институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Підвищені ризики в умовах закордонного підприємництва. Абсолютні та відносні переваги у виробництві товарів або послуг в країні

Каталог пособий и учебных материалов | Конфликтология | Курсовая | Страниц: 12 | Год: 2005 | Размер: 10 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Підвищені ризики в умовах закордонного підприємництва. Абсолютні та відносні переваги у виробництві товарів або послуг в країні

Вступ
1. Підвищені ризики в умовах закордонного підприємництва
2. Що таке абсолютні та відносні переваги у виробництві товарів або послуг в країні
3. У Росії здійснюється діяльність (ТНК)
Використана література
Cмотрите также:
Право на знаки для товарів та послуг

Вступ 3 I. Значення знаків для товарів та послуг в сучасних умовах 4 1.1. Загальна характеристика знаків для товарів і послуг. 4 1.2. Види знаків на товари та послуги 9 1.3. Особливості змісту права власності на знак для товарів і послуг 15 II. Права та обов’язки суб’єктів прав на знаки для товарів та послуг 20 2.1. Суб’єкти права на знаки для товарів та послуг. Порядок отримання свідоцтва на знаки для товарів та послуг. 20 2.2. Права та обов’язки власника свідоцтва та знак для товарів та послуг 28 III. Захист прав та знаки для товарів та послуг 33 Висновок 36 Література 38

Головні переваги партнерського підприємництва

Вступ 3 1. Партнерство у спільному підприємництві 4 2. Ризики партнерських відносин 8 Висновок 12 Література 13

Право на знаки для товарів та послуг

Вступ 3 I. Значення знаків для товарів та послуг в сучасних умовах 4 1.1. Поняття про знак на товари та послуги 4 1.2. Види знаків на товари та послуги 10 1.3. Особливості змісту права власності на знак для товарів і послуг 14 II. Права та обов’язки суб’єктів прав на знаки для товарів та послуг 20 2.1. Поняття суб’єкту права на знаки для товарів та послуг 20 2.2. Права та обов’язки власника свідоцтва та знак для товарів та послуг 25 III. Захист прав та знаки для товарів та послуг 29 Висновок 32 Література 34

Право на знаки для товарів та послуг

Вступ 3 I. Значення знаків для товарів та послуг в сучасних умовах 4 1.1. Поняття про знак на товари та послуги 4 1.2. Види знаків на товари та послуги 10 1.3. Особливості змісту права власності на знак для товарів і послуг 14 II. Права та обов’язки суб’єктів прав на знаки для товарів та послуг 20 2.1. Поняття суб’єкту права на знаки для товарів та послуг 20 2.2. Права та обов’язки власника свідоцтва та знак для товарів та послуг 25 III. Захист прав та знаки для товарів та послуг 29 Висновок 32 Література 34

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)

ВСТУП 3 1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємством 5 1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 10 1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 14 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ) 17 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 17 2.2. Визначення ціни реалізованих товарів та наданих послуг 23 2.3. Документальне оформлення операцій з реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 26 2.4. Критична оцінка стану обліку реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 31 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41 ДОДАТКИ

Контрольна робота з статистики

1. Суть групування, його завдання у статистичному дослідженні. Види групувань. 3 2. Абсолютні та відносні показники рядів динаміки. 6 Список літератури. 8

Методичні основи обліку реалізації продукції

Вступ 3 Розділ 1. Реалізація продукції (товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6 1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, послуг) підприємством 6 1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 8 1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 12 1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16 Розділ 2. Методичні основи обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24 2.1. Оцінка стану організації аналітичного обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24 2.2. Синтетичний облік реалізації продукції (товарів, послуг) 31 Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції (товарів, послуг) 36 3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції (товарів, послуг) 36 3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції (товарів, послуг) 39 3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції (товарів, послуг) 46 Висновки та пропозиції 50 Список використаної літератури 53 Додатки 561

Контрольна робота з податкового обліку

1. Спрощена система оподаткування суб’єктів малого підприємництва. Єдиний податок. 3 2. Підвищені коефіцієнти для ставок земельного податку застосовуються для: 15 Список використаної літератури 16

Підприємництво у наданні медичних послуг

Вступ 3 1. Поняття та сутність підприємництва 4 1.1 Поняття підприємництва 4 1.2 Правове регулювання підприємницької діяльності в Україні 6 2. Особливості підприємництва у наданні медичних послуг 10 2.1 Ліцензування підприємницької діяльності з надання медичних послуг 10 2.2 Порядок ліцензування фізичних осіб, які займаються медичною практикою в Україні 20 3. Державна реєстрація підприємництва 22 Висновки 27 Додаток 1. Заява на видачу ліцензії 34

Статистика ринку, товарів та послуг

План Вступ 3 1. Визначення економічного змісту статистики ринку товарів та послуг і її класифікації 5 2. Сучасний стан статистики ринку товарів та послуг 9 3. Статистичні показники рівня, структури та динаміки ринку товарів та послуг 15 4. Статистичні методи аналізу 21 Висновки 24 Література 25 Додатки 26