институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Служба маркетингу як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 100 | Год: 2007 | Размер: 144 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Служба маркетингу як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства

Вступ 3
І. Теоретичні аспекти маркетингу як фактору
підвищення ефективності діяльності підприємства
1.1. Сутність та визначення, види маркетингу. 5
1.2. Маркетингові дослідження. 9
1.3. Основні характеристики і класифікація товарів. Планування просування товарів. 19
1.4. Мета, типи, методи маркетингового контролю. 35

ІІ. Аналіз господарської діяльності готельного
комплексу «Дніпро».
2.1. Основна характеристика готельного комплексу
«Дніпро». Організаційна структура, склад та головні
цілі відділу маркетингу. 41
2.2. Аналіз прибутку та рентабельності готельного
комплексу «Дніпро». 52
2.3. Маркетингові дослідження механізму формування
доходів ГК “Дніпро” за окремими сегментами
туристичного ринку. 59
ІІІ. Вдосконалення роботи служби маркетингу для підвищення ефективності діяльності підприємства.
3.1. Рекламна діяльність служби маркетингу на
підприємстві та її ефективність. 66
3.2. Економічне зростання за допомогою розвитку маркетингу. 90
Висновки та пропозиції 95
Список літератури 99
Cмотрите также:
Діяльність служби маркетингу як фактор підвищення ефективності роботи підприємств готельного господарства і туризму

Вступ 3 1. Теоретичний аналіз маркетингу підприємств туристичної галузі 6 2. Характеристика підприємства 18 3. Аналіз маркетингової діяльності готелю “Прем’єр палас” 22 4. Резерви вдосконалення роботи підприємства 29 Висновки 34 Література 38-39 Метою роботи є узагальнення теорії та методології маркетингу, розроблення методичних положень і практичних рекомендацій з діяльності служби маркетингу, що розглядається як пріоритетний засіб ефективного функціонування підприємств туристичної галузі в умовах глобалізації.

ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 2 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність ефективності, її види та значення підвищення в сучасних умовах 5 1.2. Методологічні основи і критерії оцінювання ефективності підприємства 11 1.3. Показники ефективності діяльності підприємства та резерви її підвищення 20 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „КИЇВСЬКИЙ ГОДИННИКОВИЙ ЗАВОД” 33 2.1.Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 33 2.2. Оцінка ефективності використання персоналу 38 2.3.Оцінка ефективності використання капіталу підприємства 43 2.4.Аналіз ефективності фінансової діяльності 51 3. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 58 3.1. Шляхи підвищення ефективності використання виробничих потужностей підприємства 58 3.2. Шляхи збільшення прибутковості підприємства 66 3.3. Підвищення ефективності фінансової діяльності 73 Висновки 83 Список використаних джерел 88 ДОДАТКИ 92

СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ

ЗМІСТ Стор. ВСТУП 3 Розділ 1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В БАНКУ 5 1.1 Маркетинг як система діяльності банку на ринку 5 1.2. Створення і функціонування служби маркетингу в банку 9 Розділ 2. СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ В БАНКУ 15 2.1. Природно-економічна характеристика ЗАТ СОЦБАНК 15 2.2. Механізм створення служби маркетингу 18 2.3. Обґрунтування необхідності створення служби маркетингу 22 Розділ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ 31 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

Оцінка ефективності господарської діяльності підприємства та обґрунтування напрямків її підвищення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРИТИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Теоретико - методичні основи аналітичної оцінки ефективності господарської діяльності підприємства 6 1.2. Доходи і витрати підприємства як основа формування показників економічної ефективності 15 1.3. Показники оцінки ефективності господарської діяльності підприємств 20 РОЗДІЛ ІІ. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «___» 34 2.1. Загальна характеристика ТОВ «___» 34 2.2. Аналіз доходів та витрат підприємства ТОВ «___» 38 2.3. Оцінка ефективності господарської діяльності підприємства ТОВ «___» 43 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСОПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 61 ТОВ «___» 61 3.1. Виявлення резервів підвищення рентабельності ТОВ «___» 61 3.2. Обгрунтування напрямів підвищення ефективності господарської діяльності ТОВ «___» 66 3.3. Організаційні фактори підвищення ефективного функціонування ТОВ «___» 80 ВИСНОВКИ 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 94 ДОДАТКИ 98-103

Служба маркетингу на підприємстві

Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичне обґрунтування маркетингу на підприємстві.................6
1.1. Формування структури служби маркетингу на підприємстві...................6
1.2. Вплив маркетингу на ефективність діяльності підприємства....................10
1.3. Маркетинг як складовий елемент діяльності підприємства....................13
Розділ 2. Організація діяльності служби маркетингу на ВАТ Турбогаз ....17
2.1. Коротка характеристика діяльності ВАТ Турбогаз ...............................17
2.2. Організація маркетингової діяльності на ВАТ Турбогаз ......................19
2.3. Вплив маркетингу на економічні показники на ВАТ Турбогаз ............26
Розділ 3. Удосконалення роботи служби маркетингу ВАТ Турбогазу .......33
Висновки...............................................................................................................40
Список використаної літератури........................................................................43
Додатки..................................................................................................................45

Маркетинг торговельного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЯК ПРОВІДНА СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття маркетингу торговельного підприємства 5 1.2. Сутність і завдання маркетингової товарної політики 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 12 2.1. Стисла характеристика підприємства 12 2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 14 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 27 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 28 3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 28 3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 38 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 42 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48 ДОДАТКИ 52

Організація служб маркетингової діяльності

ЗМІСТ Стор. ВСТУП………………………………………………………………………….4 РОЗДІЛ І. Основи організації маркетингової діяльності підприємства…...6 1.1. Маркетинг як система діяльності підприємства на ринку…………….6 1.2. Створення і функціонування служби маркетингу на підприємстві….12 РОЗДІЛ ІІ. Служба маркетингу на підприємстві……………..…………….16 1.3. Природно – економічна характеристика підприємства……………….16 1.4. Механізм створення служби маркетингу………………………………17 1.5. Обґрунтування необхідності створення служби маркетингу…………25 РОЗДІЛ ІІІ. Вдосконалення діяльності служби маркетингу………….……28 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………………31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..

Аніліз ефективності діяльності малого підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДРИЄМСТВА 6 1.1. Сутнісна характеристика та вимірювання ефективності господарської діяльності підприємства 6 1.2. Принципи та методи аналізу ефективності господарської діяльності підприємства 11 1.3. Фінансово-економічні показники оцінки господарської діяльності підприємства 19 1.4. Чинники зростання ефективності діяльності підприємства 30 РОЗДІЛ ІІ ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ХОНЕСТ” 35 2.1. Загальна характеристика ТОВ “ХОНЕСТ” 35 2.2. Аналіз економічних показників та їх вплив на ефективність господарської діяльності підприємства 40 2.3. Характеристика управління технологічними та організаційними циклами на малому підприємстві ТОВ “ХОНЕСТ” 45 2.4. Економічна оцінка діяльності підприємства , та пошук резервів підвищення її ефективності 51 РОЗДІЛ ІІ І ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 68 3.1. Оцінка ресурсів підвищення ефективності діяльності ТОВ „Хонест” 68 3.2. Розробка системи заходів, щодо підвищення ефективності господарської діяльності ТОВ „Хонест” 78 3.3. Прогноз економічної ефективностсі господарської діяльності ТОВ „Хонест” на 2007р. 84 ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 91

Аніліз ефективності діяльності малого підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДРИЄМСТВА 6 1.1. Сутнісна характеристика та вимірювання ефективності господарської діяльності підприємства 6 1.2. Принципи та методи аналізу ефективності господарської діяльності підприємства 11 1.3. Фінансово-економічні показники оцінки господарської діяльності підприємства 19 1.4. Чинники зростання ефективності діяльності підприємства 30 РОЗДІЛ ІІ ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ХОНЕСТ” 35 2.1. Загальна характеристика ТОВ “ХОНЕСТ” 35 2.2. Аналіз економічних показників та їх вплив на ефективність господарської діяльності підприємства 40 2.3. Характеристика управління технологічними та організаційними циклами на малому підприємстві ТОВ “ХОНЕСТ” 45 2.4. Економічна оцінка діяльності підприємства , та пошук резервів підвищення її ефективності 51 РОЗДІЛ ІІ І ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 68 3.1. Оцінка ресурсів підвищення ефективності діяльності ТОВ „Хонест” 68 3.2. Розробка системи заходів, щодо підвищення ефективності господарської діяльності ТОВ „Хонест” 78 3.3. Прогноз економічної ефективностсі господарської діяльності ТОВ „Хонест” на 2007р. 84 ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 91

Організація маркетингової діяльності підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності 5 1.2. Оргінізіція маркетингової діяльності на підприємстві 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16 2.1. Стисла характеристика підприємства 16 2.2. Організація маркетингової діяльності підприємства 18 2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 19 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 31 3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 31 3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 41 3.3. Економічна ефективність реорганізації відділу маркетингу 44 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 54