институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Структура асортименту і оцінка якості плодових соків що реалізують в універсамі 22.

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 46 | Год: 2007 | Размер: 54 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Структура асортименту і оцінка якості плодових соків що реалізують в універсамі 22.

План
Вступ 3
1. Порядок заключення угод плодових соків в універсамі №22 9
2. Загальна характеристика питомої ваги плодових соків та обсяги її реалізації по місяцям 14
3. Структура асортименту плодових соків 14
4. Оцінка якості плодових соків в процесі товароруху 23
4.1. Вхідний контроль якості продукції 23
4.2. Контроль якості продукції в процесі її зберігання 25
4.3. Порівняльна характеристика вітчизняного і закордонного виробництва соку 25
Висновки 25
Література 25

Cмотрите также:
Структура асортименту і оцінка якості плодових соків що реалізують в універсамі

Вступ 3 1. Порядок заключення угод на постачання плодових соків в універсамі №22 8 2. Загальна характеристика питомої ваги плодових соків та обсяги її реалізації по місяцям 11 3. Структура асортименту плодових соків 12 4. Оцінка якості плодових соків в процесі товароруху 18 4.1. Вхідний контроль якості продукції 18 4.2. Контроль якості продукції в процесі її зберігання 23 4.3. Порівняльна характеристика соків вітчизняного і закордонного виробництва 25 Висновки 31 Література 36 Додатки..........................................................

Формування асортименту товарів в торговому підприємстві

Зміст 1. Основна частина 3 1.1. Теоретичне обгрунтування проблеми 3 1.1.1. Поняття про товарний асортимент. Види факторів, які впливають на формування асортименту товарів 5 1.1.2. Принципи та порядок формування асортименту 12 1.1.3. Планування асортименту товарів 13 1.2. Зарубіжний досвід формування асортименту товарів 15 1.3. Характеристика товарного підприємства 16 1.4. Практичне формування асортименту товарів в універсамі 18 1.4.1. Характеристика асортименту товарів в універсамі 18 1.4.2. Шляхи розширення асортименту товарів в магазині 19 1.4.3. Управління товарними запасами 21 1.4.4. Планування рекламної роботи з метою розширення асортименту товарів 23 2. Заключна частина 26 2.1. Висновки та пропозиції 26 Література 28 Додатки 29

Дослідження ринку соків

ВСТУП 4 1. АНАЛІТИЧНА МАРКЕТИНГОВА ОЦІНКА РИНКУ СОКІВ 6 1.1. Аналіз світового ринку соків 6 1.2. Аналіз українського ринку соків 14 2. ПРАВОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МОЖЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ДАНОЇ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНОЇ УГОДИ 20 2.1. Законодавча база 20 2.2. Нормативно-правові умови здійснення даного проекту 21 3. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИЙ ДОГОВІР 23 4. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРОЕКТУ. 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 34

Товарознавча характеристика овочевих соків вітчизняного та зарубіжного виробництва

Вступ 2 1. Характеристика ринку овочевих соків 4 2. Хімічний склад та харчова цінність овочевих соків 7 3. Асортимент овочевих соків які реалізуються на українському ринку 10 4. Вплив технологічних процесів виробництва на формування споживчих властивостей овочевих соків 14 5. Товарознавча характеристика овочевих соків 18 6. Вимоги до маркування зберігання пакування овочевих соків 27 7. Дослідження конкуренції та перспективи розвитку виробництва овочевих соків 34 Висновки 36 Використана література 41 Додатки 42

Аналіз асортименту та оцінка якості сметани на матеріалах супермаркету

ВСТУП 3 1. Стан ринку молочнокислих товарів в Україні 5 2. Харчова та біологічна цінність сметани 19 3. Фактори формування споживчих властивостей сметани 21 4. Класифікація та асортимент сметани 24 5. Вимоги до якості та дефекти сметани 26 6. Товарознавча оцінка якості сметани, аналіз основних видів кисломолочних товарів та бальна оцінка якості, аналіз асортименту молочнокислих товарів у супермаркеті «Назва» 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 44

Аналіз асортименту та оцінка якості сметани на матеріалах супермаркету

ВСТУП 3 1. Стан ринку молочнокислих товарів в Україні 5 2. Харчова та біологічна цінність сметани 19 3. Фактори формування споживчих властивостей сметани 21 4. Класифікація та асортимент сметани 24 5. Вимоги до якості та дефекти сметани 26 6. Товарознавча оцінка якості сметани, аналіз основних видів кисломолочних товарів та бальна оцінка якості, аналіз асортименту молочнокислих товарів у супермаркеті «Назва» 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 58

Аналіз асортименту і якості споживання товарів (пивної продукції)

Вступ 3 Розділ 1. Особливості формування асортименту та виробництва пивобезалкогольної продукції 5 1.1. Асортимент пивобезалкогольної продукції 5 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 5 1.1.2. Аналіз виробництва пива 9 1.2. Характеристика сировини, що використовується у виготовленні даного продукту 11 1.3. Формування якості в процесі виробництва 13 1.4. Оцінка якості готової продукції 14 Розділ 2. Дослідження якості пивної продукції 17 2.1. Характеристика об’єкта дослідження 17 2.2. Аналіз асортименту виробів 19 2.3. Методи дослідження якості пивної продукції 23 2.4. Результати дослідження якості 27 2.5. Реалізація пивної продукції 32 Розділ 3. Розрахункова частина 35 3.1. Проведення тестування пива 35 3.2. Оцінка результатів тестування 37 Висновки і пропозиції 40 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42

Аналіз асортименту і якості споживчих товарів (пиво)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА ВИРОБНИЦТВА ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. АСОРТИМЕНТ ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1.1. Формування асортименту товарної групи на ринку 4 1.1.2. Аналіз виробництва пива 6 1.2. ХАРАКТЕРИСТИКА СИРОВИНИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ У ВИГОТОВЛЕННІ ДАНОГО ПРОДУКТУ 10 1.3. ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЦТВА 14 1.4. ОЦІНКА ЯКОСТІ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 17 2.2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ПИВА 19 2.3. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 22 2.4. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 26 2.5. РЕАЛІЗАЦІЯ ПИВНОЇ ПРОДУКЦІЇ 33 РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 35 3.1. ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТУВАННЯ ПИВА 35 3.2. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТУВАННЯ 36 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Порівняльна характеристика асортименту мікрокалькуляторів вітчизняного та закордонного виробництва

Вступ 3 1. Товарознавча оцінка асортименту мікрокалькуляторів 4 2. Аналіз закономірності формування асортименту мікрокалькуляторів у магазині 15 3. Аналіз структури асортименту, який одержують від різних постачальників 16 4. Вимоги до якості та зберігання мікрокалькуляторів 17 Висновки та пропозиції 23 Список літератури 24

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АСОРТИМЕНТУ ТА ЯКОСТІ КОСМЕТИКИ ДЛЯ ЧОЛОВІКІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ВИРОБНИЦТВА

Вступ 4 1.Аналітичний огляд споживчого ринку чоловічої косметики вітчизняного та закордонного виробництва 6 2.Класифікація, товарознавча характеристика асортименту чоловічої косметики, що реалізує підприємство 13 3.Порівняльна характеристика асортименту і споживчих властивостей косметичних засобів 18 4.Оцінка якості, характеристика показників якості, що встановлюється в нормативних документах 25 Висновки та пропозиції 29 Література 31