институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Приорітетні напрямки в управлінні поведінкою персоналу та шляхи їх подолання

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 28 | Год: 2007 | Размер: 26 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Приорітетні напрямки в управлінні поведінкою персоналу та шляхи їх подолання

План
2.1. Людина в соціальному середовищі організації 3
2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 13
2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 18

Cмотрите также:
Приорітетні напрямки в управлінні поведінкою персоналу та шляхи їх подолання

План 2.1. Людина в соціальному середовищі організації 3 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 14 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 19

Приорітетні напрямки в управлінні поведінкою персоналу та шляхи їх подолання

План 2.1. Людина в соціальному середовищі організації 3 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 14 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 19

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 25 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

План ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 25 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

План ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Управління поведінкою персоналу туристичної фірми

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління поведінкою персоналу 6 1.1 Психологічні якості працівників та їх врахування в процесі управління 6 1.2 Поведінка індивіда в організації та способи управління нею 14 Розділ 2. Дослідження управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 22 2.1 Загальна характеристика ТОВ «назва» 22 2.2 Аналіз управління поведінкою персоналу в організації ТОВ «назва» 31 Розділ 3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 43 3.1 Діагностика проблем та мотиваційних чинників поведінки персоналу організації 43 3.2 Напрямки вдосконалення управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 49 Висновки 56 Список використаної літератури 59 Додатки 60-69

Роль керівників у профілактиці конфліктів у колективі

Вступ 3 1. Роль і значення керівника в управлінні персоналом 4 2. Якісна характеристика керівника 9 3. Сутність і види конфліктів в організації 13 4. Джерела та причини виникнення конфліктів 17 5. Способи і методи подолання конфліктів в організації 20 6. Діяльність керівника з організації системи управління підприємством 23 Висновки 26 Список використаної літератури 28 Мета роботи – дослідити деякі аспекти управління поведінкою персоналу, а саме суперечки та конфлікти та на основі дослідження теми даної курсової роботи навчитися виробляти оптимальні стратегії управління поведінкою персоналу, зокрема, поведінки у конфлікті, які б сприяли нейтралізації конфлікту, зводили до мінімуму його негативні наслідки, навчитися попередженню потенційної конфліктності та її правильному вирішенні. Також, мета дослідження полягає у поданні загальної характеристики особистості та професійного функціонування керівника у сучасних умовах.

Управління поведінкою персоналу (конфлікти і стреси)

Вступ 3 1. Поняття управління персоналом 5 1.1. Мета, функції, задачі управління персоналом на турпідприємстві 5 1.2. Нормативна база, що регулює трудові відносини на турпідприємстві 9 1.3. Конфлікт та стрес 13 2. Управління поведінкою персоналу на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” (м. Одеса) 18 2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 18 2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 20 3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персонала на прикладі туристичного підприємства “Готель “Чорноморський”” 30 Висновки та пропозиції 38 Список використаної літератури 40