институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 41 | Год: 2007 | Размер: 69 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна

І. Вступ.
ІІ. Міфопоетичний аналіз сказок А.С.Пушкіна.
1. Міфопоетична традиція в поясненні природи уяви.
2. Казкові образи Пушкіна - предмет для міфопоетичного аналізу.
3. Джерела казок Пушкина.
3.1. Походження, значення імен і назв в казках Пушкіна.
3.2. Вплив російського фольклору на формування уяви поета.
3.3. Сприйняття персонажів народного фольклору А.С. Пушкіним.
3.3.1. Персонаж Баби Ягі.
3.3.2. Образ Кащея.
3.3.3. Дуалізм персонажа Чорномора в «Сказке о царе Салтане» і в поемі «Руслан і Людмила».
3.4. Пушкінські казки в російській літературі - як привабливий і таємничий острів Буян в народних переказах.
4.. Погляд медиевиста на походження казок Пушкіна.
4.1. Використання в казках Пушкина методу «вкорінення» іноземного матеріалу в російський культурний грунт шляхом з'єднання фольклорних іноземних і національних форм на прикладі поеми «Руслан і Людмила».
4.2. Розробка Пушкіним методів творчої інтеграції у вітчизняну культуру іноземного матеріалу іншої епохи на прикладі казкової поеми «Русалка» (1829-1832 роки).
4.3. «Сказка о царе Салтане» (1831). Запозичення ідеї міфічного острова.
4.4. «Сказка о золотом петушке» (1834). Міфологічний образ чарівного птаха .
4.5. Оригінальність Пушкинських ідей.
5. Місце Пушкинського ідеалу зовнішньої краси жінки в міфологічній уяві поета..
6. Місце фінського фольклору в казкових поемах Пушкина.
ІІІ. Висновок.
Cмотрите также:
Дипломна робота “Міфопоетичний аналіз казок А.С.Пушкіна

План. І. Вступ. ІІ. Міфопоетичний аналіз сказок А.С.Пушкіна. 1. Міфопоетична традиція в поясненні природи уяви. 2. Казкові образи Пушкіна - предмет для міфопоетичного аналізу. 3. Джерела казок Пушкина. 3.1. Походження, значення імен і назв в казках Пушкіна. 3.2. Вплив російського фольклору на формування уяви поета. 3.3. Сприйняття персонажів народного фольклору А.С. Пушкіним. 3.3.1. Персонаж Баби Ягі. 3.3.2. Образ Кащея. 3.3.3. Дуалізм персонажа Чорномора в «Сказке о царе Салтане» і в поемі «Руслан і Людмила». 3.4. Пушкінські казки в російській літературі - як привабливий і таємничий острів Буян в народних переказах. 4.. Погляд медиевиста на походження казок Пушкіна. 4.1. Використання в казках Пушкина методу «вкорінення» іноземного матеріалу в російський культурний грунт шляхом з'єднання фольклорних іноземних і національних форм на прикладі поеми «Руслан і Людмила». 4.2. Розробка Пушкіним методів творчої інтеграції у вітчизняну культуру іноземного матеріалу іншої епохи на прикладі казкової поеми «Русалка» (1829-1832 роки). 4.3. «Сказка о царе Салтане» (1831). Запозичення ідеї міфічного острова. 4.4. «Сказка о золотом петушке» (1834). Міфологічний образ чарівного птаха . 4.5. Оригінальність Пушкинських ідей. 5. Місце Пушкинського ідеалу зовнішньої краси жінки в міфологічній уяві поета.. 6. Місце фінського фольклору в казкових поемах Пушкина. ІІІ. Висновок.

"А щастя було поруч" за романом О. Пушкіна "Євгеній Онєгін"

Тема: "А щастя було поруч" за романом О. Пушкіна "Євгеній Онєгін" Предмет: зарубіжна література Вид: твір-роздум

Тема: «А щастя було поруч» за романом О. Пушкіна «Євгеній Онегин»

Тема: «А щастя було поруч» за романом О. Пушкіна «Євгеній Онегин» Предмет: зарубіжна література Вид: твір-роздум

Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна

1. Вступ 2 2. Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна 8 3. "Я тої сили частка, що робить лише добро, бажаючи лише злого" (образ Мефістофеля в трагедії Йоганна Вольфганга Гете "Фауст") 17 4. Про почуття, i не тільки про це (за творами Йоганна Вольфганга Гете "Фауст" i Тараса Шевченка "Катерина") 22 Висновки 24 Список використаної літератури 26

Зображення життєвих ідеалів героїв роману Пушкіна "Євгеній Онєгін"

Зображення життєвих ідеалів героїв роману Пушкіна "Євгеній Онєгін"

Образи українських народних побутових казок, специфіка мовно-художніх засобів, їх виховна цінність

Образи українських народних побутових казок, специфіка мовно-художніх засобів, їх виховна цінність Список використаної літератури

Античні мотиви в віршах А.С.Пушкіна

ВВЕДЕНИЕ 3 1. ВЛИЯНИЕ АНТИЧНОЙ ЛИТЕРАТУРЫ НА ЛИЦЕЙСКУЮ ЛИРИКУ А.С. ПУШКИНА 5 2. РОЛЬ РУССКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ В ФОРМИРОВАНИИ АНТИЧНЫХ МОТИВОВ В ТВОРЧЕСТВЕ ПУШКИНА 15 3. ТВОРЧЕСКОЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ПУШКИНЫМ АНТИЧНЫХ ОБРАЗОВ В СТИХОТВОРНЫХ ПРОИЗВЕДЕНИЯХ 24 ВЫВОДЫ 32 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 34

Фразеологізми в народних казках

Зміст Вступ 3 Розділ І. Фразеологізми як об’єкт лінгвістичного дослідження 5 1.1 Походження фразеологізмів 5 1.2 Особливості складу фразеологізмів 7 Розділ ІІ. Вживання фразеологічних одиниць в українській народній казці 11 2.1 Казка - генеза жанру з погляду ХХ століття 11 2.2 Національно-культурного компонента лексики українських народних казок 14 Висновки 17 Список використаних джерел 19

Історична динаміка виховних функцій мистецтва

Зміст Вступ……………………………………………………………….….……3 I. Мистецтво як форма художньо-образної інтерпретації дійсного…………………………………………………………..….5 1.1. Функції мистецтва………………………………………...…5 1.2. Специфіка художнього образу………………………….…..8 II. Історична динаміка та виховні функції мистецтв…………….…13 2.1. Розвиток теорії та практики художньо-естетичного виховання засобами хореографічного мистецтва…….…..13 2.2. Художньо-естетична інформація як засіб виховання учнівської молоді………………………….……19 2.3. Індивідуальні стратегії формування естетичного сприймання музики школярами…………………….….…..22 2.4. Створення в Україні дитячого театру казок……………....25 Висновок……………………………………………………………......…31 Література………………………………………………………….….…..33

Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури

Вступ 2 Розділ І. Проблема духовності в соціо-культурному вимірі. 8 1.1. Пошуки змісту духовності. 8 1.2. Сучасна духовна криза. 10 Розділ ІІ. Література - як важливий засіб формування духовності у старшокласників. 13 Розділ ІІІ. Формування моральних якостей в учнів на уроках літератури. 17 3.1. Моральне виховання молодших школярів у процесі опрацювання казок на уроках читання. 17 3.2. Урок літератури як відродження свідомості та душі у старшокласників. 28 Висновки 37 Список використаної літератури 39