институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Сфери готельно-туристичних послуг.

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 29 | Год: 2007 | Размер: 37 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Сфери готельно-туристичних послуг.

План.
Вступ. 3
Готель “Козацький”. 5
Ресторан “Козацький”. 12
Туристична агенція “Український Дім”. 19
Розробка власного внутрішнього туру. 23
Висновки. 24
Джерела та література. 28
Додаток 1. 29

Cмотрите также:
ВЗАЄМОДІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ

Вступ 3 Розділ 1. Роль та значення готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.1. Місце готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.2. Сутність та значення ресторанного бізнесу для розвитку туризму 11 1.3. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 15 Розділ 2. Аналіз взаємодії туристичних фірм із готельно-ресторанним комплексом "Карпатська зірка" 20 2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу "Карпатська зірка" 20 2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг 22 2.3. Порядок надання послуг в готельно-ресторанному комплексі "Карпатська зірка" клієнтам туристичних фірм 25 2.4. Взаєморозрахунки із туристичними фірмами та відповідальність сторін 28 Розділ 3. Перспективи удосконалення розвитку взаємодії підприємств туристичної інфраструктури з готельно-ресторанним бізнесом 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

ВЗАЄМОДІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ

Вступ 3 Розділ 1. Роль та значення готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.1. Місце готельно-ресторанного бізнесу в туристичній інфраструктурі 6 1.2. Сутність та значення ресторанного бізнесу для розвитку туризму 11 1.3. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 15 Розділ 2. Аналіз взаємодії туристичних фірм із готельно-ресторанним комплексом "Карпатська зірка" 20 2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу "Карпатська зірка" 20 2.2. Порядок бронювання номерів (місць), укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг 22 2.3. Порядок надання послуг в готельно-ресторанному комплексі "Карпатська зірка" клієнтам туристичних фірм 25 2.4. Взаєморозрахунки із туристичними фірмами та відповідальність сторін 28 Розділ 3. Перспективи удосконалення розвитку взаємодії підприємств туристичної інфраструктури з готельно-ресторанним бізнесом 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Готельно-ресторанні послуги в індустрії туризму

Вступ 2 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ТЕМИ 4 2. АНАЛІЗ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ (на прикладі готельного комплексу „Братислава”) 16 2.1. Організаційна та економічна характеристика готельного комплексу 16 2.2. Особливості надання готельно-туристичних послуг 21 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 32 Висновки і пропозиції 45 Список використаної літератури 47 Додатки 48-51 Метою роботи є вивчення механізму формування та надання готельно-ресторанної послуги. Об’єктом дослідження є готельний комплекс „Братислава”. Предметом дослідження виступають відносини, що складаються між різними суб’єктами індустрії туризму в процесі формування та надання готельно-ресторанних послуг. Інформаційною базою дослідження є дані економічної літератури вітчизняних та зарубіжних авторів, матеріали конференцій, публікацій в економічних та комп’ютерних виданнях.

Організація надання послуг з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів в закладах ресторанного господарства при готельно-туристичних комплексах

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ТЕМИ 5 1.1. Організація роботи закладів ресторанного господарства при готельно-туристичних комслексах 5 1.2. Особливості обслуговування туристів в ресторанах при готельно-туристичних комплексах 7 1.3. Обслуговування туристів в ресторанах при готельно-туристичних комплексах 10 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 13 2.1. Коротка характеристика ресторану 13 2.2. Економічні показники ресторану 19 РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО ВИЗНАЧЕНІЙ ТЕМІ КУРСОВОЇ РОБОТИ 22 3.1. Організація надання послуг з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів 22 3.2. Аналіз організації роботи кулінарного цеху в досліджуваному ресторані 30 РОЗДІЛ ІV. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 33 4.1. Напрямки обслуговування туристів в ресторані „Назва” готелі „Назва” 33 4.2. Технологія впровадження пропозицій 41 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 53

Управління собівартістю послуг і цінами на підприємстві сфери туризму (на прикладі туристичної компанії)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ СФЕРИ ТУРИЗМУ 8 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 8 1.2. Управління собівартістю туристичних послуг 12 1.3. Характеристика цінової політики в туризмі 21 РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ НА БАЗІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 34 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 34 2.2. Цінова політика ТОВ «Назва» 53 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 59 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ І ЦІНАМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 66 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 66 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 70 3.3. Перегляд цінової політики підприємства 76 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 85 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 97

ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕЕДЖМЕНТУ 1.1. Суть та елементи операційної системи 1.2. Особливості сфери послуг 1.3. Роль і місце операційного менеджменту в системі управління РОЗДІЛ 2. ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 2.1. Організаційна характеристика туристичного підприємства „Вояж” 2.2. Організація надання туристичних послуг 2.3. Операційна система ТОВ „Вояж” РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ

ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 1.1. Суть та елементи операційної системи 1.2. Особливості сфери послуг 1.3. Роль і місце операційного менеджменту в системі управління РОЗДІЛ 2. ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 2.1. Організаційна характеристика туристичного підприємства „Вояж” 2.2. Організація надання туристичних послуг 2.3. Операційна система ТОВ „Вояж” РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ

Напрями покращення туристичних послуг агенції на прикладі «Назва»

Доповідь Роздатковий матеріал Додатки ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 6 1.1. Сутність та значення туристичних послуг 6 1.2. Класифікація туристичних послуг 15 1.3. Дослідження процесу автоматизації туристичних агенцій 24 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 35 2.1. Організаційно-економічна характеристика агенції 35 2.2. Аналіз асортименту послуг агенції 44 2.3. Оцінка якості послуг агенції 51 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМІВ ПОКРАЩЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 60 3.1. Створення системи управлінського впливу на процес надання туристичних послуг 60 3.2. Створення ефективного сайту туристичної агенції: реклама туристичних послуг 70 3.3. Впровадження нових послуг в діяльність туристичної агенції 80 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 100 ДОДАТКИ 107-112

Ринок готельно-ресторанних послуг в індустрії туризму

ВСТУП 3 1. МІСЦЕ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 4 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 13 3. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ПОСУГ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 24 4. РЕЗЕРВИ ВОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «...» 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46 ДОДАТКИ 49

Формування собівартості туристичних послуг (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 12 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 18 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 30 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 30 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 36 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 44 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 44 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 66