЛАВА 1. ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6 1.1 ПОНЯТТЯ, ФОРМИ І ТИПИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6 1.2 ОРГАНІЗАЦІЙНО - ПРАВОВІ ОСНОВИ ТА ФОРМИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 14 1.3 ОРГАНІЗАЦІЙНА ФОРМА ПІДПРИЄМСТВА 20 1.4. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 22 ГЛАВА 2. ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА 28 2.1.АНАЛІЗ РИНКОВИХ УМОВ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ 28 2.2. СТРУКТУРА ПРОЕКТУ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА ТА ВИМОГИ ДО ЙОГО ОБҐРУНТУВАННЯ 38 2.3. ФОРМУВАННЯ ТА РЕЄСТРАЦІЯ ПРАВОВИХ ДОКУМЕНТІВ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА 41 ГЛАВА 3. ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС – ПЛАНУ ФОРМУВАННЯ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА 52 3.1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ Й ВИРІШЕННЯ МІСІЇ ТА ОСНОВНИХ ЗАВДАНЬ З НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ І УСТАНОВЧИХ ДОКУМЕНТІВ ПІДПРИЄМСТВА 52 3.2. ФОРМУВАННЯ РОЗДІЛІВ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ЇХ ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ 58 3.3. ОЦІНКА ОЧІКУЄМИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 63 ВИСНОВОК 70 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 75 ДОДАТКИ 77

Становлення малого та середнього бізнесу України

ЗМІСТ Вступ 4 Розділ 1. Особливості становлення малого та середнього бізнесу в Україні 6 1.1.Сутність підприємницької діяльності та її принципи 6 1.2.Види підприємницької діяльності та її правове забезпечення в Україні 9 1.3.Переваги і недоліки малого та середнього бізнесу в Україні 15 Розділ 2. Дослідження динаміки змін у розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 19 2.1. Сучасний стан розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 19 2.2.Світовий розвиток підприємницької діяльності та місце в ньому України 20 2.3.Аналіз підприємницької діяльності в Україні за період 1991-2003 рр. 23 Розділ 3. Державне регулювання підприємницької діяльності 28 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Контрольна з маркетингу

Визначення маркетингу 3 Функції маркетингу 3 Визначення термінів 4 Вступ 5 1. Природа каналів розподілу товарів 6 1.1. Функції каналу розподілу 7 1.2. Число рівнів каналу 8 2. Проблеми вибору оптимальних каналів збуту 9 3. Вибір каналів розподілу товарів на прикладі ТОВ “Укртекс” 13 Висновки 19 Список використаної літератури 20