институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Позиціювання продукції на ринку

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 34 | Год: 2007 | Размер: 62 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Позиціювання продукції на ринку

Вступ 3
1.Розробка стратегії позиціювання 7
2. Відмінності, що використовується при просуванні товару 10
3.Вирішення компаніями проблеми вибору позиції для свого товару 12
4. Використання відмінностей при просуванні товару 14
5.Позиціонування компанії 15
6. Шляхи удосконалення 17
Висновки 29
Додаток 1 30
Додаток 2 32
Список використаної літератури 34
Cмотрите также:
КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАРКЕТИНГУ

1. Основні чинники макросередовища, що зумовили падіння попиту на продукцію AT "Норд" 3 2. Методи збору первинної маркетингової інформації, які доцільно використати для розробки концепції позиціювання продукції продукцію AT "Норд" 7 3. Розробка пошукових питань для визначення рівня короткострокового попиту на ринку холодильників. Оберіть 4-5 питань та розробіть для них питання анкети. 8 4. Сегментація ринку споживачів продукції компанії 11 5. Оцінка потенційної місткості ринку холодильників 13 Список використаних джерел 15

Імідж-реклама

Вступ 3 1. Теоретична частина 4 1.1. Створення іміджу та позиціювання фірми та її товару 4 1.2. Сутність імідж-реклами та рекламної політики підприємства. 6 2. Практична частина 9 Програма створення іміджу та позиціювання компанії “Назва” 1. Просування торгової марки “Київінвестпроект”. 2. Реклама в ЗМІ 3. Реклама в мережі Інтернет: 4. Виготовлення малоформатної друкарської рекламної продукції ( буклети, брошури, проспекти, плакати, календарі ). 5. Реклама на сувенірній продукції Висновки 12 Список використаної літератури 13

Проведення маркетингового дослідження ринку товарів і послуг власними силами

Вступ 3 Розділ 1. Основні напрями комплексного дослідження ринку 4 1.1. Фактор мікро та макросередовища, де працює даний підрозділ 4 1.2. Сегментування ринку та позиціювання товарів 7 1.3. Конкурентна спроможність товарів 10 1.4. Методи просування товарів на ринку 11 Розділ 2. Дослідження товарної політики підприємства 14 2.1. Визначення конкурентної спроможності товару (ранговий метод) 14 Висновки 18 Література 22

Маркетингове дослідження телевізорів Березка

1. Визначення предмета дослідження і збір вихідних даних 3 2. Дослідження товару 5 3. Визначення місткості ринку 12 4. Сегментація ринку 15 5. Позиціювання товару на ринку 24 6. Розробка маркетингової стратегії 26 7. Дослідження кон’юнктури ринку 28 8. Вибір стратегії ціноутворення 30 9. Формування каналів збуту і системи руху товарів 32 10. Розробка рекламної програми 34 11. Бюджет реалізації маркетингової програми 36 Список літератури 37

Ситуаційне завдання з маркетингу

Завдання 1. Опишіть чинники макросередовища, що впливають на зміну попиту на кредитні картки в Україні. 2. Сформулюйте гіпотези про споживчі мотивації користувачів карток. Які мотивації споживачів мають знайти відображення при позиціонуванні Smart-card і чому? 3. Які методи збору первинної маркетингової інформації ви б використали для розробки концепції позиціювання Smart-card на ринку. 4. Розробіть пошукові питання для визначення рівня короткострокового попиту на Smart-card на ринку. Оберіть 4-5 питань та розробіть для них питання анкети. 5. Просегментуйте ринок споживачів продукції компанії. Список використаних джерел

Елементи маркетингової політики на ринку комп’ютерів фірми “Корифей +”.

ПЛАН с ВСТУП 4 1. Маркетинг в системі ринкової діяльності підприємства 5 1.1 Суть і функції маркетингу. 9 1.2 Маркетинг як методологія ведення конкурентної політики 9 1.3 Теоретичні аспекти сегментації ринку 9 2. Маркетинг в діяльності фірми “Корифей +” 1 2.1 Характеристика фірми “Корифей +” 2.2 Стратегія охоплення ринку 1 2.3 Сегментування ринку 1 2.4 Складання профілів ринкових сегментів 3. Позиціювання товарів і послуг фірми ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 1 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

Оцінення конкурентоспроможності продукції

Вступ 3 1.Теоретичні аспекти оцінювання конкурентоспроможності продукції 4 1.1 Значення оцінювання конкурентоспроможності продукції в системі маркетингових досліджень 4 1.2 Критерії, за якими оцінюється конкурентоспроможність 5 1.3 Ціна як одна з найважливіших складових конкурентоспроможності продукції в умовах українського ринку планшетних сканерів 8 2. Оцінювання конкурентоспроможності товару (на ринку сканерів) 11 2.1 Оцінювання конкурентоспроможності різних моделей сканерів, що представлені на українському ринку 11 Висновки 27 Література 29

Оцінка потенціалу України на світовому аграрному ринку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ринок аграрної продукції у світовому господарстві 6 1.1 Сутність та особливості функціонування світового ринку аграрної продукції 6 1.2 Структура світового ринку аграрної продукції 11 1.3 Формування ринкових відносин на світовому аграрному ринку 17 Розділ 2 Аналіз стану України на світовому аграрному ринку 22 2.1 Динаміка світового аграрного ринку 22 2.2 Україна в контексті світового аграрного ринку 37 2.3 Аналіз аграрного потенціалу України 72 Розділ 3 Основні напрямки підвищення аграрного потенціалу України 93 3.1 Впровадження нових форм та методів організації і технології виробництва 93 3.2 Вдосконалення законодавчої бази 99 3.3 Поглиблення інтеграційних зв’язків і кооперації праці у виробництві сільськогосподарської продукції 108 Висновки та рекомендації 123 Список використаних джерел 127 Додатки 132

Опис продукції підприємства та можливості розвитку ринку "Електрон"

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи маркетингових досліджень кон’юнктури ринку. 5 1.1 Поняття маркетингових досліджень 5 1.2 Розробка плану досліджень. 11 Розділ 2. Загальна характеристика ринку 18 2.1 Характеристика сегментів та структура асортименту. 18 2.2 Сучасний стан ринку телевізорів 19 2.3 Основні споживачі продукції 20 2.4 Фактори негативного впливу на попит 20 Розділ 3.Опис продукції підприємства та можливості розвитку ринку "Електрон" 26 3.1 Основний товар, що виробляється підприємством. 26 3.2 Асортимент продукції, що виробляється підприємством 26 3.3 Основні ринки на яких конкурує підприємство. 28 3.4 Потенційні можливості для зростання продажу 28 Література 36

АНАЛІЗ РИНКУ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЇ

ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ................................................................................... 4 1.1. Харчова кондитерська промисловість в структурі економіки України......... 4 1.2. Особливості дослідження ринку в умовах України.......................................... 6 1.3. Методи дослідження ринку продукції підприємств......................................... 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЇ.......................................................................................... 24 2.1. Загальна характеристика підприємства.............................................................. 24 2.2. Аналіз показників діяльності підприємства....................................................... 28 2.3. Аналіз вітчизняного та закордонного ринку кондитерських виробів............. 49 2.4. Оцінка перспектив виходу підприємства на зовнішній ринок......................... 69 ВИСНОВКИ.................................................................................................................. 76 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................... 77