институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Відчуття та їх класифікація

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 14 | Год: 2007 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Відчуття та їх класифікація

План
Вступ 3
1. Поняття про відчуття 4
2. Передумови класифікації відчуттів 5
3. Відчуття, що відображають якості предметів та явищ зовнішнього світу 7
4. Відчуття, що відображають стан організму 11
5. Дотикові і больові відчуття 12
Висновки 13
Література 14

Cмотрите также:
Соціально-психологічний клімат. Властивості, функції, види мови

Вступ 3 1. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ (СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ЕМОЦІЙ, ВІДЧУТТЯ) 4 1.1. Соціально-психологічний клімат 4 1.2. Сутність та класифікація емоцій, відчуття 6 2. ВЛАСТИВОСТІ, ФУНКЦІЇ, ВИДИ МОВИ 11 2.1. Мова як засіб спілкування. Властивості мови. 11 2.2. Види мови. 13 2.3. Функції мови . 15 Висновки 17 Література 18

Сенсорне виховання дітей - педагогічна спадщина М.Монтесорі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. 5 1.1Головні особливості реформаторської педагогіки 5 1.2 Головні течії реформаторської педагогіки 8 РОЗДІЛ ІІ. МАРІЯ МОНТЕССОРІ – ВИДАТНИЙ ПРЕДСТАВНИК ГУМАНІСТИЧНОГО НАПРЯМКУ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ 11 2.1 Загальні засади педагогіки М. Монтесорі 11 2.2 Педагогічні методи, що застосовуються для дитячого виховання у педагогіці М. Монтесорі 13 2.3 Особливості проведення уроків 16 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІКА СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ М. МОНТЕСОРІ 19 3.1Виховання загальної чуттєвості 19 3.2 Виховання відчуття зору 23 3.3.Виховання слухового відчуття та розумове виховання 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Контрольна психологія

1. Основні стадії розвитку психики в тваринному світі 3 2. Поняття про відчуття та їх види 11 Література 16

Основи психології та педагогіки

1. Поняття про відчуття, їх фізіологічна основа. 3 2. Загальна характеристика процесу соціалізації. 7 Бібліографія 13

Поняття про відчуття, його види, властивості

Вступ 3 1. Загальна характеристика пізнавальних процесів. Поняття про відчуття 5 1.2. Фізіологічне підґрунтя відчуттів 6 1.3. Природа відчуттів 8 1.4. Класифікація і різновиди відчуттів 9 1.5. Загальні властивості і закономірності відчуттів. 15 1.6. Взаємодія відчуттів. 19 1.7. Поняття про сприйняття 21 2. Дослідження хронобіологічних особливостей сприйняття часу й простору 24 Висновок 27 Використана література 29 Об'єктом дослідження є процес формування сенсорного образу на основі відчуттів. Предмет дослідження – особливості формування сенсорного образу у процесі творчої діяльності. Мета дослідження полягає у вивченні процесів формування сенсорних образів на основі відчуттів та їх впливу на психічну діяльність. Метою дослідження стало вивчення хронобіологічних особливостей точності сприйняття часу й простору. Методи й організація дослідження. Усього в дослідженні взяли участь 40 чоловік: спортсмени, що спеціалізуються в різних видах спорту (9), особи, що займаються фізичною культурою (13), і не займаються спортом (18). Дослідження точності сприйняття часу й простори здійснювалося за допомогою спеціально розробленої методики, що включала завдання на оцінювання й відмірювання тимчасових і просторових інтервалів. Для оцінки сприйняття часу людиною як особистістю використаний соціально-перцептивний інтуїтивний тест, для вивчення диференціальних характеристик прогнозу часу поведінкових реакцій у діапазоні "повільно" - тест соціально-інтуїтивної перцепції динаміки поводження. Статистична обробка даних полягала в розрахунку коефіцієнтів парних кореляцій і вірогідності розходжень за критерієм T-Cтьюдента й F-Фишера

Чуття, дотики тепла чи холоду

Вступ......................................................................................................3
1. Характеристика відчуттів................................................................4
1.1. Поняття відчуттів.....................................................................4
1.2. Нейрофізіологічні основи відчуттів........................................5
2. Характеристика шкірних та теплових аналізаторів.......................8
2.1. Шкірні відчуття.........................................................................8
2.2. Температурно-сенсорна система..............................................9
Висновки...............................................................................................10
Використана література.......................................................................11


Масаж при гіпертонічній хворобі

Зміст Вступ 4 Розділ 1. Вплив масажу на організм. Загальний масаж 6 1.1. Аналітичний огляд літературних джерел із методики масажу 6 1.2. Загальні засади масажу хворих на гіпертонічну хворобу 11 Розділ 2. Методики масажу при гіпертонічній хворобі 16 2.1. Ефективність застосування традиційного масажу при гіпертонічній хворобі 16 2.2. Точковий масаж при гіпертонічній хворобі 20 Розділ 3. Аналізи досліджень 24 3.1. Результати досліджень класичного масажу 24 3.2. Результати досліджень точкового масажу 25 Висновки 27 Список використаної літератури 30 Новизна дослідження – в нашому дослідженні ми намагалися досконально вивчити, проаналізувати та поєднати 2 методики масажу – загальний та східний. Практичне значення дослідження. Результати дослідження можуть стати корисними при подальшому курсі вивчення масажу, а також для спеціалістів, які вже практикують. Предметом дослідження курсової роботи є масаж, як лікувальна процедура. Об’єкт – гіпертонічна хвороба, її стадії та засоби лікування масажем. Після масажу у хворих виникають позитивні суб'єктивні відчуття, поліпшується самопочуття, зменшуються болі і скутість, з'являється відчуття приємного тепла; в одних випадках наступає бадьорість, в інших — приємна сонливість.

Психічні і психосоматичні захворювання

1. Пізнавальні психічні процеси: відчуття, сприймання, уява, мислення 2 2. Психічні і психосоматичні захворювання, що виникають під впливом стресових ситуацій 14 Список використаної літератури 22

Психічні і психосоматичні захворювання

1. Пізнавальні психічні процеси: відчуття, сприймання, уява, мислення 2 2. Психічні і психосоматичні захворювання, що виникають під впливом стресових ситуацій 14 Список використаної літератури 22

Класифікація виробничих витрат (на прикладі підприємства харчової промисловості)

Вступ 3 1. Характеристика витрат та їх класифікація 5 2. Класифікація витрат для оцінки запасів 8 3. Класифікація витрат для прийняття рішень 12 4. Класифікація витрат для планування і контролю 18 5. Функції затрат 18 6. Класифікація витрат згідно Методичних рекомендацій по формуванню собівартості продукції (робіт, послуг) 21 Висновки 39 Список використаних джерел 41